مقاله ها

زیبایی ده برابر با وسایل چوبی منزل

ست غذاخوری هشت نفره چوب گردو HM42

چوب از گذشته تا به امروز یکی از محبوب ترین متریال ها برای انسان ها به شمار می آید، که در دکوراسیون منزل خود و لوازم مختلف منزل از چوب استفاده می کنند. به همین علت وسایل چوبی منزل همواره بخش زیادی از یک منزل را تشکیل می دهند و اکثر افراد سعی می کنند که در دکوراسیون داخلی خود از لوازم چوبی بهره ببرند.

زیرا درب ها، پنجره ها، میز ها، مبل ها و سایر ملزومات مهم در بیشتر مواقع از متریال چوب ساخته می شوند و در چنین شرایطی متوجه می‌شویم که این متریال یک متریال پرطرفدار و بسیار اصیل به حساب می‌ آید، که از گذشته تا به امروز همواره طرفداران زیادی داشته است و هیچ وقت از مد نمی‌ افتد. در ادامه قصد داریم که وسایل چوبی منزل را به صورت تخصصی تر بررسی کنیم تا به شناخت مناسبی نسبت به این لوازم دست پیدا کنید.

معرفی کاربردی ترین وسایل چوبی منزل:

همان طور که گفته شد بخش اعظمی از خانه ها و منازل ایرانی را لوازم مختلف چوبی تشکیل می دهند. برخی از این لوازم در اکثر خانه ها دیده می‌ شوند و نقشی بسیار تاثیرگذار و مهم ایفا می‌ کنند. به همین منظور بهتر است که کاربردی ترین وسایل چوبی منزل را بشناسید.

میز غذا خوری چوبی:

یکی از لوازمی که از گذشته تا به امروز در اکثر منازل ایرانی و دکوراسیون های داخلی دیده شده است، میز غذا خوری چوبی می باشد. میز غذا خوری انواع مختلفی دارد و در ابعاد و اندازه های متفاوتی ساخته می‌ شود.

برخی از میز های غذا خوری شیک و مجلل هستند که در اتاق پذیرایی قرار می گیرند، برخی دیگر از میز های غذا خوری ساده‌ تر و کوچک تر هستند که در آشپزخانه قرار می گیرند. در این زمینه همه چیز بستگی به سلیقه ی شما خواهد داشت.
زیرا میز های غذا خوری تنوع بسیار بالایی دارند و در انواع مختلف ساده، رزینی، روستیک و… ساخته می شوند. که هر یک از این موارد زیبایی و جذابیت خاص خود را دارا هستند و با سلایق مختلف سازگار خواهند بود.

از آن جایی که چوب، احساس مثبت، گرم و صمیمی در منزل پدید می آورد، وجود یک میز غذاخوری چوبی و صرف ناهار یا شام با خانواده روی این میز، باعث می‌ شود که احساس صمیمیت در میان خانواده‌ ها نیز افزایش پیدا کند و این مسئله از مزیت های روانشناختی متریال چوب به حساب می آید.

کنسول چوبی:

یکی از وسایل چوبی منزل که بسیار کاربردی و مهم است، کنسول چوبی می باشد. کنسول چوبی از گذشته ها در میان منازل وجود داشته است و با نام‌ های مختلف شناخته می‌ شد. حتی گنجه هایی که در سال های دور در خانه های مادربزرگ‌ های ما وجود داشت نیز نمونه‌ ای از کنسول چوبی بوده است. که البته نمونه ی ابتدایی از کنسول به شمار می آمده است. کنسول در تمام دکوراسیون های داخلی دیده می‌ شود و مناسب ترین متریال برای کنسول، چوب می باشد.

کنسول ها طول بیشتری نسبت به میز دارند و باعث می شوند که جلوه ای های شیک تر و زیباتر به دکوراسیون داخلی منازل بخشیده شود. شما می توانید اشیا و اجسام تزئینی و دکوراتیو خود را روی کنسول ها قرار دهید. برخی از کنسول ها دارای کشو و کمد نیز می‌ باشند و جادار هستند. برخی دیگر از کنسول ها به صورت ساده عرضه می شوند. به طور کلی هیچ نو عروسی نیست که در جهیزیه ی خود از کنسول چوبی استفاده نکند. چون کنسول جزو جدانشدنی از دکوراسیون داخلی چوبی این روزهای منزل ایرانی به شمار می آید.

میز تلویزیون چوبی:

منازلی که در دکوراسیون داخلی خود از میز تلویزیون چوبی بهره می برند، بدون شک جلوه ای شیک و بسیار زیبا دارند. این که میز تلویزیون متریال چوب داشته باشد باعث می‌ شود تا دکوراسیون داخلی منزل جذاب تر و چشم نواز تر به نظر برسد و یک هارمونی زیبا به وجود خواهد آورد.

زیرا چوب یک عنصر کاملاً طبیعی می باشد و تلویزیون یک وسیله ی مدرن و پیشرفته است و قرار گرفتن آن ها در کنار هم قطعاً یک ترکیب زیبا و یک تناقض جذاب را به وجود می آورد.

میز های تلویزیون چوبی زیادی در بازار وجود دارند و در انواع مختلف عرضه می شوند. سایت دست های جادویی همواره در تلاش است که زیباترین و باکیفیت ترین میزهای تلویزیون چوبی را برای شما خریداران عزیز و گرامی عرضه کند.

میز تلویزیون چوبی طرح روستیک کدHMa16

میز عسلی چوبی:

میز عسلی یکی دیگر از وسایل چوبی منزل می باشد که در اکثر منازل دیده می شود. این میز جزو جدانشدنی از سرویس مبلمان به حساب می‌ آید و همین مسئله موجب می‌ شود که بتوان از آن در دکوراسیون داخلی استفاده کرد. که هم جنبه تزیینی و هم جنبه مصرفی دارد و کاربرد خوبی از خود ارائه می‌ دهد. وجود میز عسلی در دکوراسیون داخلی منزل باعث می شود که روند پذیرایی شما از مهمان آسان تر باشد و بتوانید یک پذیرایی با کیفیت را تجربه کنید‌.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید