دکوراسیون چوبی

نمی توانید به تعطیلات بروید؟ دکوراسیون هتل را در خانه خود ایجاد کنید

 

تعطیلات رفتن راهی عالی برای استراحت و شادابی است. و اگر در هتلی مجلل ، مسافرخانه کنار دریاچه ، با آبگرم تفریحی یا تختخواب و صبحانه زیبا اقامت دارید ، از یک اتاق نشیمن سرسبز و یک تجربه حمام مجلل لذت خواهید برد. با این حال ، می توانید فضای هتل را در خانه خود ایجاد کنید و از زندگی لوکس هر روز لذت ببرید. در اینجا نحوه دستیابی به این ظاهر آمده است. در این مقاله روش هایی را خواهیم گفت که دکوراسیون هتل در خانه خودتان ایجاد کنید.

تختخواب خود را تغییر دهید

یک چیز همه در مورد هتل های مجلل لذت می برند: تخت های مجلل. با این حال، شما می توانید با سرمایه گذاری در تختخواب های جدید ، آن روح را از نو بسازید. چیزی در مورد ملحفه های جذاب، تمیز و تازه شسته شده وجود دارد که می گوید من در تعطیلات هستم!  او همچنین یک روکش راحتی دنج و یک بالش تشک پر توصیه می کند. بالش های کرکی زیادی اضافه کنید ، کرکی بهتر است.

پارچه های لوکس می توانند فضای اقامتی لوکس را برای اقامت در منزل یا زمانی که خانواده و دوستان برای دیدار به آنجا می آیند ، ایجاد کنند. رنگهای روشن همیشه تازه و جذاب به نظر می رسند.از بالشهای راحت گرفته تا حوله های سفید کرک دار در حمام ، چه کسی نمی خواهد احساس کند که به یک خواب شبانه مجلل در یک تختخواب آمده است که به نظر می رسد در یک هتل 5 ستاره ساخته شده است؟

از رایحه های جذاب استفاده کنید

در حالی که محیطی ایجاد می کنید که مورد توجه حواس شما قرار می گیرد ، حس بویایی خود را فراموش نکنید. اولین چیزی که هنگام ورود به یک هتل لوکس و عالی ، متوجه خواهید شد. وقتی وارد استراحتگاه می شوید ، او می گوید که شما با یک عطر افسانه احاطه شده اید که احساس آرامش و راحتی را ایجاد می کند. چه ساحلی ، چه گل و چه تمیز ، بوییدن یک روش عالی برای تغییر فضای شما می باشد.

توصیه می کند از شمع یا دستگاه بخور استفاده کنید که می توانید در هر فروشگاه خانگی تهیه کنید یک مارک محبوب با رایحه های مختلف برای انتخاب است ، و اگر می خواهید زمانی عجیب تر باشد ، اگر شمع مورد علاقه شما نیست بسته به روحیه شما یک پلاگین با مجموعه ای از گزینه های قابل تعویض را ارائه می دهد

حمام آبگرم را دوباره بسازید

اگر می خواهید حمام خود را طوری تغییر دهید که احساس کنید دکوراسیون هتل در خانه است ، دوش را تازه کنید. محصولات تحریک کننده حواس فورا احساس هتل لوکس را ایجاد می کنند. آب ، نور و صدا که در تعادل هارمونیک تنظیم شده اند ، احساس عمیق تری از احساس و تجربه را می توانند با مجموعه چراغ های ال ای دی استفاده می کنند. و پایان و بافت ها نیز می توانند جذابیت یک فضا را افزایش دهند. همچنین می توانید از روندهای سال 2020 در فناوری حمام ایده بگیرد.

میله های چنگال یکی از راه های انتخابی است ، هم به سبک بالایی ارائه می شود

صداها و مناظر می توانند به شما در رسیدن به یک سطح نهایی از آرامش کمک کنند. بگذارید استرس با آبشار پشتی شناور شود و به حمام شما کمک کند تا هوایی آرام داشته باشد. برای تنظیم روحیه آرام و غروب آفتاب سوئیچ های کم نور را تنظیم کنید تا جوهر آرام یک اسپا حرفه ای را به تصویر بکشد.  و شما می توانید فقط با ارتقا به یک سر ماساژور دوش بگیرید. چه یک دوش آبشار ، فشار زیاد و چه دستی را ترجیح می دهید ، این طرح های مدرن که تقلید از جریان طبیعی باران را تجربه می کنند ، آرامش را به وجود می آورند.

از دیگر عناصر یادآور هتل های لوکس و پیشرفته می توان به شیرآلات بدون لمس و دستگاه های صابون اشاره کرد همچنین ، نیمکت های منطبق تقریباً هر دوش علاوه بر زیبایی ، کاربردی است و یک جادوی داخلی باعث می شود که فضای ذخیره سازی کاربرد را بالا ببرد، بنابراین می توانید بر روی آن ظاهر تمیز ساده و مینیمال یک هتل 5 ستاره تمرکز کنید

نور خود را لایه بندی کنید

اتاق های هتل معمولاً چندین گزینه روشنایی را ارائه می دهند. پنجره های خود را با یک پرده سبک تر بپوشانید تا نور فیلتر خورشید و پرده سنگین تری ایجاد شود و اثر سیاه شدن را برای دیر خوابیدن در آخر هفته ها ایجاد کند. همچنین ، یک لامپ 3 طرفه را در چراغ خواب خود در نظر بگیرید که به شما امکان یک چراغ مطالعه روشن یا فرصتی برای ایجاد محیطی نرم تر را می دهد.

و نکات و ابزارهای دیگری برای کمک به شما در تغییر نور وجود دارد – به عنوان مثال ، برای روشن کردن فضای هتل لوکس در خانه ، روشنایی خود را لایه بندی کنید. نور محیط فضای شما را به طور مساوی روشن می کند. شما می توانید با استفاده از وسایل مناسب سقف یا روشنایی فرورفتگی به این مهم برسید. منابع روشنایی لهجه به طور غیر مستقیم فضاها را روشن می کنند در حالی که بیشتر پنهان هستند. به عنوان مثال ، از میله های برای برجسته کردن عناصر خاص در اتاق خود مانند کارهای هنری یا گیاهان استفاده کنید.

برای تحقق این امر (دکوراسیون هتل در خانه ) شما می توانید از نوارهای ال ای دی سبک در کابینت ها یا زیر تخت یا مبل استفاده کنید. در آخر ، روشنایی کار را از طریق چراغ های میز و کف بیاورید تا نور مورد نیاز برای فعالیت های خاص مانند مطالعه را به شما بدهد.

یک رنگ آرامش بخش انتخاب کنید

توضیح می دهد: خوب یا بد ، این پالت گرم از با زنجیره های هتل های بزرگ همراه است و بنابراین ، اگر به دنبال لوکس بودن هستید ، از نظر رنگ و طرح ، هیچ چیز دیوارهای سفید شفاف را شکست نمی دهد ، و خوشبختانه محصولات جدید رنگی وجود دارد که می تواند دیوارهای اتاق خواب شما را بکر به نظر برساند. را به عنوان یکی از سفیدپوستان مورد علاقه این شرکت برای دستیابی به این ظاهر توصیه می کند. برای اینکه طراح به فضای خود برسد ، رنگ های لهجه را با خاکستری های آرام و سیاه رنگ گرافیکی سرد و خنثی نگه دارید. عبارات رنگی پررنگ می تواند حمام را به یک مکان مقدس تبدیل کند.

آبی های عمیق نیز آرام و همیشه شیک هستند. در آخر ، براقیت رنگ را فراموش نکنید . براقیت های بالاتر در مکان های مناسب ، مانند کابینت و تزئینات ، واقعاً می تواند باعث افزایش جذابیت در یک فضا شود.

کارهای هنری اضافه کنید

آخرین مرحله ، ترکیب آثار هنری برای زنده کردن آن دیوارهای خالی است .

خوشبختانه برای تهیه آثار هنری با کیفیت نیازی به هزینه های زیاد نیست. هنرهایی را به همراه مناظر دیدنی برای یادآوری در تعطیلات استفاده کنید ، می توانید چاپ های بزرگ قاب دار بخرید تا از نو جلوه های چشم نواز را از نو بسازید . آثار هنری شامل سواحل ، کوه ها ، یا حتی جنگل ها می توانند احساس سرگردانی را ایجاد کنند و شما را در یک هتل لوکس یادآوری کنند.

رنگ های قاب ساده باشد. چارچوب هایی با قاب های سفید یا سیاه برای ظاهری شیک و زیبا که یادآور یک هتل لوکس است.

در این مقاله روش هایی را گفتیم که دکوراسیون هتل در خانه خودتان ایجاد کنید.

دکوراسیون هتل در خانه

دستهای جادویی

برای مشاهده و سفارش محصولات چوبی و رزینی به فروشگاه دستهای جادویی مراجعه فرمایید.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه دستهای جادویی پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

https://www.instagram.com/magicalhands.ir

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید