دکوراسیون, دکوراسیون چوبی

ایده ها و نکات مهم تغییر دکوراسیون ارزان خانه سال 2021

نکات مهم تغییر دکوراسیون ارزان خانه

ایده ها و نکات مهم تغییر دکوراسیون ارزان خانه

اگر سالهاست که در یک خانه زندگی می کنید یا یک برچسب ثابت خریداری کرده اید ، طبیعی است که بخواهید خانه خود را بازسازی و ارتقا دهید . با این حال ، به روزرسانی گران است. مجموعه جدیدی از کابینت آشپزخانه هزینه بسیار زیادی خواهد داشت. میزهای پیشخوان جدید ، دستشویی های حمام و کف های چوبی هزینه زیادی دارند. حاضر نیستید پنج رقم برای هزینه های به روزرسانی منزل خود ارائه دهید؟ در اینجا 20 روش ارزان برای بازسازی خانه خود با بودجه آورده شده است. در این مقاله با ایده ها و نکات مهم تغییر دکوراسیون ارزان خانه آشنا می شوید. با ما همراه باشید.

سطوح و وسایل

از کاغذهای تماسی و لایه بردار با روکش های فولادی ضد زنگ در لوازم خانگی استفاده کنید. این به شما ظاهری مدرن و بدون برچسب قیمت نجومی می دهد.

لوازم خانگی شما به بهترین نحو نمایش داده می شود در حالی که هزینه زیادی از شما کسر نشده است.

درپوش های تابلوی برق جدید را نصب کنید. این پوشش ها روی سوئیچ های نور و پریزهای برق است. هزینه یک پوشش سفید اصلی در خرده فروشان عمده بهبود خانه بسیار کم است و نصب آنها آسان است. یک پوشش سفید و تمیز جدید بسیار زیباتر از آن پوشش قدیمی و زردرنگی است که داشته اید. در آشپزخانه ، روکش های استیل ضد زنگ را امتحان کنید. همچنین می توانید به صورت آنلاین کاورهای طرح دار و تزئینی را شکار کنید.

خود را تغییر دهید دستگیره و لولا. این لمس های ارزان قیمت است که تفاوت زیادی ایجاد می کند و نصب آن سریع و آسان است. در همین راستا ، می توانید سخت افزارهای جدیدی را نیز برای کابینت های خانه خود خریداری کنید.

آباژورهای خود را تغییر دهید. این یک جزئیات به ظاهر کوچک است که توانایی ایجاد یک تغییر بزرگ را دارد. اگر شروع به ایجاد تغییرات کوچکی از این قبیل کردید ، سعی کنید به موضوعی فکر کنید که همه چیز در خانه شما منسجم به نظر برسد.

قالب تاج ، روکش تخته پایه و روکش درب را نصب کنید. اصلاح و قالب ریزی و سازه تا حد زیادی برای سطح خانه ، به ویژه قالب تاج ، کمک زیادی می کند. بسته به بودجه خود ، می توانید با تزئینات چوبی فانتزی بروید ، یا با رنگ آمیزی روی تزئینات سفید رنگ اتاق ، هنر را اضافه کنید.

روشنایی بهبود یافته

اطمینان حاصل کنید که “طیف نوری” از لامپ های شما برای مکان مناسب باشد. شما می خواهید لامپ هایی با نور ملایم داشته باشید که در مکان های “حلق آویز” مانند اتاق نشیمن ته رنگ زرد / قرمز از خود ساطع کنند. شما می خواهید لامپ های روشن داشته باشید که در مکان “مطالعه” مانند اتاق یا کتابخانه ، ته رنگ آبی منتشر کنند.

پرده ها یا پرده های جدید را در پنجره ها نصب کنید. پرده های چوبی دو اینچ زیبایی بیشتری نسبت به اکثر پرده های یک اینچی وینیل دارند. بعلاوه ، اگر بچه در خانه داشته باشید ، از بین بردن آنها دشوارتر است.

آینه های بیشتری آویزان کنید. با آویختن آینه های بیشتر ، نوری که از خانه می تابد را افزایش می دهد. اگر می توانید دو آینه را در یک اتاق آویزان کنید ، آنها را روی دیوارهای مقابل قرار دهید. این باعث می شود اتاق شما بزرگتر به نظر برسد. حتی می توانید آنها را در مکانهایی بالاتر از سطح چشم مانند بالای شومینه آویزان کنید.

تزئین و شلوغ کردن

مبلمان خود را مرتب کنید. شما لزوماً به مبلمان جدیدی احتیاج ندارید. به سادگی ایجاد اشکال جدید و سازماندهی مجدد جریان فضای زندگی می تواند معجزه کند. آیا تنظیم مجدد کافی نیست؟ افزودن مقداری تزئینات با روکش های شیشه ای یا پارچه به مبلمان شما رنگ یا الگوی جدیدی می بخشد و این مورد دیگری است که می تواند به خانه شما اضافه شود.

آیا خانه شما خالی از هر چیزی است؟ با عکس یا هنر روی دیوارها زیبایی را اضافه کنید. برای یک گزینه حتی مقرون به صرفه تر ، به راحتی فریم های عکس و هنر موجود خود را تغییر دهید.

اگر خلاق باشید ، می توانید از تکه های قدیمی لباس یا پارچه یک ست تخت خواب و روکش بالش جدید بدوزید. می توانید پتو نیز ببافید. هیچ کدام از آنها به اندازه کافی خوب نیستید؟

برای پر کردن فضای خود قطعات کوچک تزئینی خریداری کنید. به عنوان مثال می توان به مینی قطعات هنری رزینی یا میز عسلی جدید اشاره کرد. گیاهان را داخل و خارج قرار دهید. اگر قبلاً گیاهان داشتید اما آنها را در ظروف پلاستیکی ارزان قیمت گلدان نگهداری کرده اید ، آنها را به یک گلدان سرامیکی زیبا ارتقا دهید. آیا احساس خلاقیت می کنید؟ گلدان ها را رنگ کنید. اینها “جزئیات پایان دهنده” هستند که می توانند به فضایی احساس مدرن بدهند.

پاکسازی وسایل غیر ضروری باعث می شود تا فضای اتاق بسیار جذاب تر باشد و هر آنچه را که ایجاد مزاحمت می کند می توانید بفروشید.

رنگ کردن

دیوارهای خود را دوباره رنگ کنید و یا کاغذ دیواری خود را تغییر دهید. تعجب خواهید کرد که یک رنگ تازه برای خانه شما چه کاری می تواند انجام دهد. اگر قبلاً خانه شما رنگ براقی داشت ، رنگ های مات را امتحان کنید. اگر کاغذ دیواری دارید ، آن را حذف کنید و به جای آن نقاشی کنید.

متناوباً ، سقف خود را با رنگی تازه نقاشی کنید. برخی از افراد در حال تجربه رنگهای خنثی ملایم بر روی دیوارها و رنگ پررنگ در سقف هستند یا دیوارهای سفید با سقف زرد روشن یا دیوارهای بژ روشن با سقف بادمجان / بنفش را انتخاب می کنند. اگر سبک شما پررنگ است ، به دنبال آن بروید.

حس های جذاب

شمع بسوزانید یا از خوشبو کننده هوا استفاده کنید. رایحه جدید می تواند به شما کمک کند از احساس فضای دلپذیری لذت ببرید.

سرانجام ، فرش آشپزخانه ، فرش حمام ، راهرو و درب منزل شما کاندیداهای مناسبی برای مبادله هستند. حتی می توانید به یک پرده دوش جدید روی بیاورید یا یک سرویس حمام جدید بخرید. تصور کنید برای اولین بار به مکانی نقل مکان می کنید و هیچ چیز دیگری ندارید. چه چیزی را تغییر می دهید؟

نکات مهم تغییر دکوراسیون ارزان خانه گفته شد امیدوارم نهایت استفاده را برده باشید.

نکات مهم تغییر دکوراسیون دستهای جادویی

نکات مهم تغییر دکوراسیون دستهای جادویی

برای مشاهده و سفارش انواع محصولات رزینی به فروشگاه دستهای جادویی مراجعه فرمایید.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه دستهای جادویی پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

https://www.instagram.com/magicalhands.ir

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید