دکوراسیون, دکوراسیون چوبی

مهم ترین نکات برای نگهداری میز ناهار خوری چوبی

مهم ترین نکات برای نگهداری از میز ناهار خوری چوبی

مهم ترین نکات برای نگهداری میز ناهار خوری چوبی

یک میز ناهار خوری با کیفیت خوب می تواند گران باشد. یاد بگیرید با نگهداری میز ناهار خوری چوبی از سرمایه گذاری خود محافظت کنید.

یک میز ناهار خوری با کیفیت، می تواند یک سرمایه گذاری اساسی باشد و سطح آن باید محافظت شود. با وجود اوضاع اقتصادی حال کشور، تهیه یک میز ناهار خوری برای خیلی از افراد دشوار است و می خواهند از میز خود مراقبت لازم را داشته باشند. و بعضی از افراد هم تازه میز ناهارخوری چوبی تهیه کرده اند و می خواهند راه های نگهداری آن را بدانند و مواردی که باعث می شوند میز چوبی شان آسیب ببیند را بشناسند و از آنها جلوگیری کنند. در این مقاله شما با مهم ترین نکات برای نگهداری از میز ناهار خوری چوبی آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

موارد بسیار مهم

اگر شما هرگز از زیر لیوانی استفاده نکرده اید و یا غبارروبی خود را با اسپری های تجاری پر از مواد شیمیایی انجام نمی دهید ، ممکن است بخواهید راه خود را تغییر دهید. گرما ، رطوبت ، سیلیکون ، موم شمع و حیوانات خانگی می توانند به میز شما آسیب برسانند یا آن را خراب کنند. از نور مستقیم خورشید باید خودداری شود. استون موجود در پاک کننده ها می تواند خسارات زیادی را به میز شما بزند.

فقط یک بشقاب غذا روی میز نگذارید ، غذا بخورید و سپس  بروید . وقت خود را بگذارید و یک حصیر محلی درست کنید. پس از پایان کار ، بررسی کنید که آیا چیزی ریخته اید یا خیر و بلافاصله آن را پاک کنید.

 

مهم ترین نکات برای نگهداری میز ناهار خوری چوبی - دستهای جادویی

دستهای جادویی – نکات نگهداری از میز

 

تجربیات

افرادی که در این زمینه تجربه کافی را دارند می گویند: دمای بالاتر از 120 درجه ، سایش ، آب مانده بر سطح میز و مواد شیمیایی سخت باعث نابودی میز چوبی شما می شود.

برای لکه ها و خراش های ریز ، از مواد مخصوص خود چوب اسفاده کنید. پاک کننده هایی که کمترین آسیب را به چوب بزنند.

هنگام خرید هر میز چوبی ، چه میز ناهار خوری ، میز عسلی ، مراقبت از آن را در کار خود قرار دهید.

1)توجه به حرارت روی میز

قرار دادن وسایل گرم مستقیم روی میز . ظرف قابلمه نباید بدون محافظت از حرارت روی میز شما قرار گیرد.  یک راه حل ساده و مدرن : زیر قابلمه ای های چوبی در صورت استفاده در زیر ظرف های داغ ، می تواند میز شما را از سوزش و آسیب محافظت کند.

 

نگهداری میز ناهار خوری چوبی - دستهای جادویی

دستهای جادویی

 

2)استفاده از حصیر یا رومیزی

 هنگام صرف یک وعده غذایی ، بهتر است از چیزی برای محافظت از میز خود در برابر نشت استفاده کنید. حصیرهای مجلسی برای ناهار خوری روزانه بسیار مناسب هستند ، اما یک سفره بهترین انتخاب شما برای یک گروه بزرگ است. حصیرهای پلاستیکی می توانند آب را به دام بیندازند و بعضی از آنها مواد شیمیایی خارج گاز دارند که ممکن است باعث واکنش شیمیایی در انتهای یک میز جدید شود. حصیر یا پارچه را به عنوان وسیله ثابت قرار ندهید. هنگامی که از میز خود استفاده نمی کنید ، باید از چوب زیبای آن لذت ببرید.

 

نگهداری میز ناهار خوری چوبی - دستهای جادویی

فروشگاه صنایع دستی

 

3)فراموش کردن تراکم

 نوشیدنی های سرد یا گرم ، گلدان های گل و بطری های سرد می توانند آب و رطوبت را روی میز منتقل کنند و در صورت گیر افتادن رطوبت در زیر آنها ، حلقه های سفید باقی می ماند.

سه چیز از شر حلقه های آب خلاص می شود: زمان ، گرما و روغن. ابتدا یک یا دو روز صبر کنید و ببینید آیا حلقه به خودی خود تبخیر می شود یا خیر. دوم ، سشوار خود را روی کم قرار دهید (ابتدا آن را روی دست خود امتحان کنید ؛ اگر احساس گرمای شدید نمی کنید ، از آن استفاده کنید.) ، سپس هوا را به آرامی بر روی حلقه قرار دهید و امیدوار باشید که از بین برود. ثالثاً ، با محصولی با پایه روغن که می تواند لکه های آب را از بین ببرد ، چرب کنید.

با این حال تمام تلاش خود را در نرسیدن آب و نماندن آن بر روی چوب بکنید. این روشی که در بالا گفته شد در بسیاری از موارد جوابگو نیست.

 

نکات برای نگهداری از میز ناهار خوری چوبی نگهداری میز ناهار خوری چوبی - دستهای جادویی

دستهای جادویی

 

4)استفاده از چاقو برای تمیز کردن موم

اگر در پایان یک عصر رویایی با شمع چند قطره موم روی میز خود مشاهده کردید ، چاقوی را نگیرید و به سمتش بروید. از استفاده از هر نوع فلز ، چه قیچی و چه چاقو خودداری کنید ، زیرا احتمالاً به چوب آسیب می رسانید. با تجربه ها می گویند: برای از بین بردن توده های مومی از کارت اعتباری استفاده کنید. اگر هنوز پس مانده ای باقی مانده است ، موم را با پارچه بپوشانید و روی آن اتوی کمی گرم قرار دهید. هر موم باقیمانده باید به پارچه بچسبد. این کار را با احتیاط انجام دهید.

5)اسپری های گرد و غبار و پولیش های سیلیکون

با استفاده از این موارد، مصرف کنندگان در معرض اسپری های گردگیری قرار می گیرند ، چیزی که متخصصان چوب خیلی علاقه ندارند. شما باید از آنها اجتناب کنید. آنها فقط به قطعات شما رضایت فوری ، درخششی موقتی می بخشند و سپس خاک و گرد و غبار بیشتری را جذب می کنند که در نهایت جمع می شود. این محصولات به گونه ای مهندسی شده اند كه هر وقت به فروشگاه می روید ، احساس می كنید كه نیاز به خرید یك قوطی از آن دارید. شما به آنها نیازی ندارید.

 

مهم ترین نکات برای نگهداری میز ناهار خوری چوبی

دستهای جادویی

 

توصیه کارشناسان در مورد بهترین روش تمیز کردن:

 از یک پارچه نخی تازه و کمی مرطوب برای پاک کردن روزانه میز خود پس از غذا استفاده کنید. سپس با یک پارچه خشک کنید.

در این مقاله مهم ترین نکات برای نگهداری از میز ناهار خوری چوبی گفته شد. امیدوارم نهایت استفاده را برده باشید.

 

برای مشاهده و سفارش محصولات چوبی به فروشگاه دستهای جادویی مراجعه فرمایید.

برای اطلاعات بیشتر درباره ی محصولات رزینی و آشنایی با مجموعه دستهای جادویی پیج ما را دنبال کنید.

https://www.instagram.com/magicalhands.ir

مطالب مرتبط

1 نظر در “مهم ترین نکات برای نگهداری میز ناهار خوری چوبی

دیدگاهتان را بنویسید