دکوراسیون, دکوراسیون چوبی

اشتباهات رایج در طراحی خانه

نکات هنگام طراحی خانه

اشتباهات رایج در طراحی خانه

همه ی افراد می خواهند از یک دکوراسیون و طراحی خاص در خانه خود استفاده کنند در اینجا برخی افراد دچار اشتباهاتی می شوند که برخی از این اشتباهات دچار به هم ریختن طراحی خانه آنها می شود. با ما همراه باشید تا اشتباهات رایج در طراحی خانه را به شما ارائه دهیم.

 

1)بودجه بندی

شروع یک پروژه طراحی خانه جدید می تواند برای هر کسی که آماده تغییر دکوراسیون است یک زمان هیجان انگیز باشد. با این حال ، طراحان داخلی دریافته اند که مشتری ها گاهی در اشتیاق خود گم می شوند و به راحتی هزینه های پروژه را فراموش می کنند. قبل از اینکه پروژه شما در دست اجرا باشد ، باید ایده کاملاً روشنی درباره هزینه تمام شده داشته باشید. و به نتیجه کامل برسید که چه هزینه ای برای این پروژه می خواهید قرار دهید.

 

نکات هنگام طراحی خانه اشتباهات رایج در طراحی خانه - دست های جادویی

دستهای جادویی – طراحی خانه

 

2)اندازه گیری ها

اگرچه دیدن یک قطعه در نمایشگاه و علاقه مند شدن به آن بسیار رایج است، اما این امر منجر به یک اشتباه بزرگ و پر هزینه در دکوراسیون منزل می شود. طراحان داخلی بر اهمیت اندازه گیری وسایل ، به ویژه هنگام خرید وسایل از فروشگاه های اینترنتی ، تأکید می کنند. خیلی از افراد خیلی دیر متوجه می شوند که صندلی راحتی مورد علاقه آنها در مقایسه با مبلشان خیلی کوچک تر است. قبل از این که این اشتباه پرهزینه را انجام دهید ، مطمئن شوید که تمام قطعات را اندازه گیری کرده اید.

نکات هنگام طراحی خانه  اشتباهات رایج در طراحی خانه - دست های جادویی

دستهای جادویی

 

3)نقاشی قبل از خرید مبلمان

انتخاب رنگها و رنگ آمیزی دیوارها قبل از خرید هر چیزی یک اشتباه رایج در طراحی است که می توان از آن جلوگیری کرد. طاحان داخلی می خواهند همه افراد با یک پروژه دکوراسیون منزل در آنجا حضور داشته باشند تا بدانند انتخاب رنگ دیوار که مکمل تمام وسایل آن محیط می باشد بسیار آسان تر است تا برعکس. اگر واقعاً رنگ خاصی را در نظر خود دارید ، سعی کنید وسایل خانه خود را هم در همان سبک تهیه کنید.

 

نکات هنگام طراحی خانه  اشتباهات رایج در طراحی خانه - دست های جادویی

دستهای جادویی

 

4)مطابقت با سبک های مختلف

هنگام بازسازی و یا تازه سازی خانه، به راحتی می توانید فقط در یک موضوع سرمایه گذاری کنید. در حالی که با هماهنگی وسایل ، انسجام به هر فضای زندگی اضافه می شود ، اما یک اشتباه داخلی برای جلوگیری از آن منطبق کردن بیش از حد به یکدیگر است. اتاق هایی که هیچ کنتراستی ندارند خسته کننده و فاقد شخصیت هستند. طراحان می گویند برای جلوگیری از تطبیق بیش از حد ، از خرید یک مرحله ای جلوگیری کنید.

 

 اشتباهات رایج در طراحی خانه - دست های جادویی

صنایع دستی دستهای جادویی

 

5)عناصر متضاد

درست مثل تطبیق شدید یک اشتباه بزرگ در دکوراسیون داخلی است ، اتاقی که هر کنتراستی در آن وجود داشته باشد، اشتباهی است که باید در هر اتاق از آن اجتناب کنید. اتاق هایی با تکه هایی که با هم هماهنگ نیستند، به نظر می رسد فاقد انسجام هستند. یک نکته عالی در طراحی ، داشتن تعادل قطعات متناسب و متضاد یکدیگر است.

 

 اشتباهات رایج در طراحی خانه - دست های جادویی

فروشگاه صنایع دستی

 

6)ارتفاع وسایل

مانند بسیاری از جنبه های یک فضای زیبا طراحی شده ، مبلمان یک اتاق باید دارای ارتفاع و اندازه های مختلف باشد ، که به روش های مختلف در فضای اتاق مرتفع شود. به منظره شهر مورد علاقه خود فکر کنید ، سپس تصور کنید که اگر هر ساختمانی در یک ارتفاع قرار بگیرد چقدر غیر جذاب خواهد شد. وسایل هنری ، پنجره ها و مبلمان همه باید در ارتفاع های گوناگون قرار گیرند.

نکته مهم: در یک وسیله خاص این ارتفاع باید یکسان باشد. مثلاً شما نمی توانید در انتخاب صندلی های راحتی از ارتفاع های گوناگون استفاده کنید. این کار موجب نابودی دکور می شود.

 

 اشتباهات رایج در طراحی خانه - دست های جادویی

دستهای جادویی

 

7)قرار دادن کارهای هنری

گنجاندن هنر در خانه خود راهی عالی برای به رخ کشیدن شخصیت و سبک است. جایگذاری هنر اما جایی است که صاحبان خانه اشتباه بزرگی در طراحی انجام می دهند. هم قرار دادن خیلی زیاد هنر هم پایین بودن آن باعث ایجاد اختلال در جریان اتاق می شود. هر قطعه ای که آویزان می کنید باید با وسایل دیگر خانه یک طرح باشند.

 

 اشتباهات رایج در طراحی خانه - دست های جادویی

دستهای جادویی

 

8)هل دادن مبلمان به سمت دیوار

هل دادن مبلمان به سمت دیوار یک اشتباه در دکور است که انجام آن طبیعی است. بسته به چیدمان اتاق ممکن است راهی برای این مسئله وجود نداشته باشد ، اما اگر می توانید ، باید از آن اجتناب کنید. در حقیقت ، مبلی که در کنار دیوارهای هر اتاق قرار گرفته است ، به صرفه جویی در فضا یا ایجاد توهم در فضای بزرگ کمک نمی کند. طراحان پیشنهاد می كنند وسایل خود را متمركز كنید و وسایل را به هم نزدیك كنید. این ایده به زیبایی خانه شما می افزاید.

 

 اشتباهات رایج در طراحی خانه - دست های جادویی

 

9)استفاده بیش از حد بسیاری از اشیا

مانند سایر جنبه های یک اتاق با دکوراسیون خوب ، لوازم جانبی شما باید متعادل باشد ، نه خیلی کم و نه زیاد. دسترسی به اتاقی که فکر می کنید بیشتر به آن احتیاج دارد آسان است. لوازم جانبی شما به شخصیت کمک می کند اما بسیاری از آنها اختلالی را در جریان ایجاد می کنند و بهم ریخته می شوند. لوازم جانبی را مرتب نگه دارید و تصمیم بگیرید که چه مواردی را می توان برای فصل آینده دور نگه داشت. می توانید برای دکور های کوچک خود از شلف های دیواری استفاده کنید. هم فضای کمی استفاده می کنند هم باعث جذابیت بیشتر خانه شما می شوند.

 

  اشتباهات رایج در طراحی خانه - دست های جادویی

دستهای جادویی – نکات هنگام طراحی خانه

 

برای مشاهده و سفارش محصولات چوبی به فروشگاه دستهای جادویی مراجعه فرمایید.

برای اطلاعات بیشتر از محصولات چوبی و رزینی پیج ما را دنبال کنید.

https://www.instagram.com/magicalhands.ir

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید