دکوراسیون چوبی

ایده های خلاقانه برای بزرگ تر نشان دادن سرویس بهداشتی

ایده های خلافانه برای بزرگ تر نشان دادن سرویس بهداشتی

ایده های خلاقانه برای بزرگ تر نشان دادن سرویس بهداشتی

آیا آماده اید یک حمام کوچک را به فضایی کاربردی و شیک تبدیل کنید ؟ با چند تغییر ساده می توانید یک حمام بسیار مفید و زیبا داشته باشید. در این مقاله بهترین ایده ها و راه ها برای بزرگ تر نشان دادن سرویس بهداشتی گفته خواهد شد. برخی از ترفند ها را به اشتراک گذاشته ایم که می تواند باعث صرفه جویی در فضای شما شود.

 

6)از سفیدی بی پایان و با طراوت استفاده کنید

محبوب ترین روشی که باعث می شود یک مکان، جادار تر به نظر برسد استفاده از رنگ های روشن است. این روش برای سرویس های بهداشتی کوچک نیز صدق می کند. با تزئین سرویس بهداشتی سفید می توانید آن را بزرگ تر جلوه دهید. علاوه بر این ، کار شما با محصولات بهداشتی و سرامیکی حمام که در آن انواع سفید می توانید پیدا کنید بسیار آسان است.

 

سفیدی بی پایان در سرویس بهداشتی ایده های خلاقانه برای بزرگ تر نشان دادن سرویس بهداشتی دستهای جادویی

دستهای جادویی – سفیدی بی پایان در سرویس بهداشتی

 

5) اولویت برای یک طراحی مینیمالیستی و ساده

صرف نظر از سبک شما، مهم ترین نکته ای که باید هنگام تزئین یک سرویس بهداشتی کوچک در نظر بگیرید، ایجاد یک طرح مدرن و مینیمالیستی است. از جزئیات غیر ضروری و الگو های اغراق آمیز برای این امر خودداری کنید. وسایل سرویس بهداشتی خود را مرتب نگه دارید. به عنوان مثال، می توانید لوازم آرایش و شخصی یا حوله های اضافی را خارج از سرویس بهداشتی نگهداری کنید. بنابراین، به جای یک کابینت سرویس بهداشتی بزرگ ، می توانید از یک میز کوچک یا یک سینک دستشویی معلق استفاده کنید.

سطوح بازتابنده مانند مدل آینه تخت بدون قاب، شیشه دوش شفاف و کاشی و سرامیک براق در مقیاس بزرگ از دیگر ایده های تزئین سرویس های کوچک است. علاوه بر این استفاده از رنگ های ملایم و طبیعی می تواند حمام شما را بسیار بزرگ تر از آنچه هست نشان دهد.

 

طراحی ساده بسیار کاربردی در سرویس بهداشتی کوچک ایده های خلاقانه برای بزرگ تر نشان دادن سرویس بهداشتی دستهای جادویی

دستهای جادویی – طراحی ساده و کاربردی

 

4) کابینت های دیواری را انتخاب کنید.

کابینت های سرویس بهداشتی دیواری باعث می شوند تا سرویس بهداشتی از آنچه واقعا است گسترده تر به نظر برسد. زیرا فضای کف سرویس بهداشتی را اشغال نمی کند. همچنین دارای ظاهری مدرن تر و سبک تر است. شما می توانید به راحتی مناسب ترین اندازه ها و مدل های سرویس خود را در میان این کابینت ها پیدا کنید.

 

کابینت های دیواری ایده ای خلاقانه در سرویس بهداشتی کوچک ایده های خلاقانه برای بزرگ تر نشان دادن سرویس بهداشتی دستهای جادویی

دستهای جادویی – کابینت های دیواری در سرویس بهداشتی

 

3) از جلوه های جادویی سرامیک استفاده کنید.

سرامیک و کاشی های مورد استفاده در سطوح حمام مهم ترین عامل تأثیر گذار برای اندازه به شمار می رود. به همین دلیل، مهم ترین نکته برای طراحی های سرویس بهداشتی کوچک ، انتخاب سرامیک و کاشی است. هنگام تصمیم گیری در مورد الگوی کاشی و سرامیک برای یک سرویس بهداشتی کوچک ، الگو هایی با خطوط اتصال نا مشخص مانند سنگ مرمر و مکمل هم هنگام کنار هم بودن باید ترجحا قرار بگیرند.

نکته مهم دیگر هنگام استفاده از همان سرامیک های طرح دار برای کف و دیوار سرویس بهداشتی است. بنابراین خطوط آغازین و انتهای سرامیک ها با هم مخلوط می شوند و مانند یک سطح واحد ظاهر می شوند. این به ما امکان می دهد یک سرویس بهداشتی کوچک را بسیار گسترده تر از آنچه که در حال حاضر است درک کنیم.

 

سرامیک های تاثیر گذار برای بزرگ نشان دادن سرویس بهداشتی ایده های خلاقانه برای بزرگ تر نشان دادن سرویس بهداشتی دستهای جادویی

دستهای جادویی – استفاده از سرامیک های تاثیر گذار در بزرگ نشان دادن سرویس بهداشتی

 

2)از توهم آینه ها استفاده کنید

وقت یکی دیگر از محبوب ترین ایده های سرویس بهداشتی کوچک است. آینه ها ، استفاده آن ها در سرویس بهداشتی باعث می شود که نور را منعکس کنند ، فضا را بسیار وسیع تر از آنچه هست نشان دهند. می توانید از طراحی های خاص تر مانند آینه با قاب چوبی طبیعی استفاده کنید که زیبایی سرویس بهداشتی شما را دو چندان کند.

 

آینه در سرویس بهداشتی کمک کننده برای بزرگ تر نشان دادن سرویس بهداشتی ایده های خلاقانه برای بزرگ تر نشان دادن سرویس بهداشتی دستهای جادویی

دستهای جادویی – استفاده از آینه در سرویس بهداشتی

برای مشاهده و سفارش آینه دیواری با چوب طبیعی کلیک کنید.

 

1)تمام توجه را به تصویر زمینه جلب کنید

بهترین راه برای پنهان کردن سرویس بهداشتی کوچک جلب توجه به یک جهت خاص است. برای این کار می توانید از یک کاغذ دیواری خیره کننده استفاده کنید که دیگر تفکر افراد به جای دیگر نرود. شما با این کار می توانید توجه را از اندازه سرویس بهداشتی به سمت طراحی بلند پروازانه آن جلب کنید. فراموش نکنید که یک الگوی منحصر به فرد و جالب را برای این استفاده کنید.

 

تصویر زمینه ای خاص برای سرویس بهداشتی کوچک ایده های خلاقانه برای بزرگ تر نشان دادن سرویس بهداشتی دستهای جادویی

دستهای جادویی – استفاده از تصویر زمینه ای خاص

 

بهترین ایده ها و راه های بزرگ تر نشان دادن سرویس بهداشتی گفته شد امیدوارم نهایت استفاده را برده باشید و بهترین طراحی را برای سرویس بهداشتی خود داشته باشید.

برای آشنایی با محصولات رزینی با چوب طبیعی پیج ما را دنبال کنید.

https://www.instagram.com/magicalhands.ir

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید