دکوراسیون, دکوراسیون چوبی

4 اشتباه رایج در دکوراسیون اتاق نشیمن ( چگونه آنها را برطرف کنیم)

اشتباه رایج در دکوراسیون اتاق نشیمن

 

امیدواریم روش هایی را که توصیه می کنیم مورد پسند شما قرار بگیرند. این روزها ، اتاق نشیمن یکی از مهمترین اتاقهای خانه است – و همچنین محل پرورش برخی از جدی ترین اشتباهات در طراحی داخلی است . خواه این مسئله مبل های کنار دیوار باشد یا نادیده گرفتن زیبایی شناسی به نفع عملکرد دقیق ، اکثر این مشکلات یک مشکل نسبتاً ساده دارند. اگر فکر می کنید ممکن است در یک یا دو اشتباه در اتاق نشیمن مقصر باشید ، به خواندن ادامه دهید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه مشکل موردنظر را شناسایی کنید ، دلیل کار نکردن آن را توضیح می دهیم و به شما یاد می دهیم که چگونه تغییرات لازم را برای ارتقا سطح طراحی خود انجام دهید. گاهی اوقات تغییرات کوچک همه تفاوت را ایجاد می کند.در این مقاله اشتباه رایج در دکوراسیون اتاق نشیمن را خواهیم خواند با ما همراه باشید.

نداشتن تناسب

تناسب یکی از عناصر اصلی طراحی داخلی است. اساساً ، این مفهوم به نحوه ارتباط اقلام موجود در اتاق با یکدیگر خلاصه می شود. در حالت ایده آل ، هر یک از اجزای اتاق از نظر شکل و اندازه متفاوت است تا از نظر بصری جالب باشد ، اما هنوز هم جمع می شوند تا فضا به درستی متحد شود. برای این کار ، بیشتر طراحان از نسبت طلایی استفاده می کنند . این معادله می گوید که چیدمان مبلمان وقتی از نسبت 2: 3 نگهداری می شود از نظر زیبایی شناسی بسیار دلنشین است. در نظر داشته باشید که این نسبت ها را در طراحی خود آینه کنید. برای بیرون کشیدن این ظاهر ، احتمالاً مجبور به شکستن هیچ یک از قوانین خود نیستید. از درک خود برای یافتن تناسبات مناسب استفاده کنید. هنگامی که فضای خود را مرتب می کنید ، به احساسات این تنظیمات بسیار توجه کنید. با چیدمان بازی کنید تا زمانی که احساس آرامش بیشتری کنید. در آن مرحله ، احتمالاً نسبت شما منظم خواهد بود.

تلفن در طرح

همه ما یکی دو اتاق نشیمن دیده ایم که همه وسایل خانه به دیوارها رانده می شوند و یک فضای غاری را در وسط اتاق می گذارند. اگرچه این روش در ابتدا به نظر می رسد راهی عالی برای بزرگتر کردن فضای اتاق باشد ، اما در نهایت فضا را از تعادل خارج می کند. همچنین میزان فضای قابل استفاده را بسیار محدود می کند. در این حالت ، هدف شما باید به جای استفاده از دیوارها به عنوان راهنما ، ایجاد گروه بندی های مشخص با مبلمان خود باشد. با انتخاب یک نقطه کانونی برای اتاق شروع کنید. مانند یک شومینه ، برخی از داخلی یا حتی یک صفحه تلویزیون قابل توجه و آرایش خود را در آن نقطه ایجاد کنید. بیشتر طراحی اتاق نشیمن در اطراف این گروه اصلی قرار دارد. با این حال ، این بدان معنی نیست که باید تنها باشد. اگر فضای کافی برای ایجاد منطقه ای دارید که عملکرد ثانویه دارد  مانند یک گوشه مطالعه یا میز کار آن موارد را به صورت گروه بندی شده برای خود مرتب کنید. نکته مهم این است که هر مبلمان احساس می کند که هدف آن برای کار با بقیه وسایل اتاق قرار گرفته است.

بی توجهی به لایه بندی خود

این روزها اتاق های نشیمن از فضاهای پرمصرف در خانه های ما هستند. آنها جایی هستند که ما برای نشستن در کنار خانواده ، استراحت و آرامش بعد از یک روز طولانی به آنجا می رویم. با این وجود ، به تدریج که “این اتاق ها” بیشتر “ساکن” شده اند ، آنها قربانی اولویت بندی عملکرد نسبت به فرم شده اند تا حدی که فضا در نهایت احساس ناقص بودن می کند. وقتی فضای شما فاقد آن لمس زیبایی باشد ، لایه بندی موثر کلید احیای آن است. یک طرح کامل از ترکیبی از عناصر زیر ساخته شده است:

  • دیوارپوش ها:  رنگ ، کاغذ دیواری
  • کفپوش:  چوب ، فرش ، وینیل
  • مبلمان :  تختخواب ، صندلی ، میز
  • منسوجات :  بالش ، پتو ، فرش منطقه ، تختخواب
  • روشنایی : چراغ های سقفی ، چراغ های رومیزی ، ویژگی های محیط
  • دیوارپوشها:  عکسها ، کارهای هنری ، آینه ها
  • اقلام تزئینی:  گل ، کتاب میز قهوه ، تچته

بهترین شرط شما این است که به اتاق بگردید و هر لایه ای را که در طراحی شما وجود ندارد ، بررسی کنید. سپس ، با گذشت زمان ، سعی کنید آنها را وارد کنید. هنگام افزودن موارد ، حتما مواردی را انتخاب کنید که دارای اشکال ، اندازه ها و بافت های متنوعی هستند ، بنابراین مزیت علاقه بصری اضافی را نیز خواهید دید.

فراموش کردن وحدت

گاهی اوقات ، اتاق نشیمن ما می تواند به مجموعه ای از عناصر طراحی تبدیل شود که ما در طول سالها جمع کرده ایم و نه یک بیان سبک و مشخص. خواه در نتیجه ترکیب خانوارها باشد یا چندین حرکت ، معمولاً لمس وحدت تنها چیزی است که برای جمع کردن حتی التهابی ترین طرح ها لازم است. در این حالت ، رنگ سلاح مخفی شما است. حتی اگر چندان طرفدار تطبیق آن نیستید ، افزودن چند سایه هماهنگ می تواند به جمع شدن اتاق کمک کند. با محدودیت رنگ ، شما همچنین می توانید از الگو یا بافت برای ایجاد یک موضوع مشترک استفاده کنید. اکنون که ما در اتاق های نشیمن خود بارها و بارها را صرف می کنیم ، طراحی آنها اهمیت بیشتری پیدا کرده است. با این فرض، ما اعتقاد داریم که زمان آن فرا رسیده است که از برخی گذشته های مصنوعی که سالهاست این فضاها را آزار می دهد عبور کنیم. ما برخی از رایج ترین اشتباهات اتاق نشیمن و نحوه رفع آنها را بیان کردیم. آنها را بخوانید و به فضای داخلی خود بسیار نگاه کنید. گاهی اوقات چند تغییر کوچک همه چیزهایی است که برای تازه سازی ظاهر شما لازم است. نظرات شما در مورد این اشتباهات اتاق نشیمن چیست؟

اشتباه رایج در دکوراسیون اتاق نشیمن و نحوه رفع آن گفته شد امیدوارم نهایت استفاده را برده باشید.

 اشتباه رایج در دکوراسیون اتاق نشیمن

برای مشاهده محصولات چوبی و رزینی به فروشگاه دستهای جادویی مراجعه فرمایید.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه دستهای جادویی پیج ما را دنبال کنید.

https://www.instagram.com/magicalhands.ir/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید