مقاله ها

قیمت میز چوبی کافه

میز غذاخوری چوب و رزین

اگر قصد تأسیس یک کافه ی جدید یا تغییر دکوراسیون در کافه ی خود را دارید و علاقه مندید که از میز چوبی در کافه ی خود استفاده کنید، باید قبل از هر چیزی از قیمت میز چوبی کافه آگاهی پیدا کنید. تا بتوانید خریدی بهتر در این زمینه داشته باشید.
چوب جزو متریال های پر کاربرد می باشد که می توان با استفاده از آن به تولید و ساخت انواع لوازم به خصوص میز پرداخت و میز هم از جمله لوازمی است که در مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. و تمام مشاغل ممکن است که از میز استفاده داشته باشند‌. کافه‌ ها مکان هایی می باشند که بیشترین استفاده را از انواع میز دارند و ممکن است که در یک کافه ۱۰ یا ۲۰ میز وجود داشته باشد. انتخاب متریال چوب برای میز کافه یک انتخاب کاملاً هوشمندانه و با دوام می باشد. زیرا متریال چوب هیچ وقت قدیمی نمی شود همیشه به روز و مدرن می باشد. علاوه بر این زیبایی وصف ناپذیری دارد که در اثر گذر زمان لطمه ای به این زیبایی وارد نخواهد شد‌.

میز چهار نفره رزین دریا

عوامل موثر روی کاهش یا افزایش قیمت میز چوبی کافه:

قیمت میز چوبی کافه به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر یک از این عوامل ممکن است که باعث کاهش قیمت و یا افزایش قیمت این میز شوند. در نتیجه شناخت دقیق این عوامل کمک می کند تا بتوانید مناسب ترین میز را برای کافه ی خود بر اساس نیازی که دارید خریداری کنید و بودجه ی اقتصادی خود را نیز مد نظر قرار دهید.

نوع چوب:

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نوع چوب جزو عوامل بسیار مهمی است که روی قیمت میز چوبی کافه تاثیر می گذارد. زیرا چوب های موجود در طبیعت همگی دارای یک قیمت مناسب نیستند و بر اساس ویژگی ها و میزان مقاومتی که دارند قیمت های متغیری را نیز دارا هستند.
اگر میز چوبی کافه ی شما از چوب های با ارزش و گران قیمت مانند چوب گردو ساخته شود قطعاً قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. و در مقابل استفاده از چوب های ارزان تر مانند چوب صنوبر یا چوب توسکا برای ساخت میز چوبی کافه می‌ تواند به کاهش قیمت آن کمک کند‌.

نوع ساخت:

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار روی قیمت میز چوبی کافه نوع ساخت میز می باشد. برخی از میز ها روند ساخت بسیار ساده‌ ای دارند و برای ساخت آن ها از تجهیزات خاصی استفاده نشده است و میز هایی کاملا ساده می باشند. اما برخی دیگر از میز ها ممکن است که با رزین اپوکسی ترکیب شده باشند و یک میز رزینی به وجود آمده باشد. یا دارای نقش نگار های مختلف و تراشکاری ها روی سطح خود هستند. که هر یک از این عوامل یک به یک روی قیمت میز تاثیر می گذارند.
امروزه استفاده از میز رزین اپوکسی برای کافه مرسوم است. زیرا ترکیب رزین و چوب همواره هم ترکیبی کاملا مقاوم و بادوام است و هم زیبایی چشمگیر و بی نظیری دارد که اگر در دکوراسیون کافه استفاده شود به روند جذب مشتری و موفقیت کافه کمک می کند. زیرا زیبایی و دکوراسیون جذاب مهم ترین ملاک برای موفقیت یک کافه بعد از کیفیت مواد غذایی آن خواهد بود.

میز غذاخوری رزینی در تولیدی دستهای جادویی

ابعاد میز:

با توجه به این که ممکن است اقشار مختلف جامعه با تعداد متنوع به کافه مراجعه کنند. در نتیجه برای کافه باید از میز های متنوع با ابعاد مختلف استفاده کرد. ممکن است برخی از میز ها دو نفره باشند برخی دیگر ۶ نفره برخی از میز ها ۴ نفره و… ‌.
تا افراد بتوانند بر اساس تعدادی که هستند پشت مناسب ترین میز بنشینند و از آن استفاده داشته باشند.
ابعاد هر میز هم روی قیمت آن تاثیر می گذارد وقتی که ابعاد یک میز کوچک تر باشد از چوب کمتری برای ساخت آن استفاده شده است و قیمت آن نیز کاهش پیدا خواهد کرد اما اگر ابعاد یک میز بیشتر باشد با توجه به میزان چوب بیشتری که برای ساخت آن استفاده شده است قیمت آن هم افزایش پیدا می کند.

سخن پایانی

اکنون با مطالعه ی این مقاله به این موضوع پی برده اید که قیمت میز چوبی کافه به عوامل مختلفی بستگی دارد. و بر اساس این عوامل باید مناسب ترین میز را خریداری کنید. در این میان دقت داشته باشید که در هنگام خرید میز چوبی برای کافه ی خود علاوه بر مسئله ی زیبایی به میزان مقاومت و دوام و طول عمر میز هم دقت داشته باشید.
زیرا کافه‌ ها برای بلند مدت به خرید میز یا صندلی می پردازند و ترجیح می‌ دهند که طی سالیان طولانی دکوراسیون آن ها مانند روز اول باقی بماند.
میز هم مهم ترین عضو برای دکوراسیون کافه به حساب می آید و اگر کیفیت کافی نداشته باشد دوام کافی هم نخواهد داشت. و ممکن است که طول عمر مناسبی نداشته باشد. و به سرعت خراب شود.
کافه یک محیط پر تردد می باشد و روزانه افراد زیادی از آن میز ها استفاده می کنند و حتی ممکن است این میز ها در معرض مستقیم رطوبت قرار بگیرند. پس کیفیت بالای آن ها مهم ترین اصل می باشد.
برای خرید میز چوبی کافه با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت می توانید از طریق سایت معتبر دست های جادویی اقدام کنید.
این سایت میز های متنوعی را برای کافه عرضه کرده است که می توانید بر اساس طرح دکوراسیون کافه خود و طبق بودجه‌ ای که دارید هر یک را خریداری کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید