دکوراسیون چوبی

همه چیز راجع به دکوراسیون چوبی آشپزخانه !!

دکوراسیون چوبی آشپزخانه و درباره آن

مدل های دیزاین آشپزخانه با چوب به سبک ایرانی ، قفسه های چوبی ، ویترین های باز به جای کابینت ها با در بسته و شلف ها برای گذاشتن ظروف دم دستی ،صفحه روی کابینت و اپن ها با چوب بیشترین کاربرد چوب در آشپز خانه است و دکوراسیون چوبی آشپزخانه را خلق می کنند.
دکوراسیون مدرن با چوب با عناصر دیگر تعریف میشود مثلا از شاخصه های آشپز خانه های امروزی و لاکچری داشتن جزیره در وسط آشپز خانه است.
این جزیره می تواند کوچک ، باریک و جمع و جور باشد.
این روزها چیدمان و دکوراسیون داخلی از اهمیت به سزایی برخوردار است. چوب یکی از متریال‎هایی است که در این مقوله مهم و کاربردی است. چوب به دلیل مقاومت بالایی که دارد و همچنین زیبایی و گرما بخشی به محیط و یک نواخت و تکراری نشدنش در دکوراسیون منزل بسیار رایج و پرطرفدار است.

دکوراسیون داخلی منزل با چوب طبیعی و باکیفیت، فضایی خلق می کند که هیچ عنصر دیگری در معماری داخلی و خارجی توانایی رقابت با آن را ندارد. وقتی از چوب به همان حالت طبیعی استفاده می شود، تمام بافت‎ها و گره‎های طبیعی خود را به زیبایی نشان می دهند، طوری که دیگر نیازی به وسایل دکوری و تزیینی نیست.
کاربرد چوب در تمامی فضاهای منزل امکان پذیر است و تقریباً با همه متریال‎ها و رنگ‎ها به خوبی ست شده و هم خوانی دارد. به طور کلی استفاده از چوب در دکوراسیون منزل دارای مزایایی زیادی است که یکی از آن‎ها عایق بودن آن در برابر حرارت است.

چوب، با توجه به منافذ هوا در داخل ساختار سلولی آن، یک عایق طبیعی است و از نظر حرارتی به گونه ای است که نوسانات دمایی آن بسیار کمتر از سایر مواد است و این مسئله به کاهش هزینه های گرمایش و سرمایش ساختمان کمک می کند. نکته دیگر در خصوص چوب این است که بر عکس سایر مصالحی پس از آتش گرفتن و رسیدن به دمای اشتعال خشک شده و سخت تر می شود و همانند سایر مصالح به سرعت گسترش نمی یابد.
همچنین  به دلیل مقاومت گرمایی بالایی که دارد، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند. این متریال قابلیت شکل پذیری و طراحی بالایی داشته و می توان آن را به رنگ‎های مختلفی در آورد، به همین دلیل در دکوراسیون منزل و دکوراسیون چوبی آشپزخانه کاربرد بسیاری دارد.

از مطالب مفید مربوط به دکوراسیون چوبی دیدن کنید.

دکوراسیون چوبی آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه

استفاده از چوب برای روی کابینت ها با چیدن چوب هایی با رنگ های متفاوت و اجرای گره چینی سنتی در دکوراسیون داخلی آشپز خانه روستیک

دکوراسیون چوبی آشپزخانه

استفاده از چوب طبیعی برای جزیره آشپز خانه ، صفحه روی کابینت و جزیره با چوب های روستیک

دکوراسیون چوبی آشپزخانه

استفاده از گلیم در آشپز خانه ایرانی

دکوراسیون چوبی آشپزخانه

کابینت چوبی آشپز خانه

از محصولات چوبی ما دیدن کنید.

برای مشاهده و سفارش انواع محصولات چوبی و رزینی به فروشگاه دست های جادویی مراجعه فرمایید.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه دست‌های جادویی پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

https://www.instagram.com/magicalhands.ir

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “همه چیز راجع به دکوراسیون چوبی آشپزخانه !!

دیدگاهتان را بنویسید