دکوراسیون چوبی, طراحی صنایع چوبی

چگونه یک خانه سنتی را مدرن کنیم

چگونه یک خانه سنتی را مدرن کنیم

در سال 2021، فضاهای مدرن در حال ترند شدن هستند. چرا که نه؟ با درهم و برهمی کمتر و احساس ذره ای ، خانه های مدرن می توانند به شما کمک کنند تا فضای خود را راحت کنید و واقعاً دوست داشته باشید. البته ، یافتن طراحی مدرن و ساده احتمالاً در خانه های جدیدتر و کلانشهرها بسیار آسان تر است. اما اگر مکان شما به طور سنتی تر باشد چه می کنید؟ اگر عاشق زیبایی مدرن طراحی هستید اما خانه شما بیشتر سبک قدیمی دارد، ممکن است احساس کنید که از روند خارج شده اید. نگران نباش حتی سنتی ترین خانه ها نیز می توانند یک پیچ و تاب مدرن داشته باشند. با آوردن بعضی از اصول فضای مدرن ، می توانید فضای تازه کارآمد خود را دوست داشته باشید.

ست های مبلمان خود را بشکنید

همه ما می دانیم که جدا کردن کار دشواری است. به ویژه هنگامی که شما مشروط شده اید که مبلمان خود را به عنوان یک مجموعه در نظر بگیرید. در حقیقت ، شما ممکن است به لطف سبک سنتی ، کل اتاق مبلمان را برای هماهنگی خریداری کرده باشید. اما اگر نگاهی به خانه های مدرن بیندازید ، متوجه می شوید که هر یک از مبلمان برای افزایش فضا متفکرانه انتخاب شده است ، اما لزوماً بخشی از یک مجموعه منطبق نیست. با بهم ریختن وسایل مبلمان ، می توانید از سنگینی یک خانه سنتی خلاص شوید در حالی که کمی به فضای خود لیفت صورت می دهید. می خواهید وسایل خود را کنار هم نگه دارید؟ یک یا دو قطعه را دوباره در یک پارچه گرافیکی رنگ کنید ، یا از بالش ها استفاده کنید تا رنگ و بافت مجموعه های متناسب را تغییر دهید.

کارهای خود را ساده کنید

شما احتمالاً در خانه ای بزرگ شده اید که “چیزهای” با افتخار در مکان های افتخاری به نمایش گذاشته شده است. چه پرتره و چه دیپلم روی دیوارها یا قفسه های سوغاتی باشد ، ایده پر کردن فضا با چیزهای مخالف مدرن است. در عوض ، طراحی مدرن به شما کمک می کند تا در فضاهای خانه خود تجدید نظر کنید. به جای پر کردن هر دیوار ، قفسه یا کابینت خالی ، موارد دلخواه خود را ویرایش کنید تا به چشمانتان استراحت دهید. علاوه بر فواید واضح (خداحافظی ، غبارروبی!) ، به حداقل رساندن دکوراسیون منزل باعث می شود تا مکان شما تمیز و بدون سر و صدا باشد.

معماری و اشکال را برجسته کنید

طراحی مدرن معمولاً به عنوان بخشی از خود دکوراسیون ، بر معماری خانه متمرکز است. اما ، از آنجایی که همه ما آنقدر خوش شانس نیستیم که قالب های اصلی و پنجره هایی با سبک خاص داشته باشیم ، دیدن زیبایی های معماری خانه شما سخت تر است. اما حتی خانه های درجه یک نیز چند ویژگی دارند که می توانید برجسته کنید تا تأثیر معماری بیشتری داشته باشید. با استفاده از دید یک معمار اشکال جالب اطراف خانه خود را تشخیص دهید. نحوه چارچوب آشپزخانه خود را با سقفی جالب دوست دارید؟ از وسایل روشنایی مدرن برای جلب توجه به سمت بالا استفاده کنید. یا از رنگ پررنگ برای هدایت چشم به گوشه مورد علاقه خود در ورودی استفاده کنید. حتی می توانید از آینه ها برای بازتاب اشکال مورد علاقه خانه خود استفاده کنید تا تأثیر بیشتری داشته باشند.

با رنگ تیز کنید

بعد از ما تکرار کنید: کنتراست بالا ، پالت یکپارچه. این ساده ترین راه برای تقسیم طرح مدرن به یک داستان یک رنگ است. با نگاهی به فضاهای مدرن مورد علاقه خود ، متوجه خواهید شد که همه اتاق ها هنگام عبور از فضا به فضا ، یک پالت یکپارچه دارند. هر اتاق ممکن است تم یا ویژگی های خاص خود را داشته باشد ، اما رنگ ها در کل خانه با هم هماهنگ هستند. این یک احساس ساده به خانه می بخشد ، حتی اگر معماری “مدرن” فریاد نکشد.

در عین حال ، رنگ های کنتراست بالا به فضاهایی کمک می کنند که احساس تیز و تمیز در طراحی مدرن بسیار رایج است. بژ خاموش را خالی کنید و از رنگهای سیاه ، کرم ، سفید و دیگر رنگ های پررنگ برای کمک به لبه های تیزتر در خانه خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، افزودن سخت افزار سیاه به کابینت های سفید می تواند کمدهای منسوخ شده را به روز کند. یا ، چند گیاه آپارتمانی پررنگ و سبز وارد کنید تا یک پاپ به یک اتاق تمیز و سفید اضافه کنید. نیازی به پر کردن فضای مدرن از رنگ نیست اما هنگام استفاده از آن اطمینان حاصل کنید که تأثیر بصری زیادی دارد.

به تصویر بزرگ فکر کنید

از آنجا که طراحی مدرن به معنای استفاده از فضای خالی به نفع شما است ، باید فضای کمی برای هنر و دکوراسیون آزاد کنید. در طراحی مدرن ، چرا وقتی می توانید از یک عکس استفاده کنید ، از شش عکس استفاده کنید؟ با انتخاب قطعات گرافیکی بزرگتر ، از شر برخی از شلوغی ها خلاص می شوید اما شخصیت و علاقه بصری را از دست نمی دهید. تعویض دیوار گالری نامناسب برای یک قطعه بزرگ یا حتی چندین قطعه کوچک و مشابه می تواند به شما کمک کند به فضایی که ممکن است در بخش معماری وجود نداشته باشد علاقه مند شوید.

منسوجات را سبک نگه دارید

پرده های سنگین زمانی مظهر سبک بودند ، اما پوشش پنجره های مدرن بسیار سبک تر هستند. در واقع ، تمام منسوجات در فضاهای مدرن معمولاً سبک و تأثیرگذار هستند. پارچه های سبک و پنبه ای به جای گلدان سنگین یا گلدار ، به خانه کمک می کند تا به روز شود. به منسوجات و پارچه های خانه خود نگاه کنید و متوجه خواهید شد که این یک مبادله آسان و ارزان قیمت است که تفاوت زیادی ایجاد می کند. از پارچه های سنگین سایه های کتانی یا پرده های روشن خلاص شوید. بالشها و مبلمان بیش از حد پر شده را برای قطعات مدرن که دارای چاپ گرافیکی هستند و طراحی مبلمان شما را به نمایش می گذارند ، خند کنید. یا فرش پشمی سنگین خود را که از پوسته مصنوعی سبک ساخته شده خلاص کنید.

سبک معماری خانه شما ممکن است کاملاً سنتی باشد ، اما این بدان معنا نیست که شما با دکوراسیون مادر خود گیر کرده اید. با اتخاذ یک ذهنیت مدرن تر ، می توانید فراتر از معماری فکر کنید و یک زیبایی شناسی ساده تر ، اساسی و جسورانه تر را انتخاب کنید. همانطور که برخی از وسایل خود را ویرایش می کنید و در مبلمان خود تجدید نظر می کنید ، می توانید فضایی ساده ، تأثیرگذار و کاملاً مناسب خود ایجاد کنید.

لگو دستهای جادویی

لگو فروشگاه اینترنتی دستان جادویی

برای مشاهده و سفارش انواع محصولات چوبی و رزینی به فروشگاه دستهای جادویی مراجعه فرمایید.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه دستهای جادویی پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

https://www.instagram.com/magicalhands.ir/

دیدگاهتان را بنویسید