خلاقیت با چوب

10 مزایای کفپوش چوبی سخت!!

10 تا از مزایای کفپوش چوبی سخت !!

بیشتر و بیشتر صاحبان خانه‌ها به خانه های چوبی سخت برای خانه‌های خود روی می آورند. برخی ظاهر کلاسیک کفپوش چوبی را بر فرش یا کاشی ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر فقط دوست دارند که این نوع کفپوش‌ها تمیز و نگهداری آن راحت‌تر باشد. اما ، این سوال باقی می ماند که کدام بهتر است: کف فرش ، کاشی یا چوب سخت؟ و مزایای کفپوش چوبی چیست؟

امروز، ما قصد داریم کفپوش های چوبی را مورد بررسی قرار دهیم ، و چرا شما باید این نوع کفپوش را نسبت به سایر انواع موجود در بازار در نظر بگیرید. در زیر دوازده دلیل ذکر شده است که چرا از نصب کفپوش چوبی در خانه خود سود می برید.

1. ظاهر خانه خود را افزایش دهید

از دیگر مزایای کفپوش چوبی این است که  نه تنها جلوه ای از ظرافت را به خانه شما می بخشد ، بلکه کمی گرما را نیز به همراه دارد. بسیاری از صاحب‌خانه ها بر این باورند که داشتن کفپوش های چوبی حتی فضا را بزرگتر نشان می دهد. این که آیا خانه شما را جذاب تر می کند بستگی به بقیه دکوراسیون شما دارد ، اما این راهی آسان برای ایجاد اولین تاثیر عالی است.

2. تعمیر و نگهداری کم و تمیز کردن آسان

تمیز نگه داشتن کفپوش های چوبی بسیار آسان است. می توان آنها را جارو کرد ، با بخار تمیز کرد یا جاروبرقی کشید تا هرگونه آلودگی یا زباله ای که روی هم انباشته شده اند را از بین ببرد. تصور کنید که مجبور نیستید اغلب تمیز کنید ، در حالی که هنوز می دانید که کف شما هیچ گونه خطرات زیست محیطی مانند کنه های گرد و غبار یا شوره حیوانات خانگی ندارد. چیزی که نگهداری از چوب را آسان تر می کند این واقعیت است که نسبت به فرش ها مقاومت بیشتری در برابر لکه دارد. اگر چیزی را ریختید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را پاک کنید.

3. قوی و بادوام

بادوام بودن یکی از اصلی ترین دلایلی است که باعث می شود صاحبان خانه به ارتقاء کفپوش چوبی جامد بپردازند. یکی از دلایل اصلی نگهداری این نوع کفپوش ها تا حدی به دلیل دوام آنهاست. مطمئناً ممکن است دچار خط و خش شوند ، اما انجام این کار آسان نیست. اگر از کف چوبی خود به درستی مراقبت کنید ، سطح سخت می تواند برای چند دهه دوام بیاورد .

4. به خانه شما ارزش می افزاید

کفپوش های چوبی می توانند ارزش بیشتری به خانه شما ببخشند. هنگامی که زمان فروش خانه شما فرا می رسد ، خریداران برای خانه ای با چوب سخت بیشتر از فرش هزینه می پردازند. بسیاری از خریداران خانه فرش نمی خواهند … مخصوصاً فرش دیگران. آنها فرش استفاده شده را به عنوان یک ظرف پتری می بینند که علائم حساسیت آنها را تحریک می کند. بسیاری از خریداران خانه قصد تعویض فرش را دارند ، به همین دلیل هزینه بیشتری برای خانه ای که دارای کف چوبی است می پردازند. از آنجا که این ویژگی مورد توجه است ، کفپوش چوبی حتی ممکن است به فروش سریعتر خانه شما کمک کند.

5. کیفیت هوا بهتر

بر خلاف فرش ، کفپوش های چوب سخت گرد و غبار ، شوره حیوانات ، گرده ، ذرات معلق یا سایر آلرژن های رایج را به دام نمی اندازند. این بدان معناست که بهبود کیفیت هوای داخلی بسیار ساده تر است. کفپوش چوبی اغلب برای افراد مبتلا به آلرژی ضروری است.

چرا کفپوش های چوبی از نظر کیفیت هوا بهتر از کاشی یا لمینت هستند؟ اگرچه کاشی و لمینت الیافی را که فرش دارد ندارند ، اما هنوز خطوط دوغاب و نقش برجسته دارند. این خطوط دوغاب و نقش برجسته محل مناسبی برای نشستن گرد و غبار و سایر عوامل حساسیت زا است.

**میزهای چوبی به سبک مجیکال**

6. در تم دکوراسیون خوب به نظر می رسد

یکی از اصلی ترین مزایای کفپوش چوبی ، تطبیق پذیری آن برای سازگاری تقریباً با هر موضوع طراحی داخلی خانه است. مهم نیست که چگونه اغلب شما با الهام برای تغییر آینه ، هنر دیوار ، لهجه های تزئینی یا دکور دیگر در خانه خود ، طبقه همیشه خوب نگاه کنید و تناسب موضوع مورد نظر خود را.

علاوه بر این، نه تنها کف چوب نیست با دکور شما برخورد، اما شما باید طیف گسترده ای از رنگ ها، سایه و گونه را انتخاب کنید. با کف چوبی واقعی ، الگوی کارخانه ای که هر چند وقت یکبار تکرار می شود را دریافت نمی کنید. زیبایی طبیعی را با انواع سایه ها ، چرخش ها و دانه هایی که به منزل شما شخصیت می بخشد ، دریافت می کنید.

7. طولانی مدت و مقرون به صرفه

کفپوش های چوبی سخت به راحتی نگهداری می شوند ، بادوام هستند و کیفیت هوای بهتری را ارائه می دهند. اما آنها می توانند گران قیمت باشند ، درست است؟ بسته به طبقه دیگری که در نظر دارید ، خرید کفپوش چوبی ممکن است گرانتر باشد. با این حال ، چند عامل وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

به هزینه های بلند مدت فکر کنید. تمیز کردن کفپوش های چوبی راحت تر است و احتمال آسیب دیدن آنها کمتر است. این امر هزینه های نظافت یا تعمیر شما را در طول سال ها کاهش می دهد. علاوه بر این ، از آنجا که بسیار مقاوم هستند ، کفپوش های چوبی سخت می توانند برای نسل ها دوام بیاورند. این کیفیت طولانی مدت آنها را به گزینه ای مقرون به صرفه برای کفپوش تبدیل می کند. ممکن است کمی جلوتر باشد ، اما در نهایت ، در هزینه شما صرفه جویی می کند.

8. رنگ محو نمی شود

بسیاری از فرش ها با گذشت زمان درخشندگی خود را از دست می دهند. رنگ با سایش تغییر می کند و تمام لکه هایی که حذف آنها غیرممکن است شروع می شود. با چوب سخت این مشکل را تجربه نخواهید کرد. ظاهر پایدار چوب سخت یکی از دلایلی است که باعث می شود چوب سخت سالها دوام بیاورد و به ندرت نیاز به تعویض داشته باشد.

9. می توان آن را دوباره تکمیل کرد

با این حال ، اگر می خواهید رنگ را تغییر دهید چه؟ می توانید این کار را با کف های چوبی سخت انجام دهید . برخلاف فرش یا کاشی ، این نوع کفپوش را می توان به جای تعویض ، اصلاح کرد. این یک مزیت بزرگ است زیرا هزینه بازسازی به میزان قابل توجهی کمتر از خرید و نصب کفپوش جدید است. همچنین مفید است زیرا به شما این فرصت را می دهد که خانه خود را بدون صرف هزینه زیاد تغییر دهید. یا شاید شما به تازگی خانه ای خریداری کرده اید اما رنگ کفپوش های چوبی را نمی پسندید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که رنگ را سمباده بزنید و آنها را به دلخواه رنگ آمیزی کنید. تمامی موارد بالا از مهمترین مزایای کفپوش چوبی بودند.

10. آکوستیک را در خانه خود بهبود بخشید

کفپوش های چوبی نیز می توانند آکوستیک داخل اتاق را بهبود ببخشند. آنها صداها یا ارتعاشات توخالی را که اغلب اتفاق می افتد کاهش می دهند. به همین دلیل است که تقریباً در هر استودیوی رقص یا موسیقی چوب سخت پیدا خواهید کرد. اگر شما به دنبال یک کفپوش چوبی هستید که باعث کاهش صدا شود ، وینیل یا چوب پنبه ممکن است انتخاب بهتری در اینجا باشد.

مزایای کفپوش چوبی

فروشگاه آنلاین دستهای جادویی

 

برای مشاهده و سفارش انواع محصولات چوبی و رزینی به فروشگاه دست های جادویی مراجعه فرمایید.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه دست‌های جادویی پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

https://www.instagram.com/magicalhands.ir/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید