چوب, درباره چوب, فیلم های اموزشی, مقاله ها

نگهداری و شارژ مجدد ظروف چوبی

ظروف چوبی یکی از بهترین و کاربردی‌ترین ظروف هستند که اخیرا هم مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند. این ظروف با جنس طبیعی چوبی خود، حال و هوایی از طبیعت را با خود به همراه دارند. یکی از بهترین ویژگی‌های ظرف‌های چوبی که آن‌ها را ماندگار کرده، خاصیت ضد نشکن بودن آن‌ها است. البته در نگهداری از این ظروف باید یکسری از نکات را رعایت کنید و از آن‌ها مراقبت کنید. در ادامه نحوه براق کردن ظروف چوبی را بیشتر توضیح می‌دهیم.

ظروف چوبی هم همانند ظروف مسی و ظروف سفالی به مراقبت‌های ویژه‌ای نیاز دارند. برای مثال قرار دادن آن‌ها در ماشین ظرفشویی و مایکروفر باعث آسیب رساندن به آن‌ها می‌شود.

روغن‌های خوراکی و بدون بو برای چرب کردن ظروف چوبی پیشنهاد می‌شوند. همچنین شما می‌توانید از واکس‌های مخصوص ظروف چوبی نیز برای براق کردن آن‌ها استفاده کنید. پس از شست و شوی این ظروف آن‌ها را به صورت کامل خشک کنید. اگر ظروف چوبی خیس را در داخل کابینت بگذارید، کپک می‌زنند.

اگر ظروف چوبی به خوبی مراقبت نشوند، ممکن است پس از مدتی براقیت و جلای روز اول خود را از دست دهند. اما نگران ظروف چوبی رنگ و رو رفته خود نباشید. زیرا در این مطلب می‌خواهیم روش‌های براق کردن ظروف چوبی را برشمریم.

DKriqhttps://www.aparat.com/v/DKriq

لیست مقایسه خالی است.

هیچ محصولی در لیست مقایسه اضافه نشده است. برای مقایسه آنها باید برخی محصولات را اضافه کنید.
محصولات جالب بسیاری در صفحه "فروشگاه" ما پیدا خواهید کرد.

بازگشت به فروشگاه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید