چوب, خلاقیت با چوب, رزین, صنایع دستی رزینی

ظروف چوبی و رزینی چیست؟

ظروف چوبی و رزینی چیست؟

یکی از هنر های نو ظهور که زیبایی چشم نوازی دارد، هنر چوب و رزین می باشد. رزین به تنهایی می تواند محصولات زیبایی را به وجود آورد اما می توان با ترکیب آن با چوب ظروف بی نظیر و خاصی را طراحی کرد که چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند.به همین دلیل ظروف چوبی و رزینی طرفداران زیادی پیدا کرده است.

 

یکی از هنر های نو ظهور که زیبایی چشم نوازی دارد، هنر چوب و رزین می باشد. رزین به تنهایی می تواند محصولات زیبایی را به وجود آورد اما می توان با ترکیب آن با چوب ظروف بی نظیر و خاصی را طراحی کرد که چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند. به همین دلیل ظروف چوبی و رزینی طرفداران زیادی پیدا کرده است.

چوب به دلیل بافت ارگانیکی که دارد می تواند ترکیب بسیار مناسبی برای رزین باشد. ظروف چوبی و رزینی می توانند طبیعت و درختان را یادآور شوند.

برای تهیه ی ظروف چوبی و رزینی می توان از قالب های یک بار مصرف استفاده کرد. قالب های این ظروف بسیار متنوع هستند به همین سبب می توان ظروف بسیار متفاوتی در اندازه و طرح به وسیله ی آن ها ساخت و به فروش رساند.

 

ظروف چوبی و رزینی چیست؟ - دستهای جادویی

 

نکات مهم در خرید ظروف چوبی 

همانطور که بیان کردیم به دلیل خاص بودن و زیبایی بی نظیر ظروف چوبی و رزینی، استقبال زیادی از آن شده است. اما افرادی که قصد خرید آن ها را دارند باید نکات مهمی را  در زمان خرید در نظر بگیرند. مهم ترین این نکات شامل موارد زیر است.

یکی از نکات مهم در مورد ظروف چوبی و رزینی، پلمپ بودن آن ها است. زیرا اگر پلمپ نباشند و در معرض هوا قرار گرفته باشند ممکن است کیفیتشان کم شده باشد. در نتیجه  حتما باید محصولات خریداری شده پلمپ باشند و فوم محافظ را داشته باشند.

میزان شفافیت ظروف چوبی و رزینی از دیگر نکات مهم است. بهتر است ظروف چوبی و رزینی، شفافیت زیادی نداشته باشند. شفافیت زیاد ممکن است باعث زردی آن ها شود.

 

محل نگهداری ظروف رزینی و چوبی از نکات مهم در مورد آن ها است. زیرا این ظروف باید حتما در محل خشک و خنک و یک مکان سر پوشیده نگهداری شوند. در نتیجه اگر آن ها زیر نور خورشید هستند و یا در هوای آزاد نگهداری می شوند، از خرید آن ها سر باز بزنید.

از دیگر نکات مهم در مورد رزین چوب ، بوی آن ها است. اگر بوی حلال استون به مشامتان رسید بدانید که کیفیت کار خریداری شده کم است. زیرا این حلال ها کیفیت کار را کاهش می دهند.

برای خرید این ظروف حتما به مراکز معتبر بروید زیرا به دلیل خاص بودن و گران بودن این ظروف ممکن است افراد سود جو محصولات بی کیفیتی را به شما بفروشند.

 

ظروف چوبی و رزینی چیست؟ - دستهای جادویی

معرفی ترکیب چوب و رزین

 

برای مشاهده و سفارش انواع محصولات چوبی و رزینی به فروشگاه دست های جادویی مراجعه فرمایید.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه دست‌های جادویی پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

https://www.instagram.com/magicalhands.ir/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید