مقاله ها

بهترین چوب برای ساخت میز

میز چهارنفره چوبی

بسیاری از افرادی که قصد خرید یک میز چوبی را دارند به این مسئله فکر می کنند که بهترین چوب برای ساخت میز چه چوبی می باشد؟ انتخاب چوب مناسب برای ساخت میز باعث افزایش دوام، طول عمر و ماندگاری آن میز خواهد شد و در نتیجه اهمیت بسیار بالایی دارد و باید همواره از بهترین چوب برای ساخت میز استفاده شود تا میز مورد نظر دچار مشکلات متعدد از جمله شکستگی خط و خش و تغییر در ظاهر نشوند.
درختانی که دارای چوب سخت هستند جزو درخت هایی هستند که می توان با استفاده از چوب آن ها به تهیه انواع میز پرداخت.
میز که یکی از کاربردی ترین لوازم چوبی در میان زندگی همه ی انسان ها از گذشته تا به امروز به حساب می آید. و برای موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد. در نتیجه انتخاب یک چوب با کیفیت و مناسب برای ساخت آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

میز چوبی با پابه فلزی

بهترین چوب برای ساخت میز چیست؟

برای این که بدانید بهترین چوب برای ساخت میز چیست باید با انواع چوب های مناسب در این زمینه آشنا شوید. تا در نهایت، بهترین و مناسب ترین چوب را انتخاب کنید.
در ادامه قصد داریم که به معرفی بهترین چوب ها برای ساخت میز اشاره کنیم. تا بتوانید در هنگام خرید میز یک خرید آگاهانه تر و مناسبت را رقم بزنید.

چوب گیلاس:

چوب درخت گیلاس در قسمت های نیمه شرقی ایالات متحده دیده می‌ شود و دارای رنگ بندی متنوع و متفاوت است. اما ظاهرا آن در تمام رنگ هایی که دارد کاملاً یکنواخت می باشد.
البته قابلیت رنگ آمیزی نیز دارد و می‌ توان به صورت سایه روشن آن را رنگ آمیزی کرد اما به دلیل تنوع بسیار بالایی که در رنگ چوب های گیلاس وجود دارد در اکثر موارد رنگ آن باقی می مانند و افراد برای ساخت میز با چوب گیلاس رنگ شیمیایی و مصنوعی نمی زنند. زیرا این چوب به خودی خود کاملاً زیبا و جذاب می باشد.
چوب گیلاس نسبتاً سخت و مقاوم است و بعد از این که برش داده شد و خشک شد، استحکام بسیار بالایی پیدا خواهد کرد و برای ساخت میز هم مناسب می باشد.
اگر دوست دارید که یک میز کلاسیک و جذاب را بسازید تا درخشش مناسبی نیز داشته باشد، باید بگوییم که چوب گیلاس انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

چوب نارون:

یکی دیگر از چوب هایی که به عنوان بهترین چوب برای ساخت میز محسوب می شود چوب درخت نارون می باشد.
چوب نارون از لحاظ مقاومت و استحکام، چوب نسبتاً سخت و سنگینی است و استحکام بالایی دارد. معمولاً روی چوب های نارون خطوط راه راه دیده می‌ شود که این خطوط به زیبایی و جذابیت از آن افزوده اند. برای ساخت انواع میز های سنتی و مدرن می توان از چوب با کیفیت و زیبای نارون استفاده داشت.

چوب افرا:

چوب افرا یکی از پر کاربرد ترین چوب ها در طبیعت به حساب می آید که به علت استحکام و دوام بالایی که دارد برای ساخت و ساز لوازم چوبی مختلف از جمله میز چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. بافت و شکل چوب افراد صاف می باشد و زیبایی بالایی دارد. اما همچنان روی آن نقش نگار های مختلف دیده می شوند .
عناصر و رنگ‌ های طبیعی جذابی روی سطح چوب افرا وجود دارند و این مسئله باعث شده است که افرا هم جزو بهترین چوب ها برای ساخت میز محسوب شود.
اگر دارای سلیقه ای خاص و منحصر بفرد هستید پیشنهاد می‌ کنیم که حتما میز های تهیه شده از چوب افرا برای زیباتر کردن منزل خود تهیه کنید.

چوب گردو:

چوب گردو از مناسب ترین چوب ها برای ساخت انواع لوازم و ظروف چوبی به حساب می‌ آید که دارای استحکام بالا، جذابیت و مقاومت بسیار مناسبی است و این چوب، چ یک چوب مقاوم و سخت می باشد و در نتیجه انتخاب خوبی برای میز های ناهار خوری و میز های جلو مبلی خواهد بود.
این چوب‌ ها دارای نقش نگار های طبیعی و لکه های طبیعی زیبایی روی سطح خود هستند که این مسئله باعث شده است چوب گردو جزو پر فروش‌ ترین چوب ها به حساب بیاید و یادآور طبیعت در دکوراسیون منازل باشد.
چوب های گردو دارای طیف رنگی تیره تا روشن هستند و این تنوع بالا هم کمک می کند تا افراد بتوانند بدون محدودیت به خرید میز چوبی تهیه شده از چوب گردو بپردازند‌.

میز چوب گردو و رزین

چوب بلوط:

یکی دیگر از بهترین چوب ها برای ساخت میز چوب بلوط می باشد. این چوب در بسیاری از مناطق شرقی ایالات متحده در حال رشد است و در مناطق جنوبی مانند آپالاچی نیز به وفور یافت می شود. چوب های بلوط در برابر نفوذ مایعات و رطوبت بسیار مقاوم هستند و تحت هیچ شرایطی دچار پوسیدگی نمی شوند. به همین علت انتخاب خوبی برای ساخت میز های ناهار خوری می باشند.
خرید میز ناهارخوری دارای اهمیت بسیار بالایی است و شما باید سعی کنید که میزی را خریداری کنید که در برابر رطوبت، ضربه و گذر زمان مقاوم باشد و بتوانید سالیان طولانی به راحتی از آن استفاده داشته باشید به همین منظور شناسایی بهترین چوب برای ساخت میز اهمیتی ویژه دارد.

سخن پایانی:

سایت دست های جادویی جزو سایت های تخصصی و بسیار موثر می باشد که در زمینه ی تولید و فروش لوازم چوبی فعالیت می کند. و همیشه از بهترین چوب برای ساخت میز های خود استفاده می کند. این مسئله باعث تمایز این سایت نسبت به سایر سایت های فروش لوازم چوبی شده است.
در نتیجه اگر شما هم قصد خرید میز چوبی را دارید می توانید انواع میز های چوبی از جمله میز عسلی، میز نهار خوری، میز جلو مبلی و غیره را در این سایت مشاهده کنید و مطمئن باشید که از بهترین و با کیفیت ترین چوب ها برای ساخت آن ها استفاده شده است و در نتیجه می توانید خرید خوب و رضایت بخش را از طریق سایت دست های جادویی به انجام برسانید.

تمام میز های موجود در این سایت بر اساس سلیقه و ابعاد و اندازه ای که مد نظر شما است، قابلیت ساخت و پذیرش سفارش دارند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید