دکوراسیون, دکوراسیون چوبی

ایده های جذاب برای دکوراسیون اتاق خواب رویایی

ایده های جذاب برای دکوراسیون اتاق خواب رویایی

در طراحی دکوراسیون اتاق خواب رویایی ، روستیک ، رمانتیک ، پرتحرک یا کلاسیک ، سر تخت شما نقطه کانونی اتاق خواب شما است و بیشترین کار را در تنظیم صدا برای شما انجام می دهد. انتخاب دکور مناسب یک فاکتور مهم در طراحی است. اما این بدان معنا نیست که شما به آنچه در استودیوهای طراحی یا نمایشگاه های مبلمان می بینید محدود می شوید.

تابلوها ، به همان اندازه که در طراحی اتاق شما تأثیرگذار هستند ، در واقع یکی از آسان ترین اجزای اتاق خواب برای تشکیل یک دکوراسیون خوب است. ایده های تابلو به اندازه تصورات شما بی حد و مرز است ، اما در اصل در پنج دسته چوب ، پارچه ، فلز ، فرم آزاد و مبتنی بر هنر قرار می گیرد.

هنگامی که احساسی را که از دکوراسیون اتاق خواب خود می خواهید تصمیم گرفتید، زمان و راحتی خود نگاهی بیندازید. سپس برای برخی از الهامات ، گالری عکس ما را مشاهده کرده و سر صفحه ای را که آرزو داشته اید ، بسازید.

چوب

این احتمالاً اولین چیزی است که هنگام فکر کردن روی صفحه های اصلی خود فکر می کنید. پالت ها ، درها ، کرکره ها ، قاب پنجره ها ، نرده های شومینه و چوب انبارها همه زمینه های بسیار خوبی برای دکوراسیون اتاق خواب شما ایجاد می کنند و تطبیق پذیری که چوب برای اتاق خواب شما ارائه می دهد ، عملاً بی پایان است.

می توانید از ترکیب های چوب و رزین هم استفاده کنید این ترکیب علاوه بر گرمی که با چوب به خانه می بخشد با استفاده از رزین در چوب آن را جذاب تر کنید و حالت مدرنی به خانه خود بدهید.

به عنوان مثال ، شما می توانید یک شاهکار رنگ آمیزی شده زیبا ایجاد کنید یا برخی از قاب های درب تراش خورده را برای استفاده در اتاق خواب خود دوباره استفاده کنید. اگر می خواهید یک فضای کلبه ای ساحلی داشته باشید ، یک سرتخت عالی ایجاد می کنند. چوب گزینه های بسیاری را ارائه می دهد و سبک های پایان را با هزینه مناسب ارائه می دهد.

 

 

دکوراسیون اتاق خواب چوبی - دکوراسیون اتاق خواب رویایی

دستهای جادویی

 

 

پارچه

می خواهید چیزی کمی نرمی در دکوراسیون خود داشته باشید؟ گزینه های پارچه را تحت پوشش قرار داده اید. به معنای واقعی کلمه. این که آیا شما تمایل به استفاده از دکوری پارچه ای ، دکمه دار یا چوبی یا چیزهای معمولی تر را ترجیح می دهید ، پارچه گزینه های نرم را برای اتاق خواب شما ارائه می دهد. برای دکوراسیون اتاق خواب رویایی خود کمی خلاق باشید!

سعی کنید برای تجمل پارچه بدون رسمیت ، لحاف ، مقداری توری یا پرده را پشت تخت خود آویزان کنید. شما هنوز هم یک نقطه کانونی ایجاد خواهید کرد ، اما این کار به ساعتها کار نیاز ندارد.

 فلز

در انتهای مخالف طیف از احساس سیال پارچه ، ساختار ثابت فلز قرار دارد. این قطعاً به این معنی نیست که بدون زیبایی است. یک سر تابلو فلزی می تواند احساسی عاشقانه داشته باشد ، مانند دروازه ای از آهن ، با گل های مصنوعی در هم آمیخته.

حتی احساس صنعتی ورق فلز راه راه را می توان با یک برش تزئینی پیچیده نرم کرد. فلز ممکن است برای هر نوع سلیقه ای جذاب نباشد ، اما گزینه های زیادی وجود دارد که می تواند از این ماده همه کاره یک صفحه دکوری جذاب درست کند.

متریال های خاص

حتی بیشتر از پتانسیل خلاقیت در سه دسته اول ، سربرگ های فرم آزاد به شما آزادی طراحی بی پایان می دهند. می توانید تقریباً از هر چیزی استفاده کنید: بالشهایی که به صورت نمایشگر دسته بندی شده اند ، تکه های چوب دریایی یا بامبو در کنار دیوار ، کتابهای برجسته چسبیده به یک تکه پشتی یا قفسه کتاب.

یک سر صفحه آزاد می تواند شخصیت و علایق شما را در یک نوع خلاقیت تزریق کند. اگر علاقه شما باشد ، می تواند به یک نقطه کانونی در اتاق خواب شما تبدیل شود. با طراحی فرم آزاد ، سقف حد مجاز است.

سربرگ مبتنی بر هنر

دکوری های هنری مبتنی بر هنر مشابه توانایی تابلوهای تبلیغاتی آزاد در توانایی جلب منافع شما هستند ، ساختار کمی بیشتری دارند. بوم ها را با پارچه یا رنگ بپوشانید و آنها را روی دیوار بالای تخت خود قرار دهید. کادر بندی تصاویر عزیزان یا محلی ها ، و همچنین پس زمینه نقل قول های مورد علاقه ، شخصی ترین سرپیشه ها را ایجاد می کند.

آیا نمی توانید فقط در یک رنگ تصمیم بگیرید؟ سعی کنید نمونه های رنگ را به گونه ای بچینید که برای چشم شما جذاب باشد. پروژه های مبتنی بر هنر به شما امکان می دهد یک قطعه امضا بسازید که اغلب به راحتی قابل تغییر است. آنها همچنین برای هر بودجه ای کار می کنند.

قالب قاب

برای ایجاد این ظاهر زیبا ، قالب را به اندازه دلخواه برش دهید و سپس قطعات را به دیوار سوراخ کنید. قالب سازی در چوب ، پلی استایرن (که یک پلاستیک سخت است) موجود است. سپس می توانید قالب برش را به هر رنگی رنگ کنید. قالب سازی جزئیات معماری را ایجاد می کند و هر منطقه را مشخص می کند.

سرتختی فرفورژه

سر صفحه های فرفورژه زیبا و گران هستند. با این وجود می توانید نرده های فرفورژه را در بازارهای آنلاین و مکان هایی که مبلمان و نرده های فضای باز می فروشند ، پیدا کنید. آهن فرفورژه برخلاف برخی از انواع دیگر مواد سرتختی بادوام است و به راحتی تمیز می شود. در حالی که آهن فرفورژه با الگوهای متنوعی در دسترس است ، هیچ یک از آنها حجیم نیست و این در فضاهای کوچک یک مزیت است.

تخته گچ

این شکل را با قوطی رنگ تخته سیاه تخته ایجاد کنید. تقریباً هر نوع دیوار – دیوار گچ ، گچ ، چوب ، آجر یا بتن تا زمانی که به طور صحیح از پیش چیده شده باشد ، کار خواهد کرد. رنگ تخته سیاه به راحتی قابل استفاده است ، سریع خشک می شود و با آب و صابون تمیز می شود. اما شما محدود به رنگ سیاه نیستید رنگ تخته سیاه تقریباً در هر رنگی وجود دارد. اگر نمی خواهید از رنگ استفاده کنید ، کاغذ تماس با تخته سیاه را در نظر بگیرید  و بله ، می توانید روی آن از گچ استفاده کنید.

خط آخر

هیچ دلیلی وجود ندارد که محدود به تابلوهایی باشید که برای خرید در دسترس هستند. بگذارید خلاقیت شما در یک قطعه اصلی برای اتاق خواب شما بدرخشد. با کمی الهام بخشی می توانید قطعه ای مناسب برای اتاق خواب و بودجه خود بسازید. داشتن دکوراسیون اتاق خواب رویایی  برای هر کسی آروزست!

لگو دستهای جادویی

لگو فروشگاه اینترنتی دستان جادویی

برای مشاهده و سفارش انواع محصولات چوبی و رزینی به فروشگاه دستهای جادویی مراجعه فرمایید.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه دستهای جادویی پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

https://www.instagram.com/magicalhands.ir/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید