مقاله ها

میز چوبی کافه

میز چهارنفره چوبی و رزین طوسی

میز چوبی کافه میزی بسیار خوش ساخت و جذاب می باشد که امروزه در اکثر کافه ها و کافه رستوران ها دیده می شود. متریال چوب همیشه جزو پرطرفدارترین متریال ها برای میز به حساب می آید.
در سال های گذشته مشاهده می شد که در اکثر کافه ها میز های پلاستیکی، شیشه ای یا چوبی استفاده می شدند، اما با گسترش صنعت مد و دکوراسیون داخلی، امروزه به روز ترین و زیبا ترین کافه ها و کافه رستوران ها، از میز های چوبی استفاده می کنند.

از آنجایی که چوب یکی از عناصر بسیار تاثیرگذار در طبیعت می باشد و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی به ویژه دکوراسیون داخلی کافه ها می تواند در روند جذب مشتری بسیار تاثیر گذار باشد. و جلوه ای زیبا نیز در کافه ها ایجاد خواهد کرد میز چوبی کافه خواه‌ناخواه اکثر توجه ها را به خود جلب می کند و بسیار گزینه مناسبی برای کافه به حساب می آید.

بدون تردید کافه هایی که از میز چوبی در دکوراسیون خود استفاده می کنند نسبت به سایر کافه ها از مشتری های بیشتری برخوردار هستند. زیرا دکوراسیون داخلی این دست از کافه ها زیباتر و جذاب تر می باشد و چوب به همراه خود انرژی مثبت زیادی دارد که این مسئله هم در روند جذب مشتری بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

میز چوب گردو و رزین

مزایای استفاده از میز چوبی برای کافه:

اگر شما در کافه از میز چوبی استفاده کنید دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد. و نکات مثبت زیادی را با خود به همراه دارد. زیرا میز های چوبی احساس خوبی به مشتری القا می‌ کنند و باعث می‌ شوند که روند جذب مشتری برای کافه ی شما سرعت بیشتری پیدا کند و موفقیت آمیز تر باشد.
علاوه بر این با خرید میز چوبی کافه دیگر نیازی ندارید که هر چند وقت یک بار به تغییر میز ها و دکوراسیون کافه بپردازید. و از این نظر هزینه ی زیادی متحمل نخواهید شد. و کاملا به صرفه می باشد. زیرا میز های چوبی همیشه مد هستند و هیچ وقت از مد نخواهند افتاد.
در نتیجه استفاده از آن ها در طولانی مدت باعث دلزدگی و قدیمی شدن نمی شود. از طرف دیگر متریال چوب جزو متریال های با کیفیت و بسیار مقاوم و مستحکم به حساب می‌ آید که در برابر هر گونه ضربه و فشار آسیب نمی بیند. برخلاف میز های شیشه ای که ممکن است در اثر کوچک ترین ضربه دچار آسیب شوند.
از آن جایی که کافه یک محیط عمومی می باشد و در طول روز افراد زیادی به آن رفت و آمد می‌ کنند و از میز استفاده خواهند داشت، استفاده از میز چوبی باعث افزایش امنیت شده و جلوی هرگونه آسیب را می گیرد. به خصوص اگر شما میز مورد نظر خود را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید و مطمئن باشید که چوب استفاده شده برای ساخت میز کیفیت بالایی دارد‌ در این صورت تحت هیچ شرایطی دچار آسیب نمی شود برخی از چوب ها هم هستند که در برابر رطوبت مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند که این چوب در اثر خیس شدن و رطوبت نیز دچار پوسیدگی و واکنش منفی نخواهند شد که استفاده از این گونه چوب ها برای میز چوبی کافه می تواند بسیار مفید و کارساز باشد.

خرید میز چوبی و رزینی

خرید میز چوبی برای کافه:

اگر قصد خرید میز چوبی برای کافه ی خود را دارید باید به نکات مختلفی دقت کنید تا بتوانید خریدی‌ بسیارعالی را انجام دهید. اولین نکته ای که باید در نظر داشته باشید نوع متریال چوب می باشد.
همان طور که می دانید چوب های زیادی در طبیعت وجود دارند که هر یک از آن ها قابلیت این را دارند تا به عنوان میز ساخته شوند اما یافتن یک چوب با کیفیت و مناسب برای محیطی مانند کافه اهمیت بسیار بالایی دارد. زیرا کافه یک محیط پر تردد می باشد در نتیجه باید دارای یک میز با کیفیت و مناسب هم باشد و در اثر گذر زمان رفت و آمد ها ضربه های مختلف و خط و خش فشار و رطوبت هیچ آسیبی نبیند. و مقاومت بالایی از خود نشان دهد.
به همین منظور استفاده از چوب هایی که ضخامت بالا دارند برای میز کافه بسیار مفید خواهند بود.
زیرا این چوب ها تحت هیچ شرایطی آسیب یا ضربه نمی بینند و مقاومت بالایی هم دارند. مسئله ی بعدی در رابطه با خرید ميز چوبی برای کافه رنگ چوب مورد نظر می باشد. رنگی که برای میز چوبی خود در نظر می گیرید باید با رنگ محیط کافه ی شما هارمونی داشته باشد و بتواند ترکیب خوبی را با سایر رنگ‌ های موجود در کافه پدید بیاورد.
برای مثال اگر کافه ی شما دارای یک محیط با رنگ نسبتا روشن می باشد می توانید از یک میز چوبی با رنگ تیره استفاده داشته باشید. تا مکمل خوبی برای فضای کافه باشد و جلوه ای شیک و زیبا پدید بیاورد.
ابعاد و اندازه ی میز چوبی کافه هم جزو موارد پر اهمیت به حساب می‌ آید و باید بر اساس اندازه ی کافه ی شما تعیین شود.
اگر یک کافه جمع و جور و نقلی دارید بهتر است که از میز های نقلی تر استفاده کنید تا تراکم کمتری در محیط کافه به وجود بیاید و خیلی شلوغ نشود.
اما اگر کافه ی شما بزرگ و فراخ می باشد قادر هستید که از میزهای بزرگ تر و طبیعی تر استفاده کنید تا بدین ترتیب محیط کافه ی شما قابلیت پذیرش مشتری های بیشتری را داشته باشد.

سخن پایانی:

اگر قصد خرید میز برای کافه ی خود را دارید می توانید این خرید را از طریق سایت معتبر دست های جادویی انجام دهید. زیرا این سایت همواره از بهترین محصولات و چوب ها برای ساخت و ساز لوازم موجود استفاده می‌ کند که این چوب ها کیفیت بسیار بالایی دارند و جزو مقاوم ترین و باکیفیت ترین چوب ها به حساب می آیند. ناگفته نماند که تمام اقلام و لوازم موجود در این سایت هم از قیمت فوق العاده مناسبی برخوردار هستند. و هرگز دارای قیمت گران و زیادی نمی باشند. در نتیجه اکثر افراد قدرت خرید محصولات موجود در این سایت را خواهند داشت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید