مقاله ها

میز چوب جنگلی

میز عسلی چوب جنگلی

میز چوب جنگلی از جمله میز های بسیار زیبایی می باشد. که از چوبِ جنگلی ساخته شده است. با وجود چوب های زیادی که در طبیعت وجود دارد هر یک از این چوب ها برای کاربرد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. و باید بدانید که برای ساخت انواع میز از انواع چوب ها با تنوع بالا استفاده می شود.

زیرا میز ها کاربرد یکسان ندارند. و کاربرد بسیار گسترده ای را دارا می باشند. و برای نیاز های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. و این مسئله باعث شده است تا بتوان از چوب های متنوع برای ساخت و ساز میز چوبی استفاده کرد.
در این میان چوب جنگلی هم از جمله چوب های پرکاربرد برای ساخت میز به حساب می آید.

میز خاطره تلفیق چوب جنگلی و گردو


منظور از چوب جنگلی چوب درخت هایی است که فقط در جنگل رشد می کنند. و این چوب می تواند متعلق به درخت های متنوع و مختلفی باشد.
چوب های جنگلی در دو دسته ی چوب های سخت و نرم قرار می‌ گیرند. شاید در برخورد اول فکر کنید که چوب های جنگلی سخت مقاوم تر از چوب‌های جنگلی نرم می باشند اما این نام گذاری هیچ ارتباطی با میزان مقاومت این نوع از چوب ها ندارد.

زیرا درختانی که دارای برگ پهن هستند دارای چوب سخت بوده و درختانی که برگ سوزنی دارند جزو چوب نرم به حساب می آیند.

ویژگی میز چوب جنگلی:

اگر قصد خرید میز چوب جنگلی را دارید باید با ویژگی های منحصر به فرد این میز آشنا شوید. اولین نکته تنوع بالای این نوع از میز ها می باشد.
از آن جا که چوب های جنگلی بسیار متنوع و گسترده هستند و هر یک از آن ها رنگ و ویژگی‌ های خاص خود را دارند، این موضوع باعث می‌ شود که میز های تهیه شده از این چوب ها نیز تنوع رنگی بالایی داشته باشند. و در طیف گسترده ای از رنگ های تیره و روشن قابلیت تولید داشته باشند.
در نتیجه شما می‌ توانید برای دکوراسیون منزل خود، طبق سلیقه ای که دارید مناسب ترین رنگ از میز چوبی جنگلی را انتخاب و خریداری کنید.
مسئله ی بعدی مقاومت و استحکام بسیار بالای این گونه از میز ها می باشد. میز های چوبی جنگلی در برابر انواع ضربه، فشار، گرما و سرما مقاوم هستند و به هیچ عنوان آسیب نمی‌ بینند
و دچار مشکل نمی شوند. این مسئله باعث شده است که طول عمر این گونه از میز ها بسیار بالا باشد و برای مدت زمان طولانی قابلیت استفاده دارند. بدون این که کوچک ترین مشکلی در ظاهر آن ها به وجود بیاید.
شاید جالب باشد که بدانید برخی از میز های جنگلی به قدری مقاوم و مستحکم هستند که نسبت به فولاد هم قابلیت تحمل وزن بالاتری را دارا می باشند و این مسئله نشان می‌ دهد که تا چه میزان دارای مقاومت و استحکام هستند.

اگر میز چوب جنگلی خود را در معرض نور خورشید قرار دهید باید بدانید که با ویژگی تغییر رنگ آن رو به رو خواهید شد. برای مثال میز هایی که رنگ تیره دارند کمی روشن تر می شوند و میز هایی که رنگ روشن دارند رنگی تیره به خود خواهند گرفت. این تغییر رنگ یک ویژگی منحصر به فرد میان تمام چوب های جنگلی می باشد.
معمولا اکثر چوب های جنگلی در برابر رطوبت مقاوم هستند و اگر در معرض رطوبت قرار بگیرند دچار پوسیدگی و یا تغییر در شکل ظاهری نمی شوند.

معرفی انواع چوب های جنگلی:

همان طور که گفته شد چوب جنگلی یک چوب مشخص و واحد نمی باشد و دارای انواع مختلفی است. آشنایی با انواع این چوب ها کمک می کند تا بتوانید با شناخت بهتری به خرید میز چوب جنگلی بپردازید.

چوب گردو:

یکی از پر کاربرد ترین چوب های جنگلی که در رده ی چوب های سخت قرار می گیرد و با استفاده از آن می توان به ساخت انواع لوازم چوبی به خصوص میز های چوبی پرداخت، چوب گردو می باشد.
این چوب درای تنوع رنگی بسیار بالایی است و از طیف تیره تا روشن را شامل می‌ شود. به همین علت می توان با استفاده از آن به تولید لوازم چوبی مختلف پرداخت.
از ویژگی های چوب گرد می توان به استحکام و مقاومت، وجود نقش و نگار های طبیعی و ضد آب بودن آن اشاره داشت.

نقش طبیعی چوب گردو

چوب راش:

یکی دیگر از چوب های جنگلی و پرکاربرد که در زمینه ساخت میز چوب جنگلی هم از آن استفاده می شود چوب راش می باشد. چوب راش جزو چوب های سنگین به حساب می آید. که رنگ آن کرم مایل به قرمز است در واقع اکثر چوب های راش پس زمینه کرم و روشن دارند. و روی سطح آن ها گره ها و نقش هایی با رنگ قرمز وجود دارد.

چوب ملچ:

چوب ملچ جزو چوب های نیمه سنگین به حساب می‌ آید. که در زمینه ی ساخت و ساز انواع میز هم کاربرد دارد. این چوب دارای رنگ کرم و نسبتا روشن است. این میز در برابر انواع ضربه ها مقاوم است در مقابله با حشرات نیز آسیب نمی بیند.

خرید ميز چوب جنگلی:

برای انجام خرید میز چوب جنگلی فروشگاه دست های جادویی با ارائه ی انواع میز های باکیفیت و خوش‌ساخت در خدمت شما می باشد. تا بتوانید خرید خود را در این زمینه با خیالی راحت از طریق این سایت انجام دهید. تمام لوازم و میز های موجود در این سایت از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و کاملاً با دوام می باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید