خلاقیت با چوب

موارد ضروری برای دفتر کار خانگی شما

ارگونومی دفتر کار خانگی شما باید در نظر گرفته شود زیرا احتمالاً بیشتر از همیشه در خانه کار می کنید. واقعیت برای بسیاری این است که آنها برای آینده غیر منتظره به کار در خانه ادامه خواهند داد. اگر شما یکی از آن دسته افراد هستید ، ایده خوبی است که سازمان ، دکوراسیون و طراحی دفتر خانه یا محل کار خانه خود را در نظر بگیرید. یک منطقه برنامه ریزی شده که در آن کار کردن به بهره وری کمک می کند ، چه برسد به تقویت ذهنیت مثبت!

یک فضای تعیین شده

در کنار پنجره اتاق نشیمن مورد علاقه خود ، روی میز آشپزخانه یا آن گوشه ای در اتاق خواب شما که گرد و غبار جمع می کند – همه شما می توانید فضای کاری عالی را در خانه ایجاد کنید ، اگر گزینه یک دفتر کار خانگی جداگانه در اختیار ندارید. راه های زیادی وجود دارد که به کمک آنها می توانید فضایی عالی را در میان بسیاری از مناطق زندگی دیگر در خانه خود سازماندهی کنید.

شش کلید برای تعیین نقطه مناسب عبارتند از؟

1.مطمئن شوید که خروجی کافی دارد. 2.مطمئن شوید که نور طبیعی کافی دارید ، نزدیک نور مصنوعی هستید یا راهی برای افزودن نور دارید. 3.دور از هرج و مرج دیگران در خانه شما است. 4.فضای کافی را برای انجام کارهای خود در اختیار شما قرار می دهد. 5.هنگامی که کار نمی کنید ، کار/کاغذها یا تجهیزات شما می توانند از دید پنهان شوند. 6.اتصال به اینترنت شما قوی است.

صندلی دفتر خانگی

اشکالی ندارد که لپ تاپ خود را بیرون بیاورید و مدتی بیرون روی عرشه یا روی مبل راحت بنشینید ، اما یکی از مهمترین وسایل در دفتر کار خانگی شما صندلی اداری شما است. از آنجا که بسیاری از مطالعات به این نتیجه رسیده اند که زمان بیش از حد ما روی صندلی برای سلامتی ما مضر است ، بسیار مهم است که زمانی را که در صندلی می گذرانیم راحت باشد و متناسب با ما و نیازهای ما باشد. بنابراین ، چه فضای اداری جدا داشته باشید یا نداشته باشید ، یک صندلی اداری مناسب مهم است! نکات مهم در مورد صندلی اداری عبارتند از: 1.توانایی انجام تنظیمات کمری. 2.می تواند ارتفاع را تنظیم کند. 3.امکان حرکت آسان اعم از چرخش یا حرکت به داخل ، خارج و دور میز را فراهم می کند. 4.پدینگ در قسمت نشیمن به حفظ گردش مناسب در بدن کمک می کند. مهمتر از همه ، شما باید بتوانید آن را بدون ریسک امتحان کنید. اطمینان حاصل کنید که از یک شرکت معتبر سفارش داده اید که در آن می توانید صندلی را به مدت یک هفته امتحان کنید و اگر مناسب شما و نیازهای شما نیست آن را بازگردانید.

میز اداری خانگی

برای یافتن قطعات مختلف مبلمان منحصر به فرد به یک فروشگاه عتیقه یا دست دوم نگاه کنید که ممکن است به عنوان یک فضای کاری عالی و یک مبلمان زیبا جلوه کند. همچنین ممکن است یک چرخ دستی روی غلتک ها در نظر بگیرید که می تواند از جایی به مکان دیگر منتقل شود و دفتر شما می تواند هر کجا که احساس می کنید باشد.برای یافتن قطعات مختلف مبلمان منحصر به فرد به یک فروشگاه عتیقه یا دست دوم نگاه کنید که ممکن است به عنوان یک فضای کاری عالی و یک مبلمان زیبا جلوه کند. همچنین ممکن است یک چرخ دستی روی غلتک ها در نظر بگیرید که می تواند از جایی به مکان دیگر منتقل شود و دفتر شما می تواند هر کجا که احساس می کنید باشد.

از مجصولات چوبی  ما دیدن کنید.

روشنایی دفتر کار

نور طبیعی همیشه بهترین است! نور فلورسنت بر روی چشم شما سخت است و می تواند باعث ایجاد سردرد شود و کار در خانه را به یک مزیت بزرگ تبدیل کند. روشنایی کم نور به همان اندازه بد است. اگر مجبور هستید در هر جایی که مشغول به کار هستید از چراغ بالای سر استفاده کنید ، چراغ های LED بهترین جایگزین هستند. لامپ ها همچنین ایده ای عالی برای افزودن نور ملایم و محیط به فضای کار شما هستند. انتخاب یک چراغ رومیزی (که به آن “چراغ وظیفه” نیز می گویند) که به شما امکان می دهد آن را در زوایای مختلف و ارتفاع های مختلف تنظیم کنید ، در نظر بگیرید. قابلیت تنظیم به شما این امکان را می دهد که آن را درست در جایی که به نور احتیاج دارید بتابانید تا از ایجاد استرس و فشار بر چشم جلوگیری شود.

 

رنگ دفتر خانه

اگر می توانید یک فضای اداری جداگانه تعیین کنید ، می خواهید به رنگ اتاق توجه کنید. تحقیقات زیادی در مورد تأثیرات رنگ بر روحیه ، بهره وری و سلامتی افراد انجام شده است. به گفته  Inc ، “کارفرمایان هوشمند می دانند که رنگ آمیزی در محیط کار آنها می تواند تأثیر عمیقی بر روحیه و بهره وری شرکت داشته باشد.” با دانستن آن ، کمی فکر کنید و چگونه بر شما تأثیر می گذارد. این به شما کمک می کند تا به طور متوسط اثر طراحی و رنگ را به دفتر خانه خود اضافه کنید تا بهترین نتیجه را داشته باشید. هنگامی که مجبورید فضاهایی را با هم کنار بگذارید ، درنظر بگیرید اتاقی را در خانه خود انتخاب کنید که رنگ ها به شما احساس انرژی و بهره وری بدهند ، یا شاید آرامش و تمرکز داشته باشند. همچنین ، اگر نمی توانید رنگ دیوار را تغییر دهید ، به افزودن لوازم جانبی به فضای کار خود که به شما احساس خوب و پرانرژی می دهد ، فکر کنید. مواردی مانند ساعت زرد روشن و قاب عکس یا گلدان گل به رنگ دلخواه خود انتخاب کنید که باعث می شود میز و اتاق نشیمن شما روشن تر و شادتر شود! دفتر خانه خود را با چیزهایی تزئین کنید که به شما انگیزه می دهد و شادی را برای شما به ارمغان می آورد. نقل قول های الهام بخش ، تصاویری از مکانهایی را که امیدوارید از آنها دیدن کن.

سر و صدای دفتر خانه را به حداقل برسانید

تعدادی از افراد هستند که با صدا ، موسیقی ، صدا بهتر کار می کنند ، اما افراد دیگری هستند که برای بهره وری به سکوت مداوم نیاز دارند. بدانید چه چیزی برای شما کار می کند. بلندگوی قابل حمل یا نصب صدای فراگیر می تواند یک افزودنی عالی برای یک فضای اداری یا فضای نشیمن باشد تا آن را به مکانی که می خواهید بیایید و کار و زندگی کنید تبدیل کند. چند لیست پخش برای قسمت ها و کارهای مختلف برای روز خود ایجاد کنید. هنگامی که شما نیاز به افزایش گردش کار خود دارید ، ممکن است راک اند رول یا برخی از کارهای کلاسیک را تقویت کرده و به شما اجازه تمرکز دهد. برای اثر آرامش بخش ، یک چشمه رومیزی در نظر بگیرید. اگر به آرامش احتیاج دارید ، بهتر است فضای اداری خود را بر اساس موقعیت و فاصله بین فضای کار و سر و صدای بیرونی ، اعم از خانوادگی ، ترافیکی ، پارس سگ در حیاط خلوت یا همسایگان پر سر و صدای شما انتخاب کنید.

سایر تجهیزات خانگی

اطمینان حاصل کنید که دفتر کار خانگی شما دارای تمام فناوری و تجهیزات مناسب برای بهره وری و کارآیی شما باشد. هیچ چیز بدتر از داشتن مهلت و درک این نیست که برای ارسال از طریق پست حلزون به نسخه ای نیاز دارید ، و دیروز به آن نیاز داشتید. اتصال اینترنت خود را بررسی کنید. ممکن است مجبور باشید بدون توجه به جایی که دفتر کار شما قرار دارد ، افزایش دهنده سرعت را در نظر بگیرید. آنها می توانند کمی خرج کنند ، اما ارزش پول زیادی خواهند داشت!

  • محافظ موج
  • چاپگر
  • فضای کاری
  • تابلوی اعلانات
  • صندلی و میز اداری
  • سازماندهی و ذخیره سازی کاغذ
دفتر کار خانگی

وبلاگ فروشگاه صنایع دستی دستهای جادویی

برای مشاهده و سفارش انواع محصولات چوبی و رزینی به فروشگاه دست های جادویی مراجعه فرمایید.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه دست‌های جادویی پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

https://www.instagram.com/magicalhands.ir/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید