چوب

نحوه مراقبت و تعمیر چوب !!

در ادامه مقاله نحوه مراقبت و تعمیر چوب به نکات مهمی خواهیم پرداخت، محصولات چوبی به ویژه در فضای باز استفاده می شودبه دلیل عواملی مانند تغییرات آب و هوایی ، اشعه مستقیم خورشید ، برف ، باران و باد ، آنها فرسوده می شوند و در سطح آنها ساییدگی ایجاد می شود؛ با این حال ، به دلیل استفاده از محصولات درمان سطح با کیفیت پایین و ارزش نام تجاری ، دوره های نگهداری کوتاه می شود.علاوه بر این ، ممکن است مشکلات مختلفی در محصولاتی رخ دهد که الزامات علمی در طول تولید نادیده گرفته می شود. محصولات چوبی به دلیل همه این سایش ها، ساییدگی های سطحی و سایر مشکلات نیاز به تعمیر و مراقبت دارند. شرکت ما عملیات، رویه ها و الزامات لازم را با محصولات برندهای برجسته بخش در بالاترین سطح کیفیت در مسائل مربوط به نگهداری و مراقبت مورد نیاز انجام می دهد.

از محصولات خانه و آشپزخانه ما دیدن کنید !!

نگهداری و تعمیر

اگر از انواع چوب با عمر طبیعی طولانی مانند کاج آغشته ، ایروکو یا ساج (چوب ساج) در تولید چوب های بیرونی یا مبلمان باغ استفاده می شود ، می توان از چوب در حالت طبیعی خود پس از تمیز کردن با تمیز کننده سطح چوب استفاده کرد. مارک های با کیفیت برای نگهداری ، مطابق با فرآیندهای خودبا این حال ، توصیه می شود از روغن ساج و رنگ مخصوص لکه های عرشه متشکل از روغن های طبیعی برای محافظت از سطوح چوبی در برابر تغییرات آب و هوایی ، اثر ساینده اشعه ماوراء بنفش ، سایش و آلودگی مجدد و استفاده از آنها بدون نیاز به نگهداری طولانی مدت استفاده کنید. و اینگونه می توانیم با نحوه مراقبت و تعمیر چوب بیشتر آشنا شویم و بدرستی این کار را انجام دهیم.

با پاک کننده های سطح چوبی که استفاده می کنیم ، چوب های خاکستری ، کثیف و کپک زده بلافاصله تمیز می شوند ، از خاک پاک می شوند و ظاهر روز اول را بازیابی می کنندمحصولات مورد استفاده بر اساس آب و سازگار با محیط زیست استآنها بدون آسیب رساندن به گیاهان و حیوانات تجزیه پذیر هستند. و اینگونه می توانیم با نحوه مراقبت و تعمیر چوب بیشتر آشنا شویم و بدرستی این کار را انجام دهیم.

نحوه مراقبت و تعمیر چوب

دستهای جادویی

برای مشاهده و سفارش انواع محصولات چوبی و رزینی به فروشگاه دست های جادویی مراجعه فرمایید.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه دست‌های جادویی پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

https://www.instagram.com/magicalhands.ir/

مطالب مرتبط

1 نظر در “نحوه مراقبت و تعمیر چوب !!

دیدگاهتان را بنویسید