مقاله ها

بهترین چوب برای میز کافه

امروز استفاده از دکوراسیون چوبی در کافه ها و رستوران ها گسترش زیادی پیدا کرده است. و همین مسئله باعث شده است که اکثر کافه داران و رستوران داران به فکر این باشند که از میز های چوبی برای محیط کار خود استفاده کنند. اما سوالی که برای همه ی این دست از افراد پیش می‌ آید این است که بهترین چوب برای میز کافه چه چوبی است؟
میز های کافه باید مقاومت زیادی داشته باشند تا دوام و ماندگاری زیادی پیدا کنند. و بتوانند طی سالیان طولانی و به صورت روزانه حجم بالایی از مشتری ها را پذیرا باشند.
به همین علت کافه داران برای تهیه و سفارش میز چوبی کافه ی خود باید به دنبال بهترین چوب برای میز کافه باشند.
استفاده از میز های چوبی در کافه علاوه بر این که به جذب بیشتر مشتری کمک می کند، باعث می شود تا جلوه ای زیبا در دکوراسیون کافه به وجود بیاید و توجه افراد زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

میز گردو و رزین گلبهی


ضمن این که یک دکوراسیون ماندگار خواهد بود و از مد نمی‌ افتد. این مسئله اهمیت بالایی دارد. بسیاری از کافه داران به علت اینکه در گذشته از دکوراسیون های نامناسب استفاده می کردند امروزه مجبور به تغییر کل دکوراسیون هستند. این مسئله هم باعث ایجاد هزینه‌ های زیاد خواهد شد و هم باعث می شود که کسب و کار آن کافه برای مدت کوتاهی متوقف شود تا دکوراسیون جدید در محیط کافه پیاده سازی شود.
در نتیجه چه بهتر که از ابتدا، از دکوراسیوی پایدار مانند دکوراسیون چوبی در استفاده شود. بدون شک استفاده از میزهای چوبی در چنین محیطی تا سالیان طولانی کاربرد خواهد داشت هیچ وقت قدیمی نمی شود.

بهترین چوب برای میز کافه چیست؟

بهترین چوب برای میز کافه آن چوبی است که با وجود داشتن ظاهری زیبا، جذاب و دیدنی از مقاومت و دوام بالایی هم برخوردار باشد. این چوب باید روی سطح خود دارای نقش و نگار های طبیعی مختلفی باشد. تا جلوه ای زیبا پدید بیاورد. و در عین حال ضخیم و مقاوم می باشند. تا بتواند اجسام مختلف را در طول روز به خوبی روی خود نگه دارد و دچار آسیب نشود، در اثر ضربه دچار شکستگی نشود و در اثر مجاورت با رطوبت دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نشود.
زیرا ممکن است که بر حسب اتفاق قطره ای از چای و نوشیدنی مشتری ها روی سطح میز چکه کند و اگر چوب آن میز کیفیت بالایی نداشته باشد در دراز مدت دچار پوسیدگی و تغییر ظاهری خواهد شد. اما بهترین چوب برای میز کافه در اثر چنین اتفاقی در دراز مدت و به صورت مداوم هم کوچک ترین تغییری را متحمل نمی شود.
بهترین چوب با وجود داشتن تمام این ویژگی های مثبت باید از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد. سایت دست های جادویی همواره برای تهیه و تولید انواع میز های چوبی کافه از بهترین چوب ها در طبیعت استفاده کرده است.
تولیدی های زیادی هستند که به تولید میز های چوبی کافه ها می پردازند. اما ممکن است که ابتکاری در تولید نداشته باشند و میز هایی زیبا را خلق نکنند. اما سایت دست های جادویی با کمک هنرمندان ایرانی و با بهره گیری از بهترین چوب ها در طبیعت زیباترین میز ها را برای کافه ها طراحی می‌ کند. و شما می توانید هر کدام از این ها را طبق سلیقه ی خود انتخاب کنید و ابعاد و نوع چوب آن ها را نیز بر اساس سلیقه و نیاز خود تعیین کنید.

انواع چوب های کاربردی برای ساخت میز کافه:

برای ساخت میز چوبی کافه‌ ها چوب های زیادی در طبیعت وجود دارند. و انتخاب بهترین چوب برای میز کافه دغدغه ی اکثر افراد است و به دنبال شناخت این چوب ها می باشند. در ادامه قصد داریم که انواع چوب های کاربردی برای ساخت میز کافه را به شما معرفی کنیم. تا بتوانید بر اساس این لیست انتخاب مناسبی داشته باشید.

چوب گردو:

بهترین چوب برای میز کافه بدون شک چوب گردو می باشد. زیرا چوب گردو تنوع رنگی بالایی دارد و هم نقش و نگارهای طبیعی زیادی روی سطح خود دارد. که این مسئله به زیبایی این میز کمک می کند و باعث می شود که میز کافه جذابیت بالایی داشته باشد. چوب گردو جزو مقاوم ترین چوب ها به حساب می آید و به خصوص در برابر رطوبت به هیچ عنوان آسیب نمی‌ بیند و تمام این عوامل باعث شده اند که این چوب برای ساخت میز چوبی کافه انتخاب بسیار مناسبی باشد.

درست است که چوب گردو جزو چوب های گران قیمت در طبیعت محسوب می‌ شود اما تمام مزیت های این چوب نشان می‌ دهند که بهترین انتخاب برای میز کافه خواهد بود.

چوب بلوط:

چوب بلوط هم بهترین چوب برای میز کافه می باشد. زیرا یکی از محبوب‌ ترین چوب ها در نجاری و صنعت چوب به حساب می آید. چوب های بلوط کاملا محکم و مقاوم هستند و به همین علت اگر با استفاده از این چوب ها به تهیه و تولید میز بپردازید میز های بسیار بادوام و قدرتمند پدید خواهد آمد.
بلوط ها دارای انواع مختلف قرمز و سفید هستند‌. که هر یک از این موارد نیز زیر مجموعه های خاص خود را دارند. ویژگی مهم که در میان تمام چوب های بلوط وجود دارد این است که ضد ضربه و کاملاً با دوام هستند. و در برابر انواع ضربه فشار و خط و خش هیچ آسیبی نمی‌ بینند و زیبایی ظاهری بالایی را نیز دارا هستند.
چوب های بلوط رنگ بندی متنوعی دارند و می‌ توانید بر اساس دکوراسیون کافه ی خود مناسب ترین رنگ از این چوب‌ ها را برای میز کافه انتخاب کنید.

میز چهارنفره چوب بلوط

سخن پایانی:

علاوه بر موارد گفته شده چوب هایی مانند چوب راش، چوب جنگلی و چوب آزاد هم برای ساخت میز کافه مناسب هستند. و سایت دست های جادویی در خدمت شما است تا از بهترین و باکیفیت ترین چوب ها برای این هدف استفاده کند. و میز های باکیفیت و مناسبی را برای کافه بسازد. به همین منظور میز های مختلفی در این سایت موجود هستند که می توانید طبق سلیقه و نیاز خود مناسب ترین میز را خریداری کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید