خلاقیت با چوب, دکوراسیون چوبی

10 ایده دکوراسیون اتاق خواب کوچک که سبک بزرگی دارند!!

 

تماس با همه ساکنان کوچک فضا! اگر برای به ایده های کوچک دکوراسیون اتاق خواب احتیاج دارید اما فکر نمی کنید فضای کافی برای این کار دارید ، در جای مناسب هستید. ما ایده های زیبایی در طراحی اتاق کوچک داریم تا فضا را به حداکثر برسانیم و اثبات کنیم که فضاهای کوچک می توانند شیک باشند.

در حالی که ایده های مدرن و لوکس طراحی اغلب به شما می گویند که شما باید در اتاق خواب خود یک اتاق نشیمن ، دفتر کار کوچک یا یک تخت بزرگ داشته باشید ، فراموش نکنید که عملکرد اصلی اتاق خواب قرار گرفتن در مکانی برای استراحت و بدست آوردن انرژی مجدد است. و برای ایجاد یک فضای زیبا برای این کار نیازی به کار زیاد نیست.

اتاق خواب کوچک شما ممکن است نعمتی برای یک خواب بهتر در شب باشد. حواس پرتی مانند تلویزیون ، اینترنت و کار می تواند الگوی خواب شما را م1ختل کند. بنابراین ، هرچه کمتر در اتاق خواب شما از این موارد استفاده شود ، خواب بهتری را برای خود تنظیم می کنید.

در اینجا ایده های کوچک دکوراسیون اتاق آورده شده است که به شما کمک می کند یاد بگیرید چگونه فضای یک اتاق خواب کوچک را به حداکثر برسانید.

میزهاتو مجیکالی کن!!

ایده های خلاقانه اتاق خواب کوچک که فضا را به حداکثر می رساند:

1.ایده های تزئینات سبک و روشن برای بزرگتر شدن اتاق های کوچک

رنگ سفید باعث می شود اتاق خواب کوچک در طراحی مدرن بزرگتر به نظر برسد

رنگ سفید یک انتخاب گسترده و کاربردی برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک است. این باعث می شود فضا خیلی شلوغ یا جعبه ای به نظر نرسد. رنگ آمیزی اتاق خواب سفید باعث بزرگتر نشان دادن فضای اتاق می شود. استفاده از رنگ های سفید یا روشن تر با نبود فضای بزرگ دیوار یا پنجره ها برای روشن شدن فضای شما مقابله می کند.

2.تخت خواب گوشه ای دنج برای فضاهای کوچک

بیشتر ایده های تزیین اتاق خواب با قرار گرفتن تخت خواب مشخص می شود.

برای به حداکثر رساندن فضای کف ، تختخواب خود را به سمت دیوار یا گوشه ای ببندید. با انجام این کار یک مکان خواب ایجاد می شود که احساس آرامش و دنج بودن می کند. اگر بیش از حد شبیه خوابگاه دانشگاه است ، یک سیستم گوشه ای دو سر تخته اضافه کنید تا ظاهری طراحی شده در اتاق خواب ایجاد کند.

3.سر و قاب تخت باریک برای افزایش فضای کوچک اتاق خواب

چند سانتی متر فضای اضافی می تواند یک اتاق خواب کوچک را مانند یک اتاق خواب اصلی مجلل سازد. راه های تخت خواب خود را به سبک تخته ای جدا کنید و آن را با یک تخت ساده و مدرن جایگزین کنید تا ظاهر به پایان برسد.

4.سبک مینیمالیستی برای یک اتاق خواب اصلی کوچک

با تقسیم کردن وسایل ضروری مورد علاقه خود ، فضای اتاق خواب اصلی خود را اضافه کنید. کانون این فضا غیر قابل انکار تختخواب است ، بنابراین قطعات و لوازم مبلمان را به حداقل برسانید.

حتی بهتر ، برای ذخیره سازی اضافی از وسایل های مدرن و زیبا استفاده کنید. فضای ذخیره سازی را به حداکثر برسانید. اطراف تختخواب شما یک گره خواب دنج ایجاد می کند در حالی که فضای ذخیره سازی زیادی را ایجاد می کند.

از محصولات تزئینی منزل ما نیز دیدن کنید.

5.آینه می تواند یک اتاق خواب کوچک را بزرگتر نشان دهد

آینه ها با ایجاد توهم یک اتاق بزرگتر ، یک اتاق خواب کوچک را گسترش می دهند. قرار دادن آینه برای انعکاس نور پنجره نیز تنها راه بالا بردن نور طبیعی در فضای شما است.

ساده ترین راه برای ترکیب یک آینه بزرگ ؟ این تکنیک آسان را امتحان کنید. یک آینه به طول قد پیدا کنید و آن را به دیوار تکیه دهید. اگرچه ، برای آرامش خاطر می خواهید آن را به دیوار محکم کنید.

6.انبار اتاق خواب کوچک زیر تخت

اگر به دنبال یک تخت جدید هستید ، برای نگهداری اضافی یک تخت زیر شلواری در زیر در نظر بگیرید. اگر فضا به حدی محدود است که ممکن است کشوها به راحتی باز نشوند ، برای نگهداری بیشتر از سطل های زباله زیر تخت خود استفاده کنید..

8.کاغذ دیواری پررنگ برای ایده های اتاق خواب بسیار کوچک

کوچک بودن اتاق خواب شما به این معنی نیست که باید کسل کننده باشد. اضافه کردن یک الگوی تصویر زمینه جسورانه به یک دیوار فاصله کانونی.

کاغذ دیواری ها به دلیل کوچک و بهم ریختن اتاق هاحالت بدی دارند اما استفاده از سبک و تکنیک درست برعکس است. مانند دیوار سر خود یک الگوی کاغذ دیواری پررنگ به یک دیوار کانونی اضافه کنید.

هنگام انتخاب کاغذ دیواری ، یک الگوی در مقیاس بزرگ را انتخاب کنید تا یک الگوی کوچک و شلوغ. فراموش نکنید که با هماهنگی ملافه های خود با کاغذ دیواری زیبا و جدید ، ظاهری منسجم ایجاد کنید.

9. قفسه های شناور برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک

قفسه شناور همه کاره می تواند به روشهای مفیدی در یک اتاق خواب کوچک کار کند. در اینجا چند ایده تزئین قفسه شناور برای اتاق خواب آورده شده است:

جایگزینی جای شب

یک میز ورودی کنار در

یک قفسه کتاب

میز لپ تاپ

10.طاقچه دیوار

یک طاقچه دیواری فضای ذخیره سازی را بدون اشغال فضای کف به شما می دهد. در ساختمانهای جدید ساختمانی ، دیوار خشک به طور معمول توخالی است و توسط تیرهای چوبی (گل میخ) 2 4 4 عمودی پشتیبانی می شود که از هم فاصله 16 اینچ دارند. اگر تختخواب شما روی دیواری غیر خارجی قرار گرفته است ، با استفاده از یك گل میخ مشخص كنید كه تیرهای دیوار چوبی شما در كجا قرار دارد. سکونت جدید شما ممکن است به طرز باورنکردنی عمیق نباشد ، اما ممکن است تمام نیاز شما برای وسایل ضروری کوچک مانند ساعت زنگ دار یا برخی وسایل شخصی باشد. با حداقل تلاش اتاق خواب کوچک خود را به حداکثر برسانید

10 ایده دکوراسیون اتاق خواب کوچک که سبک بزرگی دارد، گفته شد. امیدوارم نهایت استفاده را برده باشید.

دکوراسیون اتاق خواب

فروشگاه صنایع دستی دستهای جادویی

برای آشنایی بیشتر با مجموعه دستهای جادویی پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

https://www.instagram.com/magicalhands.ir/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید