مقاله ها

میز چوبی گرد

چوب یکی از متریال های مورد علاقه ی انسان ها برای ساخت و ساز لوازم مختلف می باشد. در این میان نیز از جمله لوازم چوبی بسیار کاربردی است که برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرند. و در محیط های متنوع از جمله شرکت ها، اداره ها، محل کار، مدرسه، منازل و غیره وجود دارند و کاربردی مناسب از خود ارائه می‌ دهند. میزهای چوبی دارای انواع مختلفی هستند و در طرح ها و اَشکال مختلف ساخته می‌ شوند یکی از این اَشکال، میز چوبی گرد می باشد.
میز چوبی گرد احساس بسیار خوشایند و خوبی با خود به همراه دارد. زیرا طرح دایره وار این میز همواره نوید بخشِ اتفاقاتِ خوب می باشد و انرژی مثبت زیادی را با خود به همراه خواهد داشت.
همین مسئله باعث شده است که اکثر افراد ترجیح دهند برای مصارف مختلف از میز چوبی گرد استفاده کنند. همان طور که می دانید میز برای مصارف متنوع مورد استفاده قرار می‌ گیرد. که این مصارف شامل میز ناهارخوری، میز جلو مبلی، میز عسلی، میز تحریر، میز خاطره و … می باشد.
تمام این موارد قابلیت تولید به صورت گرد را دارا هستند و این مسئله باعث علاقه ی اکثر افراد به این سبک از میز شده است.

انواع میز چوبی گرد:

میز چوبی گرد قابلیت استفاده در موارد مختلف را دارا می باشد. و به همین علت دارای انواع مختلفی از لحاظ کاربرد است. البته به غیر از کاربرد، این میز ها از لحاظ نوع چوب هم دارای انواع مختلفی هستند. اما قصد داریم که در ابتدا انواع میز چوبی گرد را بر اساس کاربردی که ارائه می‌ دهند بررسی کنیم.

میز ناهارخوری:

اولین و مهمترین نوع میز چوبی گرد میز ناهار خوری می باشد. در اکثر منازل میز ناهار خوری دیده می‌ شود. که این میز ها دارای شکل ها و طرح های متنوع هستند.

اما اگر دقت داشته باشید متوجه می شوید که شکل میز گرد در میان افراد محبوب تر می باشد. زیرا تداعی کننده ی احساس بسیار خوبی است و باعث می شود که افراد نزدیک تر به یک دیگر دور میز جمع شوند. و به خوردن شام یا ناهار بپردازد و یک احساس صمیمیت و دلنشین زیادی را بین افراد ایجاد خواهد کرد.
به همین علت در مقایسه با سایر طرح های میز ناهار خوری همواره آن دسته از میز های ناهار خوری چوبی که طرح گرد دارند طرفداران و خریداران بیشتری را به خود اختصاص داده اند.

میز عسلی:

میز عسلی هم از انواع میز چوبی گرد می باشد. که جزو میز های پر طرفدار و بسیار زیبا به حساب می آید که استفاده از آن در میان مبلمان هم برای زیباتر شدن دکوراسیون منزل کاربرد خواهد داشت و هم باعث ایجاد احساس بهتری در افراد در هنگام پذیرایی می شود.

از آن جایی که این میز به صورت گرد طراحی و ساخته شده است، فضای زیادی از منزل را اشغال نمی کند و به راحتی در گوشه ای قرار می گیرد.
میز های عسلی با سرویس مبلمان یا به صورت جداگانه قابلیت تهیه و خرید را دارا هستند. اگر سرویس مبلمان شما دارای میز عسلی نیست، پیشنهاد می کنیم که حتما خرید میز عسلی گرد را در دستور کار خود قرار دهید.

میز جلو مبلی:

میز جلو مبلی یکی دیگر از انواع میز چوبی گرد می باشد. این میز طرح بسیار زیبایی دارد و در قسمت مرکزی هر منزل قرار می‌ گیرد. به همین علت جذابیت این میز به افزایش جذابیت دکوراسیون منزل کمک شایانی می‌ کند. و باعث می‌ شود که احساس خوبی در منزل به وجود بیاید.
میز های جلو مبلی باعث می‌ شوند تا روند پذیرایی آسان تر انجام شود. و دسترسی به اقلام پذیرایی برای مهمان آسان تر خواهد بود. علاوه بر این کاربرد های زیاد دیگری نیز دارد و می تواند اجسام مختلف را روی آن ها قرار دهید.

طرح گرد برای این گونه از میز ها یک طرح بسیار زیبا می باشد. که هیچ وقت از مد نمی‌ افتد و همواره جزو طرح های پرطرفدار به حساب می آید.

میز عسلی چوب جنگلی

قیمت میز چوبی گرد:

قبل از انجام خرید میز چوبی گرد خوب است. که از قیمت آن نیز آگاهی پیدا کنید. باید بدانید که عوامل مختلفی وجود دارند که روی قیمت میز چوبی تاثیر می گذارند.
مهم ترین عامل نوع چوب است. هر چقدر که نوع چوب انتخابی شما کیفیت و دوام بیشتری داشته باشد، میز تهیه شده از آن چوب نیز گران تر خواهد بود.
مسئله ی بعدی ابعاد و میزان ارتفاع میز می باشد. که افزایش ارتفاع و ابعاد با افزایش قیمت همراه خواهد بود. طرح و نوع ساخت هم ممکن است که روی قیمت این میز اثر گذار باشد.
برای خرید این میز با بالا ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، می توانید از طریق سایت معتبر دست های جادویی اقدام کنید. و خریدی موفقیت آمیز را در این زمینه برای خود رقم بزنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید