دکوراسیون, دکوراسیون چوبی

ترفند های استفاده از وسایل قدیمی خود در خانه جدید

ترفند های استفاده از وسایل قدیمی

 

روند جابجایی می تواند بسیار پر کار باشد. اگر می خواهید، خانه خود را به صحنه می آورید تا کسی عاشق آن شود و آن را بخرد ، خود یک کار مهم و سختی است. سپس ، وظیفه بسته بندی و پاکسازی مکان قدیمی شما وجود دارد. و حرکت بعدی، بسته بندی و تزئینات منزل هنگام اقامت در آنجا انجام می شود. بسیاری از مردم احساس می کنند که هرگز نمی خواهند دوباره جا به جا شوند و در یک خانه می مانند ، یا حداقل ممکن است دفعه بعدی بخواهند خانه خود را به گونه دیگری تنظیم کنند. در این مقاله با ترفند های استفاده از وسایل قدیمی در خانه جدید خود آشنا خواهید شد و راه های بهتر استفاده کردن از آنها را خواهید آموخت.

5 نکته برای استفاده مجدد از وسایل خود پس از جابجایی

1. بعضی از وسایلی را که بسته بندی کرده اید (و حمل کرده اید) باید پشت سر گذاشته شده باشید

متداول ترین درک در طی روند جابجایی این است که شما خیلی بیشتر از آنچه فکر می کردید اسباب دارید. و صادقانه بگویم ، اخیراً حتی از چه مقدار از آن استفاده کرده اید؟ درنهایت بسیاری از افراد متوجه می شوند که درصد قابل توجهی از وسایلی که برای جابجایی پرداخت کرده اند باید عقب مانده باشد. جابجایی آن باعث اتلاف وقت ، تلاش و هزینه شد.

وقت آن است که آشفتگی را از بین ببرید ، حتی اگر قصد ندارید به زودی جا به جا شوید. شما در مورد فضایی که ایجاد می کنید احساس بهتری خواهید داشت و هنگامی که زمان بسته بندی وسایل است آماده خواهید بود.

وضوح: بسته بندی و پاکسازی دو کار متفاوت است. تلاش برای پاکسازی در طی مراحل بسته بندی کار بیش از حد در مدت زمان کوتاه است. حداقل دو ماه قبل از تغییر خانه، تغییر را شروع کنید. هر بار اسباب یک اتاق را بسته بندی کنید  و تصمیم بگیرید که چه چیزهایی بیرون ریخته ، بازیافت یا اهدا می شود. به این ترتیب ، وقتی زمان بسته بندی است ، کمتر مسئولیت رسیدگی خواهید داشت.

2. ممکن است برخی از وسایل خانه قدیمی در مکان جدید قرار نگیرد

یکی از مشکلات رایج هنگام جابجایی اسباب از یک مکان به مکان دیگر این است که مقیاس یا سبک قطعات اصلی در مکان جدید بلا استفاده می شوند . سپس مجبورید برای قطعات جدید هزینه کنید – یا دفعه دیگر می توانید هوشمندانه خرید کنید.

وضوح تصویر: اسباب اصلی شما باید سبک کلاسیک ، رنگ خنثی و تا حد امکان مدولار باشد. به دنبال مبل ها یا مقاطعی بگردید که بتواند به قطعات کوچکتر تقسیم شود یا در صورت لزوم در سایزهای بزرگ گسترش یابد ، مانند مجموعه هنگامی که وارد خانه شدید ، روی قطعات رنگارنگ سرمایه گذاری کنید تا به وسایل خنثی کلاسیک خود بپردازید. خرید برخی از بالشهای گرافیکی یا فرش بسیار ارزان تر از جایگزینی مبل بسیار سبک خاص است. گزینه دیگر تصمیم گیری سریع و استفاده مجدد از وسایل قدیمی خود با رنگ آمیزی مجدد ، روکش داخلی و حتی ایجاد تغییرات گسترده تر است.

3. مبلمان سنگین باعث سخت شدن حرکت و تنظیم مجدد می شود

این یک واقعیت بود که هرچه مبلمان سنگین تر باشد ، کیفیت بهتری دارد. اما این به لطف تولید و پیشرفت های مادی دیگر درست نیست. و همین که مجبور شوید مبل سنگین و غول پیکر خود را با چند پله بالا ببرید ، ممکن است مثل گذشته آن را دوست نداشته باشید.

وضوح: قبل از خرید وزن وسایل را در نظر بگیرید. به دنبال قطعاتی باشید که به خوبی ساخته شده اند اما دارای مواد سبک هستند. حتی بهتر از این ، خرید وسایلی را که به راحتی خراب نشود یا حتی کوله های تخت مانند این قطعات را در نظر بگیرید تا در وقت بعدی در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. حتی اگر قصد جابجایی ندارید ، مبلمان سبک وزن باعث می شود که نظم و ترتیب اطراف آن راحت تر شود.

4- صحنه سازی در خانه قدیمی خود را خیلی دوست داشتید ، ماندن را در نظر گرفتید

آیا بعد از اینکه جادوی نمایشگر خانه کار خود را کرد دوباره عاشق خانه قدیمی خود شدید؟ تو تنها نیستی. چه رازی در ظاهر خانه شما پس از نمایش برای فروش بسیار جذاب است؟ ساده سازی و چند اصل طراحی کاربردی.

وضوح: هنگام تزئین یک خانه جدید ، آن را طوری تنظیم کنید که به نظر می رسد یک خانه نمونه است – و هر روز به همین روش زندگی کنید. این بدان معناست که درهم و برهمی وجود ندارد ، همه چیز کنار گذاشته می شود و هر اتاق از لوازم و رنگ مناسب برخوردار است. شمع های معطر بسوزانید و از خانه خود لذت ببرید!

هنگامی که ضعف های خانه شروع به کار کرد ، مبلمان و لوازم جانبی خود را مرتب کنید. تازه سازی فضای شما هر چند ماه می تواند معجزه ای برای انرژی اتاق داشته باشد.

5. بلافاصله نقاشی و تزئین کنید در غیر این صورت اتفاقی نخواهد افتاد

اجازه دهید صادقانه باشد. اگر در چند سال گذشته نقل مکان کرده اید ، احتمالاً جعبه هایی دارید که هنوز آنها را باز نکرده اید. یا پروژه های بهسازی منزل که می خواستید حل کنید و هرگز شروع به کار نکردید. شما باید در حالی که اتو داغ است و قبل از شروع به کار روزمره اعتصاب می کنید.

وضوح: تزئینات منزل باید بلافاصله اتفاق بیفتد. اگر پروژه هایی دارید که می خواهید انجام دهید ، مانند ارتقا روشنایی ، رنگ آمیزی یا تعویض کفپوش ، آنها را قبل از ورود به خانه – یا درست هنگام انجام آن انجام دهید. انجام پروژه های مسجل مانند نقاشی و کفپوش قبل از ورود بسیار راحت تر است ، اما اگر نمی توانید آنها را از قبل انجام دهید ، هنگام ورود آنها را در اولویت قرار دهید. همه جعبه ها را باز کنید و در نقاشی اتاق نشیمن در سایه کرمی فکر می کنید ، فقط یک دیوار کانونی را به رنگ کنید. شما متعجب خواهید شد که یک دیوار پررنگ و منفرد چه کاری می تواند برای یک اتاق انجام دهد.

آیا اخیراً نقل مکان کرده اید؟ ما خیلی دوست داریم آنچه را از حرکت خود آموخته اید و نحوه برخورد شما با تزئین یک خانه جدید را بشنویم.

ترفند های استفاده از وسایل قدیمی در خانه جدید گفته شد. امیدوارم نهایت استفاده را برده باشید.

ترفند های استفاده از وسایل قدیمی  دستهای جادویی

ترفند های استفاده از وسایل قدیمی – دستهای جادویی

برای مشاهده و سفارش انواع محصولات رزینی و چوبی به فروشگاه دستهای جادویی مراجعه فرمایید.

برای آشنایی با مجموعه دستهای جادویی به پیج ما در اینستاگرام مراجعه فرمایید.

https://www.instagram.com/magicalhands.ir

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید