مقاله ها

قیمت میز چوبی

میز تلویزیون چوبی طرح روستیک کدHMa16

قیمت میز چوبی مسئله ی بسیار مهمی است که به عوامل مختلف بستگی دارد و نمی توان برای هر چوب یک قیمت واحد در نظر گرفت. بلکه چوب ها بر اساس ویژگی های منحصر به فرد و مختلفی که دارند، دارای قیمت خاص خود نیز می باشند.

حقیقت این است که قیمت میز های چوبی هم مانند سایر اقلام و وسایل دائماً در حال تغییر و بالا پایین شدن هستند. و این مسئله کتمان کردنی نیست.
در ادامه ی این مقاله قصد داریم که به عوامل تاثیر گذار در این تغییرات قیمتی بپردازیم تا بدین ترتیب به شناخت و آگاهی بهتری دست پیدا کنیم و بدانیم که چه عواملی روی قیمت میزهای چوبی تاثیر می گذارند و در هنگام خرید یک میز چوبی به این عوامل دقت داشته باشیم و آن ها را از نظر بگذرانیم.

میز دونفره چوبی رزینی

عوامل تاثیر گذار روی قیمت میز چوبی:

اگر به شناخت عوامل تاثیرگذار روی قیمت میز چوبی برسیم بدون شک می توانیم در هنگام خرید میز چوبی هم با آگاهی بیشتری پیش برویم. و یک خرید موفقیت آمیز را رقم بزنیم. زیرا هر یک از این عوامل نقش مهم و تاثیر گذار روی قيمت میز چوبی خواهند گذاشت.

متریال به کار رفته شده:

همیشه میز های چوبی از چوب های ساده ساخته نمی شوند و ممکن است که از متریال های مختلفی در ساخت آن ها استفاده شده باشد.
برای مثال برای ساخت برخی از میز های چوبی از متریال هایی مانند فلز و شیشه و رزین استفاده می کنند. هر یک از این متریال ها می توانند باعث افزایش قيمت میز چوبی شوند.
به خصوص که امروزه شاهد گسترش انواع میز های رزینی یا میز های پایه فلزی هستیم. این عوامل باعث شده اند که قيمت میز نیز افزایش پیدا کند.
زیرا ترکیب رزین اپوکسی و چوب یک ترکیب زیبا، پرطرفدار و گران قیمت را پدید می‌ آورد و از طرف دیگر پایه فلزی نیز به افزایش قیمت میز چوبی منجر خواهد شد. در نتیجه اگر شما یک عدد میز چوبی با متریال متنوع و متفاوت را خریداری می کنید باید بدانید که قيمت چنین میزی نسبت به یک میز ساده بیشتر خواهد بود.

نوع چوب:

مسئله ی بسیار مهم دیگری که روی قیمت میز چوبی اثر می گذارد نوع چوب می باشد.
همه ی ما می‌ دانیم که چوب های متنوع و بسیار زیادی در طبیعت وجود دارند و هر یک از این چوب ها نیز قابلیت ساخت و ساز را دارا هستند.
اما چیزی که باعث تفاوت میان چوب ها می شود ویژگی های هر یک از چوب ها و میزان ضخامت و مقاومت آن ها در برابر انواع ضربه ها و فشارها می باشد.
هر چقدر یک چوب مقاوم تر، با دوام تر و با کیفیت تر باشد و نسبت به رطوبت و گذر زمان واکنش نشان ندهد، گران تر خواهد بود.
برای نمونه میز هایی که از چوب گردو ساخته شده اند به مراتب قیمت بسیار بالاتری نسبت به سایر میز ها ی چوبی دارند.
البته چوب های گردو نیز دارای درجه بندی هستند و اگر از با کیفیت ترین چوب گردو برای ساخت میز استفاده کنید طبیعی است که باید با افزایش قیمت آن نیز کنار بیاید.
سایت دست های جادویی همواره سعی کرده است که بهترین چوب ها را برای ساخت میز های چوبی استفاده کند و در این امر کاملا موفق بوده است و محصولاتی با کیفیت و کاربردی را تولید کرده است.

شکل، ابعاد و اندازه:

شکل، ابعاد و اندازه از دیگر عوامل تأثیرگذار و مهم روی قیمت میز چوبی به حساب می‌ آیند. اگر بخواهیم به مسئله ی شکل بپردازیم باید بگوییم که برخی از میز ها به شکل های ساده طراحی و ساخته می شوند. اما برخی دیگر از میز ها دارای طراحی ها و اشکال منحصر به فرد و زیبایی هستند و تراشکاری شده اند. وقتی که یک میز تراشکاری می‌ شود یعنی زحمت بیشتری برای ساخت آن کشیده شده است و قیمت آن هم افزایش پیدا خواهد کرد. میزان ابعاد و اندازه ی میز هم تعیین کننده ی اصلی قيمت آن است و این مسئله کاملا منطقی می باشد که هرچقدر ابعاد میز افزایش پیدا کند قیمت آن میز هم افزایش پیدا خواهد کرد زیرا از میزان چوب بیشتری برای ساخت آن استفاده شده است.

رنگ میز:

شاید برای شما جالب باشد که بدانید رنگ میز هم روی قیمت آن تاثیر می گذارد. اکثر میز های چوبی بدون رنگ هستند و از جلوه ی طبیعی و زیبای خود بهره می برند. اما برای دوام بیشتر آن ها از رنگ های بی رنگ روی آن ها استفاده می کنند. این کار باعث می شود که سطح میز چوبی دوام و طول عمر بیشتری داشته باشد و در اثر ضربه ها و مشکلات متعدد آسیبی نبیند‌. رنگی که روی سطح چوب استفاده می شود چه روشن باشد چه تیره، روی قیمت آن تاثیر خواهد گذاشت به خصوص اگر از رنگ های فانتزی و تیره برای ساخت میز چوبی استفاده شود قیمت آن هم افزایش پیدا می‌ کند زیرا این رنگ ها دارای قیمت نسبتا بالایی می باشند.

سخن پایانی:

اکنون که با عوامل تاثیر گذار روی قیمت میز چوبی آشنا شدید، می توانید خرید خود را در این زمینه با موفقیت بهتری پشت سر بگذارید. زیرا آگاهی از این عوامل باعث می‌ شود تا افراد در هنگام خرید به ملاک های مهمی توجه کنند و به مسائل تاثیر گذار مانند متریال های به کار رفته، نوع چوب و سایر موارد دقت داشته باشند. و دقت به هر یک از این عوامل باعث می شود که شما خریدی موفق آمیز تر را رقم بزنید. در نهایت یک میز با کیفیت و بسیار مناسب را خریداری کنید.
در همین راستا انتخاب یک مرجع معتبر برای انجام خرید میز چوبی هم اهمیت ویژه‌ ای دارد. و در این زمینه هم باید دقت و آگاهی کافی داشته باشید تا خرید خود را از فروشگاه مرجع و یا سایتی انجام دهید، که از اعتبار کافی برخوردار باشد و مطمئن باشید که انجام خرید از این سایت پشیمانی به بار نخواهد آورد.
سایت دست های جادویی از جمله سایت های بسیار معتبر می باشد که به شما این اطمینان را می دهیم می توانید برای انجام خرید میز چوبی از طریق این سایت اقدام کنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید