چوب

خلاقیت از تنه و شاخه خشکیده درخت!!

دکوری دیواری امروزه در بسیاری از منازل از ارکان اصلی به شمار می آید و در دکوراسیون بسیار پر رنگ و عالی عمل می کند. برای ساخت دکوری دیواری از شاخه خشکیده درخت استفاده کنید.

همه ما به طور ذاتی از وسایل خاص با منشا طبیعی استقبال می کنیم و با صنعتی شدن جوامع، هنوز هم در پی آن هستیم در گوشه ای از منزل دکوری از چوب، گلدان طبیعی و… را داشته باشیم. اگر شما به دنبال بافتی طبیعی در کنار بافت مدرن و لاکچری هستید، حتما خلاقیت با شاخه درخت را امتحان کنید.

از میزهای چوب و رزینی مجیکال دیدن کنید!

خلاقیت با شاخه درخت:

اغلب شاخه خشکیده درخت را می برند و یا می سوزانند و یا در گوشه و کناری رها می کنند و اصولا کاربرد چندانی ندارد و به نظر کسی به درد بخور نمی آید. اما همین شاخه های خشک درختان می توانند وسیله اولیه کلی وسیله های جالب باشند.

درختها با سر سبزیشان منبع عظیمی از هستی در کره خاکی می باشند و هنگامی که دیگر این خاصیت را ندارند، می توانند به عنوان دکوری در گوشه و کنار منزلمان جای خوش کنند.

شاخه های پر مهر درختان چه سبز باشند و چه خشک زیبایی چشمگیری دارند که کمی، ابتکار و ذوق می تواند از آنها کلی وسیله ناب بسازد. در ادامه این مطلب، مدل های از وسایل تزئینی ساخته شده با شاخه درخت را مشاهده کنید و ایده بگیرید.

استفاده از شاخه درخت می توان چراغ خواب ساخت، جا شمعی درست کرد. چوب رختی و جا لباسی هم از دیگر وسایلی است که می توان خلق کرد.

حتی با شاخه درختان می توان آباژور و لوستر ساخت لانه پرنده درست کرد و جایی هم برای گلدان در منزل در نظر گرفت. با شاخه درختان قاب عکس بسازید و کیف کنید. کار با چوب لذت بخش است وقتی با کمی ایده بتوان به یک شی بی جان شکل بخشید لذت برانگیز است.

درختان پیرامون ما از منابع طبیعی قابل استفاده هستند که در بسیاری از سازه های صنعتی و دست ساز مورد استفاده قرار می گیرند. در این مبحث مجموعه ای از طراحی فوق العاده خلاقیت با شاخه درخت برای تزیین منزل را جمع آوری کرده ایم.

ایده های عالی خلاقیت با شاخه درخت برای تزیین فضای منزل:

درختان نقش مهمی در حیات ما دارند. بعد از اینکه خشک می شوند و به اصطلاح مراحل پایانی عمر خود را طی می کنند، هنوز هم قابل استفاده هستند.

یکی از فواید شاخص شاخه خشکیده درخت استفاده از آن در بسیاری از دکوراسیون های اداری و منازل می باشد.
خوشبختانه وسعت قلمرو درختان به همین جا ختم نمی شود و در بسیاری از ریزه کاری منازل نیز وارد شده اند.

زمانی که شما خلاقیت با شاخه درخت را به کار می برید، در واقع دنیایی خاصی را در محیط منزل خود ایجاد می کنید. استفاده از شاخه درختان به خوبی می تواند حس طبیعت دوستی را همچون تزیین منزل با گل طبیعی در محیط منزل شما ایجاد نماید.

از محصولات تزئینی منزل ما دیدن کنید.

استفاده از شاخه درخت به عنوان قفسه

استفاده از شاخه درخت به عنوان دکور روی میز

استفاده از شاخه های درخت در جایگاه لامپ و لوستر:

چنین خلاقیتی با شاخه درخت محیط منزل شما را بسیار متفاوت و جذاب می کند. شما می توانید این لامپ های کوچک را در رأس این چوب های خشک قرار دهید.

بهتر است محدوده اتاق نشیمن و مرکز خانه را برای این کار انتخاب کنید تا جلوه آن بیشتر شود

استفاده از شاخه درخت به عنوان رخت آویز و جالباسی:

با این کار یک پوشش متفاوت و طبیعی در منزل دارید و می توانید برای آویز کردن لباس ها از آن استفاده کنید.
در نهایت باید اعتراف کنیم که بسته به هدف شما و آنچه که به آن متمایل هستید، این ایده های خلاقانه متفاوت است.

امیدواریم با این ایده ها، طراحی زیبایی با شاخه درخت انجام دهید و یک محیط عالی با منشأ طبیعت در محیط داخلی منزل خود ایجاد کنید.

خلاقیت با تنه درخت با ایده های بکر و جذاب:

تنه درخت را می توان  یکی از فراوان ترین مواد اولیه دانست، که با آن می توان وسایل تزیینی بسیاری تهیه کرد، تنها کافی است کمی از خلاقیت و ابتکار خود استفاده نمایید.

در این مطلب ایده های بکر و جذابی را برای شما ارائه می دهیم، در روزهای قبل کار با چوب و ساخت کاردستی با چوب کبریت را آموزش دادیم امیدواریم مورد پسند شما قرار گرفته باشند.

شاخه خشکیده درخت

فروشگاه صنایع دستی دستهای جادویی

برای مشاهده و سفارش انواع محصولات چوبی و رزینی به فروشگاه دست های جادویی مراجعه فرمایید.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه دست‌های جادویی پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

https://www.instagram.com/magicalhands.ir

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید