چوب, صنایع دستی چوبی, طراحی صنایع چوبی

بهترین چوب برای میز ناهار خوری

بهترین چوب برای میز ناهار خوری

بهترین چوب برای میز ناهار خوری

اولین و مهم ترین سوالی که هنگام جست و جوی میز ناهار خوری دست ساز از خود می پرسیم این است که چه نوع چوبی می خواهم یا بهترین چوب برای میز ناهار خوری چیست . این ممکن است چیزی نباشد که ما ابتدا خیلی به آن اهمیت می دهیم ، اما نتیجه چوب انتخاب شده می تواند تأثیر ماندگاری در ظاهر و کارایی مبلمان ما داشته باشد.

درختانی که چوب سختی دارند به عنوان درختان برگریز در نظر گرفته می شوند ، به این معنی که آنها با تغییر فصول برگ خود را از دست می دهند.

درختان سوزنی برگ در طول سال برگ های خود را حفظ می کنند. درختان سوزنی برگ درخت نرم محسوب می شوند و به طور معمول در ساخت و ساز های عمومی ، برای جعبه و کاغذ ، تخته سه لا و روکش استفاده می شوند.

در حالی که درختان با چوب سخت دارای میانه متراکم می باشند و این باعث می شود که آنها کمتر نفوذ پذیر باشند. درختان با چوب سخت عبارت اند از : راش ، خاکستر ، افرا قهوه ای ، توسکا ، گیلاس ، افرا سخت ، بلوط قرمز ، افرا نرم ، گردو ، بلوط سفید ، کاج سفید و صنوبر زرد این گونه های مختلف چوب سخت در بسیاری از موارد از جمله کف سازی آلات موسیقی ، کابینت و مبلمان استفاده می شوند.

پس از برداشت و تبدیل چوب به درختان ، محصولات مورد بازرسی ، درجه بندی و مرتب سازی قرار می گیرند و توانایی های چوب مور آزمایش قرار می گیرند. تعیین می کنند که چه چوبی برای چه وسیله ای استفاده شود.

 

بهترین چوب برای میز ناهار خوری - دستهای جادویی

 

چوب مناسب میز

در مجموعه میز ، چوب های سخت مورد استفاده برای ایجاد میز و صندلی غذاخوری  در بالاترین سطح درجه بندی شده اند و شامل افرا قهوه ای ، گیلاس ،  ، افرا سخت، گردو  ، درخت گل مینا ، بلوط قرمز و بلوط سفید هستند.

افرا قهوه ای

افرا قهوه ای می تواند به رنگ های مختلف آغشته شود. این نوع چوب می تواند در موارد ظریف مورد استفاده قرار گیرد و برای این مورد بسیار مناسب است. از این رو می توان از آن برای خانه و مکان تجاری از آن استفاده کرد و ظاهری لذت بخش و مدرن ایجاد کند.

 

بهترین چوب برای میز ناهار خوری - دستهای جادویی افرا قهوه ای

دستهای جادویی – چوب افرا قهوه ای

 

گیلاس

یک ویژگی منحصر به فردی که این درخت نسبت به بقیه درختان دارد رنگ خاصی است که دارا می باشد. ظاهری یکنواخت دارد. می توان آنها را در سایه های روشن و تیره رنگ آمیزی کرد. اما به دلیل تنوع زیبا و زیادی که دارد اغلب از رنگ های طبیعی خودش استفاده می شود. این چوب، چوبی نسبتا سخت و با دوام است و پس از فرایند خشک شدن از لحاظ ابعادی بسیار پایدار است. گیلاس یک گزینه عالی چوبی برای سبک های میز و صندلی غذا خوری با تزئینات عالی است . این چوب سطح براقیت ( درخشش ) بسیار زیادی دارد.

بهترین چوب برای میز ناهار خوری - دستهای جادویی چوب گیلاس

دستهای جادویی – چوب گیلاس

برای مشاهده و سفارش میز چوبی رزینی با چوب ایتالیایی کلیک کنید.

 

افرا سخت

دارای استحکام و دوام بالا می باشد. دارای رنگ طبیعی زیبایی می باشد و از نظر بافت و شکل چوب صاف است. افرا سخت می تواند از نظر طرح بسیار متفاوت باشد و می تواند به عنوان یک گزینه محبوب برای صفحات رو میزی باشد.

 

بهترین چوب برای میز ناهار خوری - دستهای جادویی - افرا سخت

دستهای جادویی – افرا سخت

 

گردو

به این درخت گردوی سیاه نیز می گویند. چوب آن تیره و گاهی هم به رنگ قرمز است. طرح و رگه های زیبای آن و دوام بالای چوب این درخت آن را به یکی از پرطرفدار ترین چوب ها برای ساخت میز تبدیل کرده است و بنابراین قیمت بالاتری دارد. از صفحات رومیزی گرفته تا قطعات تزئینی و ظریف ، گردوی سیاه تقریبا برای هر مکانی و برای هر ظاهری قابل استفاده است.

 

بهترین چوب برای میز ناهار خوری - دستهای جادویی - چوب گردو

دستهای جادویی – چوب گردو

 

بلوط قرمز

بلوط قرمز یکی از بهترین گونه های چوبی است که برای میز های چوبی استفاده می شود. بلوط قرمز چوبی سنگین است و به سرعت رشد می کند . طرح و الگوی یکنواختی دارد . با این وجود می توان از آن برای ایجاد میز و صندلی غذا خوری در محیط تجاری یا مسکونی استفاده کرد. اغلب با سایر گونه های چوبی در یک فضا ترکیب می شود.

 

بهترین چوب برای میز ناهار خوری - دستهای جادویی - چوب بلوط قرمز

دستهای جادویی – چوب بلوط قرمز

 

بلوط سفید

بلوط سفید در نفوذ ناپذیری در برابر مایعات و مقاومت در برابر پوسیدگی شناخته شده است. از این رو است که در سقف ها هم از آن استفاده می شود . بنابراین استفاده از آن برای صفحات میز بسیار مناسب می باشد.

 

بهترین چوب برای میز ناهار خوری - دستهای جادویی - بلوط سفید

دستهای جادویی – بلوط سفید

 

بهترین چوب های میز ناهار خوری گفته شد. امیدوارم با مطالعه این مقاله اطلاعات کافی را دریافت کرده باشید و انتخاب مناسبی برای خود داشته باشید.

برای آشنایی محصولات چوبی و رزینی به فروشگاه مجموعه دست های جادویی مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه چوب و رزین پیج ما را دنبال کنید.

https://www.instagram.com/magicalhands.ir

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید