خلاقیت با چوب, دکوراسیون چوبی

ایجاد یک دفتر کوچک خانگی !!

ایجاد یک دفتر کوچک خانگی در زمانی که فضای محدودی دارید می تواند یک چالش باشد. خوشبختانه راه‌هایی برای سازماندهی چیدمان شما و کارآمدتر کردن فضای فشرده کار در خانه وجود دارد.

*لوازم چوبی برای دکوراسیون*

طرح های کوچک دفتر خانگی

در یک خانه کوچک ، یک راه برای به حداکثر رساندن اتاق محدودی که برای یک دفتر کار در دسترس دارید این است که عمودی فکر کنید. این بدان معناست که قفسه ها ، کابینت ، قفسه ها یا سایر لوازم جانبی ذخیره سازی را روی دیوار بالای میز خود نصب کنید تا فضای کمتری را اشغال کنید.

راه اندازی در یک فضای مشترک

هنگامی که هیچ اتاق اضافی برای یک دفتر جداگانه وجود ندارد ، در نظر بگیرید که قسمتی از یک اتاق بزرگتر را به عنوان فضایی برای کار در خانه تعیین کنید.

وسایل ضروری

مهم نیست که دفتر خانه شما چگونه ایجاد شده است ، چند قطعه از تجهیزات ضروری وجود دارد که احتمالاً برای جا دادن در فضای خود نیاز دارید. رایانه ، میز ، صندلی ، فضای ذخیره سازی لوازم و بهترین چاپگر دفتر کوچک خانگی موجود ، موارد ضروری در لیست لوازم اداری منزل شما هستند.

میزهای چوبی برای دفتر کار را از مجیکال بخواهید!!

سازماندهی

اگر در مورد چگونگی سازماندهی یک دفتر کار خانگی فکر می کنید ، ارگونومی یک نکته مهم است. اطمینان حاصل کنید که یک صندلی راحت و یک میز کار دارید که رایانه شما را در ارتفاع مناسب نگه می دارد. 

 

برای مشاهده و سفارش انواع محصولات چوبی و رزینی به فروشگاه دست های جادویی مراجعه فرمایید.

دفتر کوچک خانگی

فروشگاه صنایع دستی

برای آشنایی بیشتر با مجموعه دست‌های جادویی پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

https://www.instagram.com/magicalhands.ir/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید