مقاله ها

خرید میز کافه

میز غذاخوری رزینی طرح قایق

خرید میز کافه اقدامی کاملا موثر می باشد که ممکن است برای افرادی که قصد تغییر دکوراسیون کافه ی خود را دارند و یا می خواهند کافه ای جدید افتتاح کنند، اتفاق بیفتد. میز جزء اصلی از دکوراسیون یک کافه را تشکیل می دهد و به همین علت کیفیت بالای آن و ظاهر زیبای آن تاثیر زیادی در روند جذب مشتری و زیبایی دکوراسیون کافه خواهد گذاشت.

میز های زیاد و مختلفی قابلیت استفاده در کافه را دارا می باشند. اما همه چیز بستگی به سلیقه ی شما و دکوراسیون کافه ی شما خواهد داشت‌. امروزه استفاده از دکوراسیون چوبی در میان کافه ها امری بسیار مرسوم شده است زیرا دکوراسیون چوبی جز دکوراسیون های آرامش بخش و جذابی به شمار می آید. که اگر در کافه استفاده شود کمک می کند تا شما با روند جذب مشتری بیشتر رو به رو شوید. به همین منظور قصد داریم که در این مقاله به بررسی خرید میز کافه چوبی بپردازیم.

میز غذاخوری رزین ابرو باد

نکات مهم برای خرید میز کافه

در هنگام خرید میز کافه باید توجه کنید که یک میزی را خریداری کنید که تمام سلایق را در بر بگیرد. باید بررسی کنیم که اصلا، منظور از این عبارت چیست؟
منظور این است که وقتی که یک میز چوبی را برای کافه ی خود خریداری می‌ کنید، باید به گونه‌ ای ساخته و پرداخته شده باشد که از زیبایی و در عین حال شیک بودن خاص بهره ببرد. تا وقتی هر فرد با هر نوع سلیقه ای به این میز نگاه می کند احساس خوبی پیدا کند و این مسئله یعنی میز کافه ی شما تمام سلایق را در بر می گیرد.
از آن جایی که اکثر افرادی که به کافه ها مراجعه می کنند جوان ها و نوجوان ها می باشند، می توانید از جدید ترین و به روز ترین متد های طراحی میز بهره ببرید و از میز هایی جذاب و در عین حال شاد استفاده کنید.

تا مشتری هایی که برای آرامش و گذراندن وقت، به کافه ی شما مراجعه می‌ کنند احساس خوبی پیدا کنند. و تمایل داشته باشند که برای دفعات بعدی هم کافه ی شما را برای دورهمی های خود انتخاب کنند.
سایت دست های جادویی یکی از سایت های معتبر در زمینه ی تولید تخصصی لوازم چوبی می باشد انواع میز های کافه را با طراحی های جذاب و منحصر به فرد تولید می‌ کند و این میز ها هرکدام دارای ویژگی ها و طرح خاص خود هستند و تنوع بالایی دارند.
این تنوع بالا کمک می کند تا افراد بتوانند طبق سلیقه ای که دارند مناسب ترین میز کافه را خریداری کنند. مسئله ی بعدی که باید در هنگام خرید میز کافه چوبی به آن دقت کنید این است که نوع چوب میز را در نظر داشته باشید. زیرا نوع چوب به افزایش طول عمر میز کمک می‌ کند و علاوه بر این باعث می‌ شود که میز شما در برابر انواع ضربه و فشار آسیبی نبیند. باید قبول کنید که با وجود رفت و آمد های زیاد در کافه اگر میز چوبی شما بی کیفیت باشد ممکن است که خیلی زود در معرض شکستگی، آسیب و پوسیدگی قرار بگیرد.

معیار انتخاب میز برای کافه:

مهم ترین معیار برای انتخاب و خرید میز کافه باید میزان متراژ کافه ی شما باشد. تا بتوانید بر اساس متراژ کافه ی خود مناسب ترین میز را خریداری کنید. زیرا میز اگر بیش از اندازه بزرگ باشد و کافه شما متراژ کافی نداشته باشد باعث پدیدار شدن جلوه ای نامناسب خواهد شد.
رنگ میز چوبی را نیز باید بر اساس رنگ حاکم بر دکوراسیون کافه انتخاب کنید. تا بدین‌ترتیب هارمونی رنگ مناسبی در کافه پدیدار شود. و بتوانید جلوه ی زیبایی به دکوراسیون کافه ی خود ببخشید. هیچ وقت تاثیر رنگ ها را نادیده نگیرید زیرا رنگ ها مستقیماً روی ذهن و نگاه تاثیر می گذارند و می توانند به روند جذب مشتری کمک شایانی داشته باشند.

میز چهارنفره رزینی موج دریا

امروز استفاده از میز های رزینی برای کافه ها بسیار گسترش پیدا کرده است‌. زیرا وقتی که رزین اپوکسی با چوب ترکیب می شود یک جلوه ی زیبا و منحصر به فرد را پدید می آورد. که می تواند باعث جذب مشتری بیشتر برای کافه ی شما شود.
مخصوصا اگر برای میز کافه از طرح های رزینی خاص مانند طرح دریا، طرح گل بابونه یا طرح های دیگر استفاده شود. بدون شک نگاه هر مشتری را به خود خیره می‌ کند و تمام توجه ها را به خود جلب خواهد کرد.
تمام این موارد کمک می‌ کنند تا دکوراسیون کافه ی شما زیبا تر باشد و زیبایی میز شما به افزایش روند جذب مشتری منجر خواهد شد. علاوه بر این ترکیب چوب و رزین برای میز به مقاومت آن می افزاید اما ممکن است که قیمتی نسبتاً بالاتر نسبت به سایر میز های معمولی داشته باشد ولی با تمام این وجود این قیمت بالا ارزش خرید دارد زیرا میزهای رزینی دوام بالایی دارند و در برابر رطوبت، ضربه، فشار، خط و خش، گذر زمان و… دچار پوسیدگی و آسیب نمی شوند.

سخن پایانی:

برای خرید میز کافه با نکات مورد نظر آن آشنا شدید و اکنون می توانید این خرید را به آگاهی بهتر و شناخت مناسب تری انجام دهید.
فروشگاه های آنلاین و حضوری زیادی هستند که به فروش انواع میز های مورد نیاز برای کافه می پردازند. اما یافتن یک فروشگاه معتبر که در عین ارائه ی لوازم با کیفیت آن ها را با قیمتی مناسب عرضه کند کار بسیار دشواری می باشد.
اما جای هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت زیرا سایت دست های جادویی از جمله سایت هایی می باشد که میز های کافه را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما عرضه می کند. در نتیجه اگر قصد خرید میز مناسب برای کافه ی خود را دارید حتما اقدامات لازم را از طریق سایت دست های جادویی انجام دهید. به خصوص انواع میز های رزینی مختص کافه ها در این سایت موجود می باشند. که در طرح های رزین مختلف تولید شده اند و بسیار زیبا می باشند. تمام محصولات موجود در این سایت به دست هنرمندان ایرانی ساخته شده اند و ارزش معنوی بسیار بالایی دارند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید