چوب, صنایع چوبی لاکچری

6 دلیل برای استفاده از زیورآلات چوبی !!

6 دلیل برای استفاده از زیورآلات چوبی

این روزها استفاده از زیورآلات چوبی بین سلبریتی ها و افراد مشهور افزایش چشم گیری داشته است.

حتما مشاهده کنید>> زیورآلات چوبی و رزینی فروشگاه دست‌های جادویی!!

1. ساخته شده از عناصر طبیعی

زیورآلات دست ساز دارای عناصر طبیعی و سالم هستند. مانند کریستال ها، گونه های مختلف درخت که انرژی مقدس و خاصیت های متافیزیکی خود را دارند. پتانسیل پر انرژی آن ها ممکن است با استرس یا تغییرات خلقی مقابله کند و به جذب خوشبختی و حتی درمان برخی بیماری ها کمک کند.

2. دوستی از دل طبیعت

این محصولات علاوه بر زیبایی به لحاظ ظاهر ویژه ای که دارند، احساس نزدیکی به طبیعت را در ما ایجاد می‌کنند و این نوع زیورآلات طرفداران خاص خود را دارد. استفاده از مواد اولیه طبیعی را می توان در شاهکار طراحی شده مشاهده کرد.

3. تنوع بالا و مناسب با هر سلیقه ای

زیورآلات دست ساز چوبی به دلیل قیمت پایین نسبت به طلا و جواهرات انتخاب را برای خرید خیلی راحت تر کرده چنانچه از طرح زیورآلات چوبی خسته شویم میتوانیم خیلی راحت محصول دیگری را خریداری و جایگزین کنیم.

4. حمایت از صنایع دستی چوبی

هنگام خرید زیورآلات دست ساز چوبی شما از سازنده ی آن حمایت می کنید. هنرمندان محصولات را با دستان هنرمند خود خلق کرده و آنرا برای دوستان هنر دوست آماده مکینند تا لذت یک محصول از دل طبیعت و پرانرژی را به شما هدیه دهند.

5. نظارت لحظه ای بر کنترل کیفی

دلیل ماهیت کم نظیر زیورآلات دست ساز چوبی، کنترل کیفی بالای زیورآلات چوبی در صنایع دستی است. طراحی هر قطعه دست ساز به زمان قابل توجهی نیاز دارد و در مقایسه با قطعاتی که از دستگاه صنعتی خارج می شود بسیار کار متفاوتی خواهد بود.

6. هزینه مناسب

این روز ها که نرخ طلا بالا رفته است و خرید آن کمی سخت تر از قبل شده، بهترین و هوشمندانه ترین روش جایگزین خرید زیورآلات چوبی می باشد. علاوه بر قیمت مناسب ، سرشار از انرژی مثبت هستند زیرا که برگرفته از دل طبیعت اند و هنر دست می باشند. بدون شک با اولین استفاده از زیورآلات چوبی شما از طرفداران آن خواهید شد.

استفاده از زیورآلات چوبی

فروشگاه صنایع دستی و چوبی دستهای جادویی

برای مشاهده و سفارش انواع محصولات چوبی و رزینی به فروشگاه دست های جادویی مراجعه فرمایید.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه دست‌های جادویی پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

https://www.instagram.com/magicalhands.ir/

دیدگاهتان را بنویسید