دکوراسیون, دکوراسیون چوبی

مراحل ایجاد دفتر کار شیک در خانه 2021

دکوراسیون اتاق کار در خانه

 

خانه شما قلعه شما است ، اما اگر مرتباً کار خود را به خانه می آورید ، می تواند پست مرکزی فرماندهی مشاغل شما باشد یا یک محل کار ثانویه باشد. اگر مورد دوم باشد ، ممکن است اطلاعات زیادی در مورد ظاهر دفتر کار (یا اتاقک) خود نداشته باشید. با این حال ، به عنوان پادشاه یا ملکه قلعه خود ، می توانید دفتر خانه خود را مطابق مشخصات دقیق خود طراحی و تزئین کنید. اینها نکاتی است که باید هنگام ایجاد یک دفتر کار خانگی مناسب به خاطر بسپارید. در این مقاله، شما، نکات مهم و مراحل ایجاد دفتر کار شیک در خانه را فرا خواهید گرفت. با ما همراه باشید.

با دقت انتخاب کنید

محل دفتر خانه

موقعیت دفتر شما ممکن است میزان بهره وری شما را تعیین کند. هنگام انتخاب محل کار در منزل خود ، عوامل صدا و ترافیک را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر دفتر کار به خیابان نزدیک است ، ممکن است بشنوید که مردم در حال راه رفتن و یا رانندگی هستند. همچنین ، رفت و آمد خانه خود را در نظر بگیرید. اگر وقتی بقیه اعضای خانواده در خانه هستند می خواهید در دفتر کار خود کار کنید ، قرار دادن آن در مجاورت آشپزخانه ، حمام یا اتاق خانواده به این معنی است که می توانید بازدید کننده زیادی داشته باشید یا به راحتی حواستان از صداهای اطراف پرت شود.

از طرف دیگر ، اگر بچه های کوچکی دارید ، بهتر است دفتر را نسبتاً نزدیک اتاق بازی آنها قرار دهید تا بتوانید فعالیت آنها را کنترل کنید.

یک رویکرد مینیمالیستی را در نظر بگیرید

موارد ضروری دفتر خانه

فقط موارد ضروری را در آن بگنجانید.

روندها می آیند و می روند. اما بدون توجه به رنگ سال، روند مورد علاقه من برای همیشه یک زیبایی است. تمیز نگه داشتن فضای میز کار با کمی شخصیت و لمس شخصیت که باعث حواس پرتی او نمی شود ، در بهره وری تفاوت ایجاد می کند و به تمیز نگه داشتن سر کمک می کند.

سیمها را ببرید (یا حداقل آنها را مخفی کنید)

دستگاه های بی سیم محیط کار امن تری را فراهم می کنند.

چاپگرها و اسکنرهای بی سیم یکی از راه های دور نگه داشتن سیمها از دید و کاهش احتمال لغزش روی آنها است. همچنین به لپ تاپ دو در یک همراه با تشک شارژ بی سیم ، صفحه کلید بی سیم و حوض های صاعقه ای در صورت نیاز به نمایشگر دوتایی ، توصیه می کند. با این حال ، اگر تجهیزات بی سیم ندارید ، می گوید شما می توانید 99 درصد سیم های خود را از دیده شدن پنهان کنید. شما می توانید این کار را با یک ترکیب ترکیبی از لوله کشی پی وی سی ، نوار چسب و اتصالات زیپ برای نصب منابع برق زیر میز و دور از چشم انجام دهید.

از بهم ریختگی کاغذ خودداری کنید

آیا واقعاً لازم است همه آن اسناد را نگه دارید؟ با دیجیتالی کردن دفترچه آدرس و نگه داشتن تقویم به صورت آنلاین ، شبکه شما به معنای واقعی کلمه در دست شماست چه در حال حرکت و چه در حالی که در خانه کار می کنید. دیجیتال سازی همچنین به شما امکان می دهد اسناد را برای بازیافت اسکن کرده، از استفاده بیشتر از کاغذ جلوگیری کرده و کره زمین را نجات دهید.

استفاده از طبیعت

سبزی کمک می کند تا فضای بیرون را به داخل خانه برسانید.

کار در خانه بهتر از حضور در یک ساختمان اداری خاموش است ، اما هنوز در خانه نیستید. با این حال ، فضای سبز می تواند به شما کمک کند فضای بیرونی را به داخل بیاورید. به عنوان مثال یك گیاه ، منبع كم رنگی از زندگی و رنگ را به هر اتاق می آورد.

موافقت می کند که این روندی است که در دفاتر خانگی مشاهده می کند. وی می گوید: “گیاهان یا لهجه های دیواری سبز در حال محبوب شدن هستند زیرا ما معمولاً به صفحه های رایانه یا تلفن های همراه خود نگاه می کنیم و داشتن این جنبه سبز برای چشم آسان است و به ما کمک می کند تا بیشتر با طبیعت ارتباط برقرار کنیم.

اجازه دهید نور داخل شود

نور طبیعی می تواند مصرف انرژی شما را کاهش دهد.

مطالعات نشان می دهد افرادی که در نور طبیعی کار می کنند ، بهره وری بالاتری دارند ، ویتامین D بیشتری جذب می کنند ، شب ها بهتر می خوابند و مشکلات چشمی کمتری دارند. نور همچنین می تواند روحیه شما را بهبود بخشد. و اگر به دلیل دیگری برای قرار دادن دفتر کار خود در مکانی نیاز دارید که به شما امکان استفاده از نور طبیعی را بدهد ، این مورد را در نظر بگیرید: استفاده از نور طبیعی می تواند قبض برق شما را کاهش دهد.

مخلوط کنید

خانه شما باید مکمل بقیه طراحی خانه باشد.

اگر دفتر شما از اتاق های دیگر خانه قابل مشاهده است ، نحوه ترکیب آن با مناطق مجاور را در نظر بگیرید. انتخاب سبک و رنگ ها باید مکمل یکدیگر باشند نه مخالف. دفتر خانه شامل جزئیات معماری موجود در خانه است. با این حال ، اگر بتوانید درب دفتر خود را ببندید ، در طراحی و انتخاب تزئینات آزادی عمل بیشتری وجود دارد. این مورد بهترین سبک برای دکوراسیون دفتر کار شیک در خانه بود.

الهام بخش

برای الهام بخشیدن به بهترین کار خود چند مورد را اضافه کنید.

باید محلی برای وسایل شخصی وجود داشته باشد. گاهی اوقات ، نمایش چیزهای مورد علاقه خود می تواند الهام بخش باشد و منجر به بهترین کار شما شود. به عنوان مثال ، اگر یک هنرمند هستید ، برخی از کارهای هنری خود را به نمایش بگذارید. اگر حسابدار هستید اما عاشق سفر به مناطق عجیب و غریب هستید ، سوغاتی ها را نزدیک خود نگه دارید. آنها ممکن است به شما الهام دهند تا به سختی کار کنید تا بتوانید عمر فعلی خود را حفظ کنید.

نکات و مراحل ایجاد دفتر کار شیک در خانه گفته شد امیدوارم نهایت استفاده را برده باشید.

دفتر کار شیک در خانه

دستهای جادویی و دکوراسیون خانه

برای مشاهده و سفارش انواع محصولات چوبی و رزینی به فروشگاه دستهای جادویی مراجعه فرمایید.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه دستهای جادویی پیج ما را دنبال کنید.

https://www.instagram.com/magicalhands.ir

دیدگاهتان را بنویسید