دکوراسیون چوبی

مزایای استفاده از صندلی های راک !!

مزایای استفاده از صندلی های راک

در این مقاله با اشاره به مهمترین مزایای استفاده از صندلی های راک ، قصد داریم شما را به صورت کامل با این نوع از صندلی و مزایای آن آشنا کنیم. در ادامه همراه ما باشید:

بهبود وضعیت بیماران ذهنی

مطالعات انجام شده در دانشگاه روچستر واقع در امریکا نشان می دهد استفاده از تاب درمانی برای تعدادی از ساکنان خانه سالمندان که دچار ضعف شدید ذهنی و  زوال عقل بوده اند، باعث بهبود سلامت روانی آنها شده است. این مطالعات نشان می دهد تاب خوردن روی  این صندلی ، باعث آزاد شدن اندورفین شده که علاوه بر بهبود وضعیت اختلال مشاعر آنها، باعث تسکین درد نیز شده است. .

 تاب خوردن مصرف داروهای شیمیایی را کاهش می دهد

واتسون توضیح می دهد که تاب خوردن باعث کاهش اضطراب و افسردگی در میان سالمندان و کاهش نیاز به داروهای افسردگی در کسانی که او مشاهده کرده شده است. از آنجا که این داروها گاهی اوقات با عوارض جانبی مضر همراه است، تاب خوردن ممکن است یک گزینه قابل تحمل تری برای بیمارانی با این شرایط باشد.

گردنبند رزینی ما را دیدن کنید !!!

صندلی راک راهکاری برای درمان کمردرد

نزدیک به ۵۰ سال است که در دنیا، استفاده از صندلی های راک برای بهبود کمردردهای خفیف مرسوم شده است. مشهورترین کسی که از صندلی راک برای بهبود کمردردش استفاده می کرد و هرگز این صندلی را از خودش دور نمی کرد، همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، رئیس جمهور پیشین امریکا جان.اف.کندی بود. ایشان به توصیه پزشک معالج خود برای کاهش درد ناشی از صدمات جنگ جهانی دوم که به کمرش آسیب وارد کرده بود همیشه صندلی راک مخصوصش را حتی در هواپیما همراه می برد.

بهبود درد آرتروز گردن و کمر

درد ناشی از آرتروز گردن و کمر می توانند سخت و ناراحت کننده باشند

صندلی راک جریان خون را در بدن افزایش می‌دهد و باعث می‌شود اکسیژن بیشتری به مفاصل برسد و این امر کمک می کند درد آرتروز کاهش پیدا کند. همچنین حرکات صندلی به افزایش انعطاف پذیری و قدرت در زانو کمک می‌کنند.

 

صندلی راک به بهبود خواب کمک می کند

محققین دانشگاه ژنو به این نتیجه رسیده‌اند که حرکت گهواره‌ای قبل از خواب موجب خواب عمیق و با کیفیت‌تری خواهد شد.

مطالب مرتبط با دکوراسیون چوبی ما را مطالعه کنید !!

حتماً شنیدید که می گویند نشستن طولانی مدت باعث چاقی و اضافه وزن می‌شود؟

با استفاده از این صندلی های راک متحرک ۱۵۰ کالری در ساعت می‌سوزانید! این یک فرصت خوب برای افرادی است که فرصت ورزش کردن ندارند. البته این کار را نمی‌توان ورزش به حساب آورد ولی از هیچی بهتر هست و باعث به حرکت دراوردن جریان خون خواهد شد.

در نهایت کسانی که سبک سنتی را برای دکوراسیون داخلی خانه ی خود انتخاب کرده اند استفاده از این صندلی ها نیز به آنها پیشنهاد می‌شود.

 صندلی های راک

دستهای جادویی

برای مشاهده و سفارش انواع محصولات چوبی و رزینی به فروشگاه دست های جادویی مراجعه فرمایید.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه دست‌های جادویی پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

https://www.instagram.com/magicalhands.ir/

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید