خلاقیت با چوب, دکوراسیون چوبی, صنایع دستی چوبی

چگونه میز ناهار خوری مناسب برای خانه خود انتخاب کنیم؟

میز ناهار خوری مناسب

چگونه میز ناهار خوری مناسب برای خانه خود انتخاب کنیم؟

بهترین میز ناهار خوری مناسب برای خانه شما میزی است که متناسب با بودجه شما باشد ، کاملاً ساخته شده باشد ، در فضای شما جای بگیرد و سبکی داشته باشد که سالها دوست داشته باشید. برخی از عوامل اصلی وجود دارد که باید هنگام انتخاب یک عامل خوب در نظر بگیرید.

یک میز خوب باید حداقل پنج تا 10 سال دوام داشته باشد.

همراه با قیمت مناسب و سبک بی انتها ، هنگام مشاهده میزهای فروشگاه باید به دنبال ثبات و ساخت بود. در مورد احساس نشستن در یکی از آن میزها ، اینکه آیا برای مدت طولانی قابل استفاده است ، فکر کنید و مدل های متنوع را از نظر خش گیری بررسی کنید. چگونه میزها از طریق استفاده زیاد در خانه دوام می آورند. باید به آن توجه کنید.

قانون شماره یک:

میز غذاخوری شما باید متناسب با فضای غذاخوری شما باشد! اما میز ناهار خوری یکی از اسباب فریبنده بزرگ است و شما باید فضای اطراف آن را نیز حساب کنید.

علاوه بر رد پای میز ، شما نیاز دارید 90 تا 100 سانتی متر فضای آزاد داشته باشید. فضایی که شما بتوانید به راحتی روی صندلی بنشینید و در اتاق حرکت کنید. بنابراین چه بخشی از یک فضای چند منظوره باشد و چه یک اتاق ناهار خوری جداگانه ، با اندازه گیری طول و عرض محلی که می توانید به میز ناهار خوری اختصاص دهید ، شروع کنید. سپس از این دو اندازه گیری حدود 150 سانتی متر کم کنید تا طول و عرض یک میز ناهار خوری هدف بدست آورید.

من بعنوان یک ساکن آپارتمان باسابقه ، دریافته ام که “وزن بصری” یک مبلمان می تواند واقعاً بر میزان احساس آن در یک اتاق تأثیر بگذارد. ممکن است از نظر فنی مناسب باشد اما اگر قطعه ای تیره یا حجیم باشد یا خیلی به مبلمان دیگر نزدیک باشد بسیار عظیم به نظر می رسد.

برای اینکه جلوه ای از مبلمان بزرگتر را تجسم کنید ، وقت بگذارید و طول و عرض کف را ببندید (دوست دارم از نوار نقاش استفاده کنم) و همچنین ارتفاع میز را. من معمولاً با نوار اندازه گیری روی گوشه های نوار می ایستم ، سپس سعی می کنم فضای آن را با مبلمان با اندازه مشابه (مانند چند صندلی) پر کنم و یک قدم به عقب برگردم تا ببینم چه احساسی پیدا می کنم.

سطوح مربع و مستطیل معمول ترین هستند ، بنابراین تعداد بیشتری از انتخاب ها را با سبک ها ، اندازه ها و گزینه های قابل توسعه در آنجا خواهید یافت. اما یک میز گرد یا بیضی شکل می تواند کمی فضای بیشتری به اتاق شما بدهد زیرا گوشه ها را قطع می کند با این حال هنوز سطح خوبی دارد. برای فضاهای کوچک تر و مستطیلی ، بیضی بهترین گزینه است.

میزهای گرد یا بیضی شکل می تواند برای مهمانی ها و گفتگوها بسیار مناسب باشد زیرا سر میز هم وجود ندارد.” از لحاظ فشار دادن افراد به داخل ، شما فقط با محیط میز محدود هستید – اما اگر همه تنظیمات مکان خود را روی یک میز گرد یا بیضی شکل داشته باشید ، می توانید فضای کمی برای سرو تکه ها از دست دهید.

پایه

معمولاً پایه میز می تواند در تعداد افرادی که می توانید در یک میز قرار بگیرید تأثیر بگذارد. شما فقط می خواهید مطمئن شوید که فضای پا توسط تکیه گاه ها مورد آزار قرار نمی گیرد . وقتی میزی را شخصاً دیدید ، کنار آن بنشینید تا ببینید پاهایتان به پاهای میز برخورد می کنند یا نه. تأیید کنید که فضای کافی برای زانوهای خود دارید و اگر می توانید پاهای خود را زیر میز قرار دهید.

اگر می خواهید با مهمانان خود راحتی بیشتری داشته باشید ، به عرض پا و محل قرارگیری پاها توجه کنید. به طور کلی ، یک میز با پایه های نازک تر ، یا جایی که پاها در گوشه قرار دارند ، قرار دادن یک صندلی اضافی را آسان تر می کند.

انتخاب مواد برای میز ناهار خوری شما می تواند دشوار باشد. برای انتخاب یک میز مناسب باید قیمت ، سهولت مراقبت و سبک شخصی خود را متعادل کنید و یک میز که مناسب هر یک از آنها نباشد می تواند به معنای خریدی باشد که بعدا پشیمان می شوید. در اینجا متداول ترین مواد و مواردی را که باید برای هر کدام در نظر گرفت آورده شده است:

■ چوب:

چوب جامد یک ماده کلاسیک است زیرا با دوام بوده و ترمیم آن آسان است. کاج ، اقاقیا ، گیلاس، گردو، افرا و ساج گزینه های محبوب و کم هزینه ای هستند. چوب جامد محبوب ترین است ، گرچه اغلب گران ترین است. تولیدکنندگان تلاش کرده اند تا قیمت چوب جامد را پایین بیاورند. هزینه های بزرگتر سایر خرده فروشان می تواند بیشتر باشد. چوب با گرما و رطوبت منبسط می شود و می تواند خراش و سایش را نشان دهد ، اما ترمیم آن نسبتاً آسان است.

■ روکش / نمای چوبی:

روکش چوب اغلب جایگزین مقرون به صرفه تری برای چوب جامد است. در اینجا یک لایه بسیار نازک از چوب جامد (یا مواد چاپ شده برای شبیه چوب) به تخته سه لا یا هسته چوب دیگر چسبانده شده است. برای شناسایی روکش خوب ، به دنبال میزهایی با فضای داخلی اصلی با برچسب واضح ، مانند چوب سخت خشک شده در کوره باشید. یکی از راه های شناسایی روکش های ارزان تر ، جستجوی میز فروشگاه است. اگر فقط قسمت بیرونی آن تمام شده باشد ، اما زیر آن به نظر ماده دیگری می رسد ، تولید کننده هزینه های خود را کاهش می دهد. ولی باید این را هم در نظر داشت که نمی توان کارایی رویه کامل چوبی را از این روکش داشت.

اطمینان حاصل کنید که تخته خرده چوب می گوید مطابق با استاندارد ها است ، به این معنی که آزمایشات انتشار را پشت سر گذاشته است . آقای دایر می گوید ، شما همیشه می توانید از فروشنده بپرسید که این میز دقیقاً از چه میز ساخته شده است.

رومیزی های سنگی می توانند شامل سنگ مرمر ، کامپوزیت کوارتز یا سنگ ریخته گری (مانند سیمان) باشند. سنگ با دوام است اما می تواند متخلخل باشد و می تواند لک ها را به راحتی جذب کند. بسته به نحوه ساخت ، می تواند تراشه یا ترک بخورد و اگر این اتفاق بیفتد ، ترمیم آن سخت یا غیرممکن است. همچنین می توانند بسیار سنگین باشند. قیمت سنگ می تواند واقعاً متفاوت باشد.

■ شیشه ای:

رومیزی های شیشه ای می توانند شامل نسخه های شفاف یا مات باشند. آنها نسبتاً ارزان هستند و می توانند احساس فضا و باز بودن را ایجاد کنند. اگرچه شیشه در معرض رطوبت نیست ، اما می تواند در اثر حرارت تراشه ، خراشیده یا ترک بخورد. همچنین هر اثر انگشت را نشان می دهد.

■ فلز:

از فلز ، از جمله فولاد ضد زنگ ، برنج ، روی و انواع لاک الکل یا رنگ آمیزی شده آنها ، بیشتر برای پایه های میز استفاده می شود تا رویه ها. فلز با دوام است و به راحتی آسیب نمی بیند. اما به دلیل درخشش بیشتر ، هر اثر انگشتی را نشان می دهد و می تواند به ابزار تمیز کننده خاصی نیاز داشته باشد. همچنین ، ترمیم فلزات رنگ شده می تواند سخت باشد. این میزها می توانند قیمت کمتری نسبت به میزهای چوبی داشته باشند ، هرچند به ندرت می توان یک میز ناهار خوری تمام فلزی فراتر از میزهای مفید یافت.

■ پلاستیک و ورقه ورقه:

مواد ساخته شده توسط بشر ، یا به شکل قالب درآورده شده یا روی تخته سه لا یا هسته دیگری چسبانده شده اند ، گزینه ارزان قیمت هستند. آنها می توانند مدت طولانی طول بکشد ، اما با کیفیت ترین مواد در نظر گرفته نمی شوند. این مواد تمایل به مقاومت در برابر لک شدن دارند و به نگهداری کمی نیاز دارند ، اما اغلب آنها ارزان قیمت تصور می شوند.

یک میز ناهار خوری مناسب برای خانه ، محکم و خوش ساخت ، با روکشی که در برابر استفاده زیاد مقاومت می کند و سایش واضح کمی دارد. این مواد قسمت عمده ای از ساخت خوب است ، اما یک میز فقط به اندازه نازک کاری خوب است. نازک کاری اصطلاح صنعتی برای وسایلی است که پایه و رومیزی در کنار هم قرار می گیرند.

میز ناهار خوری مناسب برای خانه - دستهای جادویی

میز ناهار خوری مناسب برای خانه – دستهای جادویی

برای مشاهده و سفارش انواع محصولات چوبی و رزینی به فروشگاه دستهای جادویی مراجعه فرمایید.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه دستهای جادویی پیج ما را دنبال کنید.

https://www.instagram.com/magicalhands.ir

دیدگاهتان را بنویسید